Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hän kehotti "puhumatta asettamaan seinää vasten" Krimin sillan menettämisestä vastuussa olevia."Nyt näemme tuloksen: saranoitu jänne on kokonainen ja vain "liukunut alas". Vertailun vuoksi: yli 30 HIMARS MLRS:ää putosi Neuvostoliiton standardien mukaan rakennetulle Antonovsky-sillalle Hersonin lähellä, reikiä on monia, mutta ei ainuttakaan jänneväliä. kaatui", Krichinsky kirjoitti mikroblogissaan.
Miten tämä kääntyy niin, että Saksa lähettää? Vaikka oikeasti lähetetään Kreikasta ja Slovakiasta ja Saksa todnäk myy korvaavat vaunut (toki varmaan kohtuuhintaan) lähettäville maille.Onko tää nyt joku ennalta tiedossa ollut erä vai uutta?
Saksa lähettää 100 panssarivaunua Ukrainaan
klo 21:03: Saksa ilmoittaa lisäävänsä asetoimituksia Ukrainalle. Asiasta uutisoi CNN.
Saksa ilmoitti lähettävänsä lisää asetoimituksia Ukrainalle, mukaan lukien IRIS-T-ilmapuolustusjärjestelmä ja yhteensä 100 panssarivaunua, jotka tulevat Kreikasta ja Slovakiasta.
Saksan puolustusministeri Christine Lambrecht sanoi lauantaina, että Naton on tehtävä töitä puolustuksensa vahvistamiseksi.
– Elämme vakavia aikoja, ja tällaisina aikoina on myös tärkeää tietää, missä on aukkoja puolustuksessa. Ilmapuolustus on yksi sellainen alue, jossa on kiireellisesti toimittava, Lambrecht sanoi CNN:n mukaan.
Lambrecht kertoo Saksan luovan uuden panssaroidun jalkaväkiprikaatin. Tarvittaessa tämä prikaatti voitaisiin lähettää nopeasti Liettuaan.
Tämä voi olla seuraava siirto 4D-shakissa, jossa avaus oli Nordstream-putkien räjäyttäminen.Ennen kuin vastaatte itsellenne tuohon kysymykseen niin miettikää kuka toi kuormuriteorian heti esille kuva todisteineen, kuka haluaa kaikkien uskovan että räjähteet tuotiin kuorma-autolla? Ja kuka pystyy pysäyttämään junan tuolle kohtaan siltaa yöllä n. klo 06:00 tietäen milloin kuorma-auto on sinne tulossa? Kuka voisi järjestää kuorma-auton tarkastuksen niin, että se periaatteessa "tarkastetaan" oikein kameroiden edessä, mutta ei kuitenkaan oikeasti tarkasteta, mikä taho toi nämäkin videot kaikkien nähtäväksi ja mistä syystä?
Korjaan nyt sinunkin virheellisen väitteen että juna olisi ollut pysähtyneenä. Langassa jo postatussa videossa näkee miten juna on liikkeessä, vaikkakin etenee mateluvauhtia.Tuohon säikiöjunan seisahtumiseen sillalle, jota on spekuloitu. En tunne venäläistä liikenteenohjausjärjestelmää, mutta ratainfra sinällään ainakin videoiden perusteella näyttää hyvinkin toimivalta, betonipöllit, karkeaa sepeliä ym kuten lännessä.
Sitä spekuloin, mikäli liikenteenohjausjärjestelmät on edes välttävästi samalla tasolla kuin lännessä, ei ole vaativa temppu pysäyttää junaa sillalle sopivaan kohtaan..
Kyllä tuon siltaräjähdyksen vaurioista voi päätellä että räjähdys tapahtui sillan alla.
Kuvaa sillan alta, olkaa hyväKyllä tuon siltaräjähdyksen vaurioista voi päätellä että räjähdys tapahtui sillan alla. Esimerkiksi tässä kuvassa ei näy jälkiä mitkä viittaisi ajoradalla tapahtuneeseen massiiviseen räjähdykseen:
Katso liite: 68940
Toinen seikka mikä ihmetyttää, on se että räjähdys, joka väitetysti höyrystäisi täysperävaunurekan olemattomiin, tuhoaisi kaiteita viereiseltä ajoradalta hyvin rajatulta alueelta. Mutta jos räjähdys tapahtui sillan alla, palaset loksahtavat kohdilleen:
Katso liite: 68941
Tässä siis minun veikkaus mitä tapahtui: Autonominen, ehkä jopa "puolisukeltava" droonivene ajaa siltajänteen alle, lastattuna useammalla tonnilla räjähteitä. Räjähdys nostaa yhden siltajänteen sijoiltaan ja kahden ajoradan väliin räjähdyksen voimasta syntynyt aukko vapauttaa paineaalloon lähettämään sillan kaiteet kohti hitaasti matelehtivaa polttoainejunaa. Siltajänne räjähdyskohdalla putoaa mereen ja vetää mukanaan muita jänteitä.
Katso liite: 68942
Oletetaan että räjähde olisi ollut veneessä autosillan alla.Kyllä tuon siltaräjähdyksen vaurioista voi päätellä että räjähdys tapahtui sillan alla. Esimerkiksi tässä kuvassa ei näy jälkiä mitkä viittaisi ajoradalla tapahtuneeseen massiiviseen räjähdykseen:
Katso liite: 68940
Toinen seikka mikä ihmetyttää, on se että räjähdys, joka väitetysti höyrystäisi täysperävaunurekan olemattomiin, tuhoaisi kaiteita viereiseltä ajoradalta hyvin rajatulta alueelta. Mutta jos räjähdys tapahtui sillan alla, palaset loksahtavat kohdilleen:
Katso liite: 68941
Tässä siis minun veikkaus mitä tapahtui: Autonominen, ehkä jopa "puolisukeltava" droonivene ajaa siltajänteen alle, lastattuna useammalla tonnilla räjähteitä. Räjähdys nostaa yhden siltajänteen sijoiltaan ja kahden ajoradan väliin räjähdyksen voimasta syntynyt aukko vapauttaa paineaalloon lähettämään sillan kaiteet kohti hitaasti matelehtivaa polttoainejunaa. Siltajänne räjähdyskohdalla putoaa mereen ja vetää mukanaan muita jänteitä.
Katso liite: 68942
Tässä kuvan tekstit käännettynä:
Katso liite: 68906
Olen aikaisemmin jakana Russian bridges go boom -sivun karttaa, joka on hyvin ajantasainen junaratojen ja varsinkin siltojen osalta.
Silti jäänyt pohtimatta, kuinka paljon vaikutusta on tällä yksi- vs kaksiraiteisuudella. Jokainen varmasti omasta kokemuksesta tietää, että kaksiraiteinen on tehokkaampi ja yksiraiteisessa pitää huomioida vastaantuleva liikenne.
Näin, ja jos tekijät ukrainalaisia niin eikö olisi loogista että kuormuri tulee Krimiltä kohti Venäjää ja räjähtää lähempänä rautatiesiltaa?No jos oli räjäytetty alta päin ja kun rautatie ainakin olisi pitänyt olla se tärkeämpi kohde, miksi sen pilareita vastaan ei hyökätty, vaan autotien siltaa? Mutta taas jos oli kyseessä pommirekka, niin ei sillä pääse ajamaan rautatiesillalle.
Digitaalisen kameran rolling shutter. Kenno valotetaan rivittäin ylhäältä alas. Välähdys tapahtuu, kun ehjä rekka on jo valotettu. Siksi sivuttaisliike digikameroissa näyttää joskus ihan kierolta.