FinnNSF
Ylipäällikkö
Tuo väli missä sillan alla loiskuaa jäi ehjäksi, kaiteineen, kun katsoo sen originaalivideon loppuun.Hep. Ajassa 4 sek. Ullatuuss! Katso liite: 68873
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuo väli missä sillan alla loiskuaa jäi ehjäksi, kaiteineen, kun katsoo sen originaalivideon loppuun.Hep. Ajassa 4 sek. Ullatuuss! Katso liite: 68873
Jos viittaat valvomovideoon, niin aaltoja ei näy sillä hetkellä (eikä muutamaa sekuntia ennen ainakaan) 100m matkalla missään muualla. Mutta jätettäneen arvailu viisaammille.Aaltoja näkyy myös junasillan kannen alla koko matkalla ennen paukkua.
Tuo video on cropattu niin että eivät näy, katso alkuperäinen valvomopätkä pari sivua taaksepäin.
Jos en olisi juuri keskellä korpea hirvipassissa niin voisin tehdä tästä paremman analyysin kuvien kanssa, mutta faktat ovat
1) räjähdys tapahtuu rekan kohdalla
2) räjähdys tapahtuu kannen päällä
3) r-aine on hidasta koska vähäinen paineaalto ja iso tulipallo, voi olla anfoa mutta liikaa dieseliä tai diy lannoite + polttoaine ( max paine alhainen, mutta kokonaisenergia silti iso)
Kaikki tarkoitukseen varatut lautat oli muuttunut huvipurreksi Kyproksella. Taikuutta ryssän tapaanEi hätää, lautoilla hoituu korvaava logistiikka. Eiku...
Ne vetää päin ja hyvä niin.Kerätään tähän vähän faktoja ja yksi kysymys.
1. Tuuli puhaltaa voimakkaasti koillisesta kohtisuorassa siltaa kohden.
2. Rekan puoleinen ajokaista menee Krimin suuntaan.
3. Juna on oikealla kiskoparilla, siis siltaan nähden koillispuolella.
Miten päin noi vetää Venäjällä - onko juna menossa Krimille vai tulossa Krimiltä?
Kerro "hirvelle" terveiset.Jos en olisi juuri keskellä korpea hirvipassissa niin voisin tehdä tästä paremman analyysin kuvien kanssa, mutta faktat ovat
Nyt jo on ikävästi rautatiepalo sammunut. Paloiko tarpeeksi pitkään, jotta pari jänneväliä on korvattava kokonaan uusilla palikoilla?500°C on kriittinen lämpötila betonin kantavuudelle.
Tosiaan toinen autokaista vaikuttaa käyttökelpoiselta. Mutta tärkein juttu on radan liikenteen pysähtyminen, sillä tavallisen ja sotarahdin siirtäminen kumipyörille on iso haaste ryssille. Kahdelle kaistalle eli yksi per suunta tulee pirusti liikenettä ja kalusto tämän liikenteen hoitamiseksi pitää järjestää jostain. Kumipyörät on olleet ruskisteille vaikeita 24.2 jälkeen.Kyllä tuo silta valitettavasti jäi käyttökelpoiseksi. Toinen kaista kestänee autoja, siviililiikienne seis mutta ammusvirta jatkunee.
Näköjään pienemmät sillat ei pääse listoille.Päivän luvut. +1 silta
Junarata ja autokaistat niiiin samassa paikassa että ohjukset, veneet ja muut härpäkkeet tuntuvat kaukaisilta vaihtoehdoilta. Räpylämiehet asialla?Oma ajatus oli heti sellainen, että on päästy laittamaan perkelöitymislaite kuorkin kyytiin, jossa oli jotain räjähtävää. Sen verran otollisessa paikassa poksahti, että aikasytyttinmen kanssa on ollut mahtituuri. Jos oli ukrainalaisten lastaama kuorma, niin sitten tuli myös sankarivainaja.
Ohjuksiin en usko, koska sillan luona on paljon it-kalustoa. Niiden käytöstä ei ole uutisoitu. Vaihtoehdoksi jää mereltä suoritettu pinnanalainen operaatio.
Nyt jo on ikävästi rautatiepalo sammunut. Paloiko tarpeeksi pitkään, jotta pari jänneväliä on korvattava kokonaan uusilla palikoilla?
Tosiaan toinen autokaista vaikuttaa käyttökelpoiselta. Mutta tärkein juttu on radan liikenteen pysähtyminen, sillä tavallisen ja sotarahdin siirtäminen kumipyörille on iso haaste ryssille. Kahdelle kaistalle eli yksi per suunta tulee pirusti liikenettä ja kalusto tämän liikenteen hoitamiseksi pitää järjestää jostain. Kumipyörät on olleet ruskisteille vaikeita 24.2 jälkeen.
Näköjään pienemmät sillat ei pääse listoille.