Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ryssän Telegramissa oli jossain välissä tieto, jonka mukaan vapaasti suomennettuna: 4 000 venäläissotilasta pitäisi saada kiirellisesti pois Lymanista, ennen kuin nakki napsahtaa.Montas örkkiä jäi Lymaniin? 10-20k? Saattaa kohta hieman kuumottaa.
Voi luojan tähden!
Tietoa varmasti on jossain. Jos ei ole putkea rakennusvaiheessa panostettu ( jotkut painothan siellä on, hyvä sijoituspaikka paukulle) , niin paikalla on pienois/ isompaa vedenalaista käynyt tai päälläpörränyt "kalastusalus" . Jotain tallennetta väistämättä on, mutta se on aika harvojen tiedossa. Toisaalta reaktiot ovat harvinaisen rauhalliset, joka taas minun mielestäni tukee sitä että tiedetään paljon enemmön kuin voisi edes kuvitella. Olisiko jo "putki , putkesta"-operaatio menossa?Näkökulma: Venäläiset todennäköisesti räjäyttivät Nord Streamit – vaarassa ovat myös suomalaiset energiaverkot
Venäjä on todennäköisesti tehnyt aidon sotilasoperaation Ruotsia vastaan. Tilanne on erittäin vakava, Iltalehden politiikan toimittaja Lauri Nurmi arvioi.www.iltalehti.fi
Liekkö kukaan rohjennut kertoa ryssille ja diktaattori Putinille, että yleensä sodassa pyritään tuhoamaan viholisen infrastruktuuria eikä räjäyttelemään omia putkia?
Tai sitten isä Putin on käskenyt räjäyttämään sen kirotun uuden putken Itämeren pohjasta, ja nohevat alaiset on ryssineet räjäyttää sen Nord Stream -putken, kun eivät ryssiessään hoksanneet sitä, että isä Putin tarkoitti sitä uutta Baltic Pipe putkea Norjasta Itämeren pohjaa pitkin Puolaan?
Tai sitten ryssät ajatelleet, että putki kuin putki ja ihan sama ja räjäytetään se Nord Stream -putki kun se tuli jo rakennusaikana valmiiksi panostettuakin.
Kieltämättä sen verran ovelia nuo ryssien liikut välillä, että länsimaisilla sotastrategian guruilla on hyvin vaikea etukäteen osata ennustaa mitä ne seuraavaksi ryssii. Esimerkiksi jos nyt ryssät räjäyttäisivät itse Krimin sillan eli Kertšinsalmen sillan taivaan tuuliin, niin voisivat olla tyytyväisiä itseensä kun länsimaat eivät osanneet sitä etukäteen ennustaa. Tai jos innostuvat itse räjäyttämään termobaarisilla pommeilla Kremlinin taivaan tuuliin.
Suomenvenäläisen tuttavan kännykkäkuvaa näin tänään. Aikamoinen jono autoja Svetogorskista Imatralle Suomeen tulossa. Valtaosa nuorehkoja miehiä.
Taisi sitten olla äänestyksessä salaisena osiona, että ryssän voittaessa äänestyksen, alueet ydinpommitetaan sileäksi?
Samaa näkyy väittävän useampikin lähde
Intia ja Kiinan johtajat pyysivät lopettamaan nopeasti sodan. Putinin vastaus oli siihen liikekannallepano, jolla hän kuvittelee voittavansa sodan pikaisesti.. Voi sitä itkupotkuraivaria, kun Putin huomaa, ettei liikekannallepano nopeuta sotaa vaan Venäjän alamäkeä . En usko, että Kiina olisi vaatinut liikekannallepanoa, koska kiinalaiset tietävät Venäjän surkean tilanteen
Voi luojan tähden!
Veikkaanpa, että tuo etualalla opastettava ei ole koskaan ampunut edes ilmakiväärillä ja opastaja luulee noiden olevan jotain hemmetin nerffejä.
Eihän tommosille vitun idiooteille saisi antaa edes ilmakivääriä, saati opettaa sen käsittelyä!
Missäs ne Ukrainan kaasu, öljy jne varat olikaan? Tuskin laittavat niitä alueita säteilemään.Taisi sitten olla äänestyksessä salaisena osiona, että ryssän voittaessa äänestyksen, alueet ydinpommitetaan sileäksi?
Ai miehiä määrätty sotaan mielivaltaisesti? Ei sentään, pitkän työkokemuksen omaava onkologi on kuitenkin päässyt palvelemaan isänmaataan hyödyllisimmällä tavalla jalkaväen sotamiehenä .
Huumorintajuinen nuori örkki tässä nauttimassa muonituksesta. Voisin sallia tälle pääsyn sotavankileirille, vaikuttaa vielä pelastettavissa olevalta sielulta.
Tai just nimenomaan laittaa siksi säteilemään kun ovat tajunneet etteivät voi itse hyödyntää niitä.Missäs ne Ukrainan kaasu, öljy jne varat olikaan? Tuskin laittavat niitä alueita säteilemään.
Tunnelmapätkä Permistä. Elämä on tähän mennessä ollut ihan perseestä. Ja nyt näkymät muuttuvat entistä kusisemmiksi. Mutta minkäs teet kun orjakansaa ollaan.
Tuntuu olevan ryssillä yleinen aate että "jos minä en sitä saa, niin ei saa muutkaan".Tai just nimenomaan laittaa siksi säteilemään kun ovat tajunneet etteivät voi itse hyödyntää niitä.
En edelleenkään usko ydinaseeseen. Kiina ei katso sitä hyvällä ja siinä on aito totaalisen ydinsodan vaara.Tai just nimenomaan laittaa siksi säteilemään kun ovat tajunneet etteivät voi itse hyödyntää niitä.
Leikin paholaisen asianajajaa: Jättääkö kenties lyijykynä niin heikon jäljen, ettei sitä erota kuvanlaadusta?