No tuo Leon kone voidaan siellä maastossa vaihtaa samalla tavalla varamoottori, kuin Suomessa. Minkä jälkeen se lähetetään tarvittaessa teolliseen korjaukseen, jos siihen ei moottoripukin päällä pysty tekemään tarvittavia korjauksia. Kyllä tuo Leon taistelukentällä tehtävät korjaukset perustuvat puhtaasti vaihdettaviin osakokonaisuuksiin.
Oikeasti moottorin vaihto vie aikaa n 3 tuntia kaikkien sääntöjen kanssa.
Venäläisestä T-72/55 et edes irrota moottoria 3 tunnissa, vaikka itsekin tunnen lukkarin rakkautta ko. kalustoa kohtaan. Pelkästään takaa kansipanssarin ja jäähdyttäjän sekä öljyn lauduttimien kanssa menee aikaa tuo 3 tuntia ja senkään jälkeen et edelleenkään pääse moottoriin nostovaiheeseen.
Uskallan väittää, että Saksalainen voimapaketti on nopeammin kunnossa, kuin venäläinen.
Ps. Kannattaa muistaa, että Leon voimapaketti on myös 1980-luvun tuote ja elektroniikan määrä on melko vähäinen vs. Pzh2000.