Rambo
Majuri
Ensimmäinen isku siviiliväestöön.
Onko näitä järkeä edes jakaa tänne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ensimmäinen isku siviiliväestöön.
Onko näitä järkeä edes jakaa tänne?
Putinin satu voi olla loppu, jos keksii laittaa liikekannallepanon täytäntöön. Lisäksi tämä oppositiohahmon pidätys voi olla se kipinä, joka tarvitaan vallanvaihtoon.
Miksi kiukkunaamoja kun himars moukaroi siltaa?
Se menee täyttä höyryä rapakon yli Norfolkin edustalle. Loput saatte arvata.
Joo. Ihan bullshit-ukko.
selittääkö tuo, että ukraina laittanut noita kaduille?
Jälleen Googlehaku artikkelin otsikolla tuottaa tulosta. Sama artikkeli on Stars & Stripes:n sivulla, joka antaa lukea 5 artikkelia kuukaudessa. Pitkä teksti, en itsekän vielä ehtinyt lukea, joten en viitsi kopioida tännekään.Michael Kofman suosittelee tätä Washington Postin artikkelia, joten kannattanee vilkaista jos on tunnukset (minulla ei ole joten en ota kantaa puolesta tai vastaan):
Oli muuten komea näky, kun lensi kaksi näitä alle 1000 jalassa suoraan tontin yli. Lasten kanssa katottiin huuli pyöreänä. Toisella ponderi päällä ja sekin sammutti hetken päästä. Ilmavoimilla on ATEX22 harjoitus menossa. Vapauden äänet oli voimakkaat.Saattaa olla lähestymis- ja laskeutumisharjoituksia. Silloin kurvaillaan paljon eestaas.
Hmm, tämä tämmöinen päivittäinen ohjuksilla kosauttelu venäläisten nenän alla heille tärkeisiin kohteisiin pistää kysymään: onko niillä Hersonin suunnalla enää ilmatorjunta kondiksessa? Vai onko aseeton HIMARSseja vastaan?
Eivät raukat kykene kuin terroriin. Murmanskin radalle pistoja
Boris on kyllä poikennut tässä positiivisesti siitä ennakkokuvasta jonka olin äijästä mielessäni rakentanut. Väistyvänä pääministerinä tuo tänhetkinen kiovanmatkakaan ei varmaan mikään niin pakollinen olisi ollut.
Minä pidin tuota äijää ihan pellenä ennen sotaa ja olin sitä mieltä jo silloin kun se oli vielä Lontoon pormestari mutta sehän onkin hieno mies
Sitä mieltä ovat myös ukrainalaiset.
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Samahan päteen Zelenskyyn, se oli melkein kirjaimellisesti pelle aiemmassa elämässään...Minä pidin tuota äijää ihan pellenä ennen sotaa ja olin sitä mieltä jo silloin kun se oli vielä Lontoon pormestari mutta sehän onkin hieno mies
Sitä mieltä ovat myös ukrainalaiset.
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Haluatko mahdollisesti tätä vähän avata?Jottei silti totuus unohtuisi, niin Boriksen puolueen ajama brexit oli suureksi osaksi Putinin pönkittämä aikaansaannos. Että kyllä meni brititkin lankeamaan tuohon ansaan aika lahjakkaasti.
Jälleen Googlehaku artikkelin otsikolla tuottaa tulosta. Sama artikkeli on Stars & Stripes:n sivulla, joka antaa lukea 5 artikkelia kuukaudessa. Pitkä teksti, en itsekän vielä ehtinyt lukea, joten en viitsi kopioida tännekään.
Battle for Kyiv: Ukrainian valor, Russian blunders combined to save the capital
Even as Ukraine’s political leaders downplayed the likelihood of a full invasion, the country’s military took critical steps to withstand Russia’s initial assault.www.stripes.com