Jos sinnekki sais demokratian jonain päivänä.
EDIT:
Lol, oon kuvitellu et toi tarkoittaa "vapauttaa", eli siis Vapaa Ukraina.
Nyt vasta googletin, et kunniaa tarkoittais.
Sori siitä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jos sinnekki sais demokratian jonain päivänä.
Huh. Täällä kävi jo monella virtuaaliset liikkuvat takana.Jos sinnekki sais demokratian jonain päivänä.
EDIT:
Sori siitä!
PoistoPoisto.
Roizmanin kotiin meni lukuisia naamioituneita maastoasuisia miehiä, ja jonkin ajan kulutta Roizman tuli heidän kanssaan ulos asunnostaan. Hän ehti kommentoida lyhyesti pidätystään paikalle tulleille median edustajille.
– Minut pidätettiin käytännössä yhden ainoan ilmauksen takia: ”Hyökkäys Ukrainaan.” Olen käyttänyt sitä kaikkialla, Roizman ehti sanoa Gazeta.ru:n mukaan.
Näyttävä ratsia venäläisen oppositiopoliitikon kotiin – vuosien vankeus uhkaa sanoista ”hyökkäys Ukrainaan”
Kansanedustajana ja Jekaterinburgin kaupunginjohtajana työskennellyt Jevgeni Roizman, 59, pidätettiin maskimiesten suuroperaatiossa varhain keskiviikkoaamuna.www.is.fi
Keskiviikkona useat tahot kommentoivat, että Roizman oli liki viimeinen tunnettu ja merkittävä oppositiopoliitikko, joka ei ollut joko paennut Venäjältä ulkomaille tai joka ei ollut vielä tähän mennessä joutunut vankilaan.
– Tämä on minun maani enkä minä lähde täältä pakoon enkä pelkää heitä. Ymmärrän, että he ovat vahvempia, että he ovat alhaisia ja että heiltä voi odottaa mitä tahansa. Minulla ei ole illuusioita maani suhteen mutta pelkoa minulla ei myöskään ole.
Rohkea mies. Jos näitä olisi ryssälässä enemmänkin, niin sota oisi voinut jäädä alkamatta.
Slava - kunniaJos sinnekki sais demokratian jonain päivänä.
EDIT:
Sori siitä!
Rohkea mies. Jos näitä olisi ryssälässä enemmänkin, niin sota oisi voinut jäädä alkamatta.
Tällainen hevostoimiston väliaikatieto: sisareni asuu Saksassa ja lomailee nyt siellä.
On tänään ollut Ramsteinin lentotukikohdan liepeillä, ja sanoi että kovasti sieltä nousee hävittäjiä ja lentää kohti itää.
Liekö jotain normiharjoituksia. Vaiko lähetetäänkö Puolaan Migin korvaajia...no, lie toiveajattelua.
Mutta että pöhinää gibt es dahin.
Meinasin neuvoa pitämään OPSEC-jutut salassa, mutta tajusin, että örkkitiedustelulla on varmasti väkeä käyttämässä jokaisen NATO-tukikohdan laidalla.Tällainen hevostoimiston väliaikatieto: sisareni asuu Saksassa ja lomailee nyt siellä.
On tänään ollut Rammsteinin lentotukikohdan liepeillä, ja sanoi että kovasti sieltä nousee hävittäjiä ja lentää kohti itää.
Liekö jotain normiharjoituksia. Vaiko lähetetäänkö Puolaan Migin korvaajia...no, lie toiveajattelua.
Mutta että pöhinää gibt es dahin.
Mikä on vaaniva ase? Sensorifuusioito miina?vaanivia aseita
No ostais sitte edes pitkin hampain eikä rinta rottingillaUnkarin ongelma on se kaasu. 90% kodeista käyttää sitä ja korvaavaa määrää on hankala saada.
Valitse siinä sitten puolesi....