Ukrainan vapauspuolue ei ole Ukraina. Toisekseen, liikekannallepanossa Suomen ilmavoimien reserviläiset kokoontuvat hakaristeillä somistettujen lippujen alle. Ei näytä NATO:a eikä USA:ta haittaavan. Symboleilla on eri merkityksiä kohteesta riippuen:
Postasit aiemmin jo yksiulotteista symboliikkakakkaasi mm. Saksan vaakunoista. En vaivautunut kommentoimaan. Nyt vaivaudun: kerro se Anne Appelbaumille. Mulle sun on ihan turha paasata. Ei mulla mitään vaikutusvaltaa ole mihinkään.
Silti olen sitä mieltä, että Ukrainassa hilluu uusnatsit aseet kädessä. Myös toki muutama muukin kuin uusnatsi on siellä ase kädessä - mutta aika iso osa asemiehistä on natseiksi itseään ilmoittavia. Sitä käsitystäni ei mikään symboliikkaripulisi muuta.
Oliko muuten yhtään kommenttia antaa väittämääsi ukrainalaisen SS-divisioonan St.Petersburgin (Pietari?) tukijamarssiin, joka
osoittautuikin "venäläiseksi marssiksi" Moskovassa?
Ei muuta kommentoitavaa kuin että Anne Appelbaum on sitten pahasti erehtynyt ja vetänyt väärät johtopäätökset. Valitettavasti hänen (väärillä?) johtopäätöksillä on enemmän merkitystä kuin sinun ja minun "oikeilla" johtopäätöksillä X 1000 on yhteensä.
Kerro toki Annelle hienot löytösi. Ehkäpä hän muuttaa mielipidettään ja pyytää verkostoaan lähettämään apua Ukrainaan. Tai sitten ei.
Huomasin kyllä jo aiemmista yhteyksistä, että kykysi erottaa ns viestintuoja ja viesti ovat varsin olemattomat, Masa76. Keskustelu jatkossakin pysyy varmasti korkeatasoisena, jos kuvittelet esim. USA:n avun riippuvan siitä, mitä mieltä
minä olen - tai että saat
minun pääni käännytettyä jossain asiassa täällä - tai otat kaikki postamaani linkit ikäänkuin
minun henkilökohtaisina kannanottonani asioihin...
En ole millään lailla osallinen Ukrainan sisällissodassa eikä minua edes suuresti kiinnosta, mikä tai kumpi osapuoli siellä on ns. "voitolla". Jos oikeasti tässä Suomen etua ajatellaan, niin sen parempihan se meille vaan on, mitä enemmän slaavit tuolla keskenään nujakoi...toivottavasti tappelevat seuraavat 30 vuotta.
Ei Venäjällä ruutia niin paljon kuivassa ole, että se jaksaisi kahta konfliktia yhtäaikaa vetää. Joten mitä kauemmin Ukrainassa nahistellaan, sitä rauhallisempaa täällä meidän rajoilla on...