Mä oon onnellinen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Arvailua. Räjähdys tapahtui siltakannen alla, kansi suojeli autoja räjähdykseltä. Kova tuuli (10-15 m/s silmämääräisesti) painoi räjähdyksen tulipallon autokaistalle ilman suurempaa painevaikutusta.Asiaa ymmärtämätön kyselee: Miten nuo rekan ympärillä olevat autot eivät lennä sillalta huitsin vittuun räjähdyksen voimasta? Tuo vastakkaisen kaistan auto ajaa suoraan tulipilvestä ulos. Omaan silmään näyttää että räjähdys tapahtuisi ilmassa rekan päällä. Jälleen kerran mitään osaamista asiasta ei minulla ole, olisi hauskaa jos joku oikeasti räjähteistä tietävä kommentoisi.
Sanoitin Anna Puun 2020 kappaleen uusiksi Putlerille synttärilahjaksi.
Jonkun kovan artistin pitäis levyttää tää ja sitte nauraen pankkiin ja rahat Ukrainan hyväksi.Sanoitin Anna Puun 2020 kappaleen uusiksi Putlerille synttärilahjaksi.
Mä tulin kaukaa Neuvostoliitosta
Sieltä missä ei oo mitään
Oon se pieni pomo bunkkerissa
Tulin kunniaa etsimään
Tulee kärsään niin että tuntuu
Ota hatusta kiinni nyt
Ennen kuin pudotaan
Nyt kaikki hävitään
Mä olin don
Vuonna kakskytk kakskyt
Hetki ennen kun Moskva uppos
Hetki ennen kun puikot loppui
Halki taivaan HIMARS lentää
Siitä tiesin heti paeta
Ooh, ooh
Halki taivaan HIMARS lentää
Siitä tiesin heti paeta
Mä tulin kaukaa menneisyydestä
Kertsin silta on meren pohjassa
Mut meidän paukut ei riitä ne on lopussa
Ukrainan peltojen varsilla
Tulee kärsään niin että tuntuu
Ota hatusta kiinni nyt
Älä säästä sun viinoja aamuun
Äänestä mua vuonna kakskyt kakskyt
Hetki ennen kun Shoigu sekosi
Hetki ennen kun ruplat loppui
Halki taivaan HIMARS lentää
Siitä tiesin heti paeta
Ooh, ooh
Halki taivaan HIMARS lentää
Siitä tiesin heti paeta
Hetki ennen kun Moskva uppos
Hetki ennen kun tankit loppui
Halki taivaan HIMARS lentää
Siitä tiesin heti paeta
Aavan meren pohjaan Moskvaa seuraan
Aavan meren pohjaan Moskvaa seuraan
Äkkiä ajatellen voisi kuvitella liikenteen suuntautuvan pääosin itään..RIAn mukaan hlöauto ja bussiliikenne on avattu uudestaan ehjäksi jääneellä kaistalla. Kuorma-autoja ei lasketa vaan syynäyksen jälkeen rahdataan lautoilla.
Erittäin uskottavaa
Näin näyttää käyvän. Silta avattu autoliikenteelle.Äkkiä ajatellen voisi kuvitella liikenteen suuntautuvan pääosin itään..
Takaa kuvatuista videoilta mielestäni näkyy että seisoi.Seisoiko öljy-/bensajuna paikallaan keskellä siltaa?
Hyvä huomio. Itse en ainakaan näissä videoissa huomannut yhdenkään vaunun räjähtäneen, vaan paloivat kokonaisina kiskoilla pysyen.Tässä kuvassa hieman ihmetyttää että vaunut palaa räjähdyskohdassa. Seisoiko öljy-/bensajuna paikallaan keskellä siltaa?
- Tuossa kuvassa ei ainakaan näy että vaunuja olisi pudonnut kiskoita eli olisi tullut äkkipysäys. Jos olisi tullut äkkipysäys ja vaunuja olisi pudonnut kiskoilta niin ainakin niitä nojaisi kaidetta vasten tai olisi pudonnut veteen, tai ainakin olisi vaunujen välit nollassa tai vaunuja rytyssä. Nyt ne on siististi peräkkäin.
- Jos juna oli liikkeessä luokkaa 40-60kmh, ja jos se oli rekan rähjähdys mikä sytytti vaunut, niin eikö jo junan inertia pitäisi siirtää palokohtaa ainakin sata metriä räjähdyskohdasta.
- Sillassa ei ole kyllä mitään niin palavaa että se monta minuuttia räjähdyksen jälkeen myöhemmin sytyttäisi junan palamaan.
Eli joko juna seisoi paikallaan ja räjähdys sytytti junan tai sitten junassa oli jotain räjähtävää.
Tai toki vaihtoehtona on että räjähdyksen seurauksena joku junanvaunu on syttynyt tai päästänyt bensat sillalle ja jostain syystä vasta takana tulevat vaunut on syttyneet kun liike on pysähtynyt.
Jotenkin vain outo tuo että junavaunut palaa samassa kohdassa kun rekka kauempana sivussa räjähti.
Pelkässä rekassa on tonnikaupalla sirpaloituvaa metallia, mitä on voinut olla myös osakuormana.
No nyt on pubitunnelmaa mun makuuni!
Mutta ei siis välttämättä ole ongelma lähitulevaisuudessa logistisessa mielessä?Jos siihen betoniin tuli halkeamia niin silta tulee tuolta kohtaan ajan oloon murenemaan paloiksi. Etenkin kun ilmeisesti sammuttivat sen suolaisella merivedellä. Muutama vuosi ja nuo rakenteet ovat heikentyneet niin että siinä ei juna kulje, jos enää edes kestää sitä. On mahdollista yrittää korjailla mutta ei tule olemaan helppoa kun korroosiota ei oikein voi pysäyttää.
Jossain aiemmassa kuvassa näkyi 30km/h kyltti mielestäni.Tässä kuvassa hieman ihmetyttää että vaunut palaa räjähdyskohdassa. Seisoiko öljy-/bensajuna paikallaan keskellä siltaa?
- Tuossa kuvassa ei ainakaan näy että vaunuja olisi pudonnut kiskoita eli olisi tullut äkkipysäys. Jos olisi tullut äkkipysäys ja vaunuja olisi pudonnut kiskoilta niin ainakin niitä nojaisi kaidetta vasten tai olisi pudonnut veteen, tai ainakin olisi vaunujen välit nollassa tai vaunuja rytyssä. Nyt ne on siististi peräkkäin.
- Jos juna oli liikkeessä luokkaa 40-60kmh, ja jos se oli rekan rähjähdys mikä sytytti vaunut, niin eikö jo junan inertia pitäisi siirtää palokohtaa ainakin sata metriä räjähdyskohdasta.
- Sillassa ei ole kyllä mitään niin palavaa että se monta minuuttia räjähdyksen jälkeen myöhemmin sytyttäisi junan palamaan.
Eli joko juna seisoi paikallaan ja räjähdys sytytti junan tai sitten junassa oli jotain räjähtävää.
Tai toki vaihtoehtona on että räjähdyksen seurauksena joku junanvaunu on syttynyt tai päästänyt bensat sillalle ja jostain syystä vasta takana tulevat vaunut on syttyneet kun liike on pysähtynyt.
Jotenkin vain outo tuo että junavaunut palaa samassa kohdassa kun rekka kauempana sivussa räjähti.