StepanRudanskij
Respected Leader
"Alania"-pataljoonan palkkasotureille lentävä lähtö Illalla 1.12.23 "Alania"-pataljoonan palkkasoturit räjäyttivät itsensä...
Päivämäärä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Alania"-pataljoonan palkkasotureille lentävä lähtö Illalla 1.12.23 "Alania"-pataljoonan palkkasoturit räjäyttivät itsensä...
Muista 1300km yhteistä rajaa..Tässä tiivistettynä ryssälän visio tulevaisuudesta. Toivotan noille paskoille ihan uskomattoman sysipaskaa ja kusisen ankeaa elämää. Eläkööt vaan siellä oman Mordorinsa rajojen sisäpuolella. Sivistyneen maailman pariin noilla ei pitäisi olla enää ikinä mitään asiaa.
Katso liite: 72769
On tää ihmisluonne sairas. Ukrainassa tapetaan ja raiskataan lapsia. Silti kun raha kysymyksessä käydään kauppaa kun on mahdollisuus rikastua. Tavalliset ihmiset auttaa ja antaa vähästään ja samalla poliitikot on joko seteliselkärankaisia tai jarruraita housussa. Suuttuukohan ryssä jos otan asioihin kantaa.
Nyt ois oikeesti aika ottaa se perse pois tyynyltä ja ruveta hommiin ilman mitään rajoituksia. Jos joku haraa vastaan ruveta esim. perumaan sovittuja diilejä, jotka auttaa esim. Saksaa.
Ollaan me Eurooppalaiset yksiä isoja ahneita lampaita. Kreikalle kärrättiin laivalasteittain rahaa. Nyt ois aika kertoa että lainat laukeaa maksuun jollei tietty kalusto hiihdä Ukrainaan pikavauhtia.
Sorry. Eihän me voida koska joku häviää siinä rahaa
Mikä ihimeen tappio melankolia täällä puskee läpi, tipatonta vietetään? Slava ukraini!
Mikä ihimeen tappio melankolia täällä puskee läpi, tipatonta vietetään? Slava ukraini!
Via dolorosaMuista 1300km yhteistä rajaa..
Liekkö ryssän ropakanta uponnut kun näin kummallista juttua foorumilla? Hirveää tappiomielialaa! Minä olen ihmetellyt lähinnä miksi noita maan tasalle pommitettuja kyliä on näinkin pitkään puolustettu kohtuu staattisesti. Näkisin niin, että ukrainalaiset on huomanneet ne oiviksi lihamyllyiksi. Itse olisin odottanut syvyyttä hyväksikäyttävää vihollisen kulutusta. Ehkäpä nyt on tullut se vaihe, että siihen siirrytään zombilauman tiheyden niin vaatiessa.
Kyllä siellä hyväläisten puolella ukkoa riittää. Siitä olen varma. Vuodesta 2014 on kaikki sotilaskoulutuksen saaneet kierrätetty rintaman kautta. Siinä käsityksessä minä olen. Kyllä sieltä joukkojen siemenet löytyy. Ja länsimaista koulutusta pyöritetty kuulausitolkulla.
Sanokaa minun sanoneen (jo pari kuukautta sitten), että sopivan hetken koittaessa ykköskiila pukkaa Berdianskiin kuin kuuma veitti ryssän maksaan. Siitä alkaa sitten kunnon tivoli ja paskakansan ryysyläisarmeija nuijitaan maan rakoon.
Ugh!
Kyseinen Baroda/Broda lempinimeltään "the beard" esiintyy tuossa marraskuun artikkelissa ja myös artikkelissa elokuulta.Ulkomaisten yksiköstä (International Legion) on useampi artikkeli jossa valitetaan korruptiosta ja rikollisesta/epäpätevästä johdosta. Yksiköiden johdossa on mm. Puolassa tuomittu rikollinen samoin Ukrainassa, mutta sota keskeytti Ukrainassa tutkinnan jne. Kyseisistä herrasta on valitettu kaikkialle mutta mitään ei ole tehty.
Nyt onneksi SBU on alkanut tutkimaan yksikön johtajia
“For seven months soldiers here have been fighting on two fronts, one is Russia’s army, and another one is corruption. The only reason why Ukraine is winning is that Russia is rotten in corruption even more than Ukraine is,” one legionnaire told the Kyiv Independent."
Investigation: International Legion soldiers allege light weapons misappropriation, abuse by commanders
Editor’s Note: This is the second part of the Kyiv Independent’s investigation into the International Legion – a military formation created for foreign fighters dedicated to defending Ukraine. Published in August, the first part of this story unmasked alleged endemic abuse of power in the...kyivindependent.com
Ei nyt taida ihan näin mennä. Ymmärtääkseni tunnukset pitää olla ja tässähän ne on. Jos esim. hypoteettisesti Kaartin patalijoona päätäisi vaihtaa hallinon väkivaltaisesti niin maastopuvuista ei tarvitsisi luopua, mutta pitäisi olla selkeästi erottuva tunnus ja hihanauha tämän mielestäni täyttää.Kansainvälinen käytäntö ja kansallinen lainsäädäntö oikeusvaltioissa ympäri planeetan on aika yhtenäinen ja yksiselitteinen.
Vihollisen varusteissa saa vältellä kiinnijoutumista ja paeta esim. sotavangiksi jouduttuaan, mutta ei osallistua sotatoimiin, harhautukseen tai tiedusteluun.