hyvis
Eversti
Pysy tyylikkäänä! Aneeminen heitto.Sanna Ukkola vois ite mennä etulinjaa taistelemaan ja lopettaa perseilyn toimittajana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pysy tyylikkäänä! Aneeminen heitto.Sanna Ukkola vois ite mennä etulinjaa taistelemaan ja lopettaa perseilyn toimittajana.
Vois mun puolesta ainakinVoisko nää Ukkolat, Väyryset, sateenkaaret ym muun skeidan jo unohtaa.
Huoria me ollaan kaikki, kaikki!No se on ehkä sinun mielipide, mun mielestä tollanen huomiohuoraaminen LOMALLA on jotain muuta kun ammattitaitoo
TämäSe olisi kyllä toimivin turvatakuu että Venäjä sotii itsensä henkihieveriin, tärvää aseensa olemattomiin ja lopuksi jakautuu pieniksi valtioiksi.
Luulen että Ukrainalle on aika vaikea toimittaa parasta kalustoaan Luhanskin suuntaan. Logistiikkalinja on pitkä ja venäläisten tarkkailun ja pitkän kantaman tulen alla. Lisäksi rautatiesiltoja on katkottu. Tuntuu että uusinta & kovinta kalustoa on tuotu enemmän Khersonin ja Zaporižžian rintamille, jonne sitä on helpompi saada ja venäläisten ilma-ase ei tunnu siellä olevan kovin aktiivinen.Tätä olen itsekin ihmetellyt. Jotenkin tuntuu, että samat vanhat yksiköt sotii ja mitään täydennyksiä yms ei oikein ole tullut esimerkiksi tuonne itärintamalle. En ymmärrä. Jotenkin alkaa olemaan pelottavan iso ero UA:n antaman tiedon/mielikuvan ja todellisten tapahtumien kanssa.
Kuulostais hyvältä vastahyökkäyspaikalta.
Tämä on sentään aika iso lohtu nopeiden aluemenetysten jälkeen.
Olisikohan isoin tai toiseksi isoin "puuvilla" eilisen Popashnan ohella. Pimeässä on vaikea nähdä mittakaavaa, mutta tuossa näyttää olevan jotain tehdasrakennuksen savupiippuja. Jos ne on jotain 20m korkeita niin tulipallo nousee parhaimmillaan jotain 40-50m korkealle.
Järjen käyttö on sallitua myös toimittajalle. Kannattas varmistaa saako kuvata, voi olla hyvät syyt kuvaamisen estämiseen, hyvä esimerkki typerästä toiminnassta on se BBC video joka johti venäjän ohjusiskuun.Meneppäs itse sotatoimialueelle käymään ja huutele sitten noita kommenttejasi. Vai eikö jaksa sohvalta lähtä.
edit2: Kävi silmiin tuo sinun ala-arvoinen kielenkäyttösi naistoimittajasta joka tekee lomansa ohella työtään ja saattaa itsensä hengenvaaraan.
Kaikki korkeakulttuurit tuhoutuvat omaan rappioonsa.Mitä vikaa on sateenkaarimenossa? Onko homot tai lesbot jotenkin huomompia sotilaita? Minun käsityksen mukaan Suomen armeija on jo yliedustettu lbtq väestä verrattuna keskiarvoihin.
Niin? Vaikka Venäjä kyseenalaistaa asioita, ei se sitä tarkoita, että he ovat oikeassa tai hyväksyisin hyökkäyksen toiseen valtioon.Venäjähän on sateenkaaren suurin "kyseenalaistaja".
Mihin?Sulla on ollu usko koetuksella siitä saakka kun tulit tänne…