Toiseen ketjuun nämä.Mitä myymälänkassan tehtävässä on vikaa? Olen teininä itsekin ollut ko. tehtävässä, nyt olen DI. Ja miten tämä liittyy kommunisteihin? Vai tulikohan sieltä nyt joku valta kuuluu kremlille -heppu kommentoimaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toiseen ketjuun nämä.Mitä myymälänkassan tehtävässä on vikaa? Olen teininä itsekin ollut ko. tehtävässä, nyt olen DI. Ja miten tämä liittyy kommunisteihin? Vai tulikohan sieltä nyt joku valta kuuluu kremlille -heppu kommentoimaan?
Voiko joku sotaa paremmin ymmärtävä valaista tämmöstä sivaripaskiaista, et miks niin usein tuolla juostaan avomaastossa ilman näkyvää tukea?
Vielä ainakin juttu esillä sellaisenaan.Toivottavasti myös HS noteeraa asian.
Alokasmainen virhe kommentoida julkisuudessa tämäntyyppistä asiaa ohuelta pohjalta.
Ladan valmistus taisi sakata.Vahvova viitteitä siitä että ryssät on dumpannut ja polttanut joukoittain sotilaiden ruumita Hersonin kaatopaikalla.
Hesarin toimitukseen hyvä vinkata artikkelin yksipuolisuudesta ja ryssän petollisuudesta antautumisen yhteydessä - Tässähän on videolla näyttö.Vielä ainakin juttu esillä sellaisenaan.
Örkkien omien raatojen krematoinnista oli tämä daily mailin juttu myös, elokuun alusta, Hersonista. Ilmeisen vahvat Treblinka- tyyppiset käryt ilmassa.Vahvova viitteitä siitä että ryssät on dumpannut ja polttanut joukoittain sotilaiden ruumita Hersonin kaatopaikalla.
Tein sinne vastineen -ei mitään responssia...Hesarin toimitukseen hyvä vinkata artikkelin yksipuolisuudesta ja ryssän petollisuudesta antautumisen yhteydessä - Tässähän on videolla näyttö.
Pelottavan lähellä se Venäjän onnistuminen oli mutta onneksi ryssivät senkin tilaisuuden.
Jotkut epäilivät myös ukrainalaisten maanpuolustustahtoa mutta ehkä niiden olisi kannattanut seurata vähän tarkemmalla korvalla ja silmällä Maidanin tapahtumia silloin joskus aikojen alussa.
Ehkä Putininkin olisi kannattanut tutusta aiheeseen vähän paremmin jo ennen helmikuuta niin olisi voinut jäädä hölmöilyt hölmöilemättä. Ei kai kukaan selväjärkinen ihminen haasta riitaa tuollaisen porukan kanssa...turpaan tulee niin että tukka lähtee
Hesari on haastatellut jotain psykiatria, joka kertoo aika lailla samoja juttuja mitä esim. Martti J. Kari. Keskivertoryssä ei nakkaa paskaakaan koko sodasta niin kauan kun ei osu omalle kohdalle. Isä-Tsaari on erehtymätön, eikä tätä vastaan pidä kättänsä nostaa. Valittaa vielä kun länsi langetti viisumikieltoja ja kun luottokortit ei enää toimi lännessä.
Venäjä | Miksi venäläiset eivät käyttäydy niin kuin suomalaiset odottavat? Venäläinen psykiatri selittää
Suomalaiset ihmettelevät venäläisten käyttäytymistä, joka ei vastaa heidän odotuksiaan. Massaprotesteja ei näy, ja sota jatkuu. Psykiatri Aleksandr Kursakov avaa venäläistä mielenmaisemaa.www.hs.fi
Ihan vähän näyttää tohtoroidulta tekstiltä...