Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kieltämättä, en kiinnittänyt kahdella ensimmäisellä katsomiskerralla huomiota, mutta niin taitaa olla. Voisi epäillä sitten harjoitustilanteeksi, mutta luotien iskemät näkyvät ihan selvästi ukkojen ympärillä. En osaa sanoa mikä on homman nimi, ehkä tuohon lankaan tulee selvennystä tai sitten ei.Erikoinen pätkä. Ekalla kuolleella kaverilla on sininen käsinauha, kohdassa 1.25. Aikaisemmin oli ukrainalaisilla nämä. Myös haavoittuneella kaverilla sininen käsinauha, kohdassa 1.48. Ja 1.46 näkyy keltainen/sininen. Vai onko nämä kuolleet / haavoittuneet kaverit naamioituneet ukrainalaisiksi?
Taidan itse olla aika nynny, mutta erittäin nopeasti ja huolettomasti lähestyivät asiakaskuntaa väijytyksen jälkeen. Olisin kyllä itse pitänyt joka ukon piikillä ja lähestynyt työturvallisuusmielessä ihan rauhassa. Samoin aseet ja tst-liivit heti ukoilta pois, nyt tuon yhden evakuoidun liivejä ei tarkastettu varsinaisesti ja ukolla voi edelleen olla hallussaan käsikranaatteja, puukko tai vaikka pistooli.Tätä en löytänyt täältä tällä linkillä, enkä muista nähneeni sisältöä vaikka onkin aamupäivältä. Harvinainen pätkä jalkaväen väijytyksestä, jonka drone kuvaa ilmasta. Kolme ryssää kävelee ukrainalaisten väijytykseen, kaksi kylmenee lähes välittömästi mutta kolmas päätyy haavoittuneena liinan päälle hinattavaksi. En tiedä näkevätkö ukrainalaiset kaiken kokemansa jälkeen oikeasti näin paljon vaivaa haavoittuneen vihollisen eteen vai onko tämä kameroille, mutta kuitenkin.
Itse PT muuten kritisoimassa kk:n käyttöä ja taktiikkaa, vaikka lopputulos onkin hyvä.
Kun muistaakseni oon tämän pätkän nähnyt aikaisemmin ja silloin kulki selityksenä "Ljyssän erikoisjoukot väijyttävät Ukrainalaisia"Tätä en löytänyt täältä tällä linkillä, enkä muista nähneeni sisältöä vaikka onkin aamupäivältä. Harvinainen pätkä jalkaväen väijytyksestä, jonka drone kuvaa ilmasta. Kolme ryssää kävelee ukrainalaisten väijytykseen, kaksi kylmenee lähes välittömästi mutta kolmas päätyy haavoittuneena liinan päälle hinattavaksi. En tiedä näkevätkö ukrainalaiset kaiken kokemansa jälkeen oikeasti näin paljon vaivaa haavoittuneen vihollisen eteen vai onko tämä kameroille, mutta kuitenkin.
Itse PT muuten kritisoimassa kk:n käyttöä ja taktiikkaa, vaikka lopputulos onkin hyvä.
Paksunahkaista örkkiäTätä en löytänyt täältä tällä linkillä, enkä muista nähneeni sisältöä vaikka onkin aamupäivältä. Harvinainen pätkä jalkaväen väijytyksestä, jonka drone kuvaa ilmasta. Kolme ryssää kävelee ukrainalaisten väijytykseen, kaksi kylmenee lähes välittömästi mutta kolmas päätyy haavoittuneena liinan päälle hinattavaksi. En tiedä näkevätkö ukrainalaiset kaiken kokemansa jälkeen oikeasti näin paljon vaivaa haavoittuneen vihollisen eteen vai onko tämä kameroille, mutta kuitenkin.
Tiedäpä häntä sitten, toisilla ei ole nauhoja ollenkaan. Jos joku kieliä ymmärtävä pystyisi varmuudella erottamaan mitä kieltä puhutaan, niin siitä voisi jotain apua olla (mutta ei välttämättä). Ehkä tämä on vaan niitä, jotka pitää ottaa sellaisena kuin ne näkyvät ja jäädä arvailemaan mitä todella tapahtui. Ei ole ensimmäinen, eikä varmaan viimeinenkään.Kun muistaakseni oon tämän pätkän nähnyt aikaisemmin ja silloin kulki selityksenä "Ljyssän erikoisjoukot väijyttävät Ukrainalaisia"
En nyt täysin ymmärrä laskujasi. Tuo yllä oleva voi päteä vain, jos Venäjän ilmavoimat eivät saaneet yhtään uutta konetta välillä 1996-2008. Onko tämä väitteesi?
1990-luvun lopun vielä jotenkin uskoisin, koska silloin siellä oli aikamoinen talouskaaos, mutta se, että touhu olisi jatkunut vielä 8 vuotta Putinin tultua valtaan (ja siis sisältäen 2 Tshetshenian sodan ja valmistautumisen Georgian vastaiseen sotaan) tuntuu aika uskomattonalta.
Otsikko Venäjäksi(?) ja videossa näkyy, että jossain kaukana savuaa jotain. Saisko vähän lisätietoa tähän viestiin/videoon?
Vaikka nyt Venäjällä tämä tapahtuikin ni eiköhä tämä liittyne tännekin puolelle.
Taidan itse olla aika nynny, mutta erittäin nopeasti ja huolettomasti lähestyivät asiakaskuntaa väijytyksen jälkeen. Olisin kyllä itse pitänyt joka ukon piikillä ja lähestynyt työturvallisuusmielessä ihan rauhassa. Samoin aseet ja tst-liivit heti ukoilta pois, nyt tuon yhden evakuoidun liivejä ei tarkastettu varsinaisesti ja ukolla voi edelleen olla hallussaan käsikranaatteja, puukko tai vaikka pistooli.
Otsikko Venäjäksi(?) ja videossa näkyy, että jossain kaukana savuaa jotain. Saisko vähän lisätietoa tähän viestiin/videoon?
Tähän mainioon ideaan liittyen onko olemassa tutkittua dataa kuinka korkealle esim. rk:n luoti lentää ja mikä on ero esim. 7,62x39 ja 5,56x45 välillä? Sinänsähän luoti ei paljoakaan luulisi tarvitsevan liike-energiaa dronen tuhoamiseen tai vaurioittamiseen.
Se on ukrainaa. Sen tunnistaa vaikka tuosta iistä, sen päällä on yksi tai kaksi pistettä. Ryzän ii puolestaan on N väärin päin.En itse tota paska kieltä puhu saati ymmärrä eikä ole tarkoitustakaan oppia ihan vain koska paskamaa ja paljon paskoja ihmisiä todistetusti.
Ensimmäisen kerran kun tämän näin niin oli kerrottu että venäläiset väijyttivät ukranalaisia, mikä on totuus?Erikoinen pätkä. Ekalla kuolleella kaverilla on sininen käsinauha, kohdassa 1.25. Aikaisemmin oli ukrainalaisilla nämä. Myös haavoittuneella kaverilla sininen käsinauha, kohdassa 1.48. Ja 1.46 näkyy keltainen/sininen. Vai onko nämä kuolleet / haavoittuneet kaverit naamioituneet ukrainalaisiksi?
Näin se varmaan on. Ei tuosta suoraan pysty 100% varmuudella sanomaan, mutta voi arvailla.Tiedäpä häntä sitten, toisilla ei ole nauhoja ollenkaan. Jos joku kieltiä ymmärtävä pystyisi varmuudella erottamaan mitä kieltä puhutaan, niin siitä voisi jotain apua olla (mutta ei välttämättä). Ehkä tämä on vaan niitä, jotka pitää ottaa sellaisena kuin ne näkyvät ja jäädä arvailemaan mitä todella tapahtui. Ei ole ensimmäinen, eikä varmaan viimeinenkään.