Ukrainan konflikti/sota

Ei ole tainnut vielä selvitä mistä päin Ukrainaa tämä on. Aiemminkin sen perään kyseltiin.

Ilmeisesti liittyy Syyriaan kommenttien perusteella

Musta taas näytti siltä, että patisti Putinia julistamaan yksipuolisen tulitauon Ukrainassa. Ota sitten näistä toimittelijoista ja tviittajista selvää.

Musta taas näytti siltä, että patisti Putinia julistamaan yksipuolisen tulitauon Ukrainassa. Ota sitten näistä toimittelijoista ja tviittajista selvää.
Juu ainakin tämän perusteella sittenkin Ukrainaan liittyy

Loistava uutinen!
Itse olin siinä ymmärryksessä että niillä oli paloja valmiina ja hetihän sinne tuli nosturiproomut paikalle.
Jos tää kuva pitää paikkaansa niin yhtään osuutta ei ole kuitenkaan saatu korjattua(!)

Pitää paikkansa, tässä kuvakaappaus 3.1. Sentinel-2 -kuvasta.

1672919638728.png

Tuolta pääsee käsiksi kuviin: https://apps.sentinel-hub.com/eo-browser

Hei,

Ja kiitos viestistä!

On tärkeää, että foorumilla huomataan, sekä myös muistetaan ilmoittaa nämä tupla- ja pahimmassa tapauksessa jopa triplapostaukset. Ilman tätä tärkeää työtä foorumin lukemisesta tulisi todella vaivalloista ja epäinhimillistä niitä kohtaan, jotka viettävät täällä pääsääntöisesti yli puolet valveillaoloajastaan.

Tällä kertaa tietooni ei kuitenkaan ole tullut, että juuri tätä kyseistä videota olisi aiemmin jaettu foorumilla. Jotta voisin puuttua asiaan ja mahdollisesti jopa poistaa videon, tarvitsisin hieman lisää tietoja asiaan liittyen. Joten kysynkin sinulta, onko teillä @Merten sheriffi mahdollisesti tiedossa päivämäärää tai kellonaikaa milloin tämä videonjako on tapahtunut, vielä parempi olisi jos tietäisit videon jakaneen henkilön nimimerkin. Lisätiedot ovat tässä tapauksessa erittäin tärkeitä, jotta asiaan voidaan puuttua tehokkaasti ja määrätietoisesti mitä pikimmiten.
Asiaan puuttuminen nopeasti on meidän kaikkien yhteinen etu! Joten jos mahdollista, vastaathan tähän viestiin käyttäen minun nimimerkkiäni ( Kustavi ) ja palaan asiaan uudelleen, jos väärinkäytöksiä ilmenee.

Ystävällisin terveisin,
Palstaveljesi Kustavi

Slava Ukraini! 🇺🇦 :salut:
Kun tuosta otti sinällään ookoo kuittailun pois, jäi jäljelle .,() ja ! 🤣

Back