tulikomento
Supreme Leader
Deutsche Welle sentään toteaa ettei Putlerin äskeinen uhkailu Saksalle Ukrainalle luvatuista Leopardeista hetkauta Saksan hallitusta. Toivotaan näin. Scholtz ei vakuuta johtajuudellaan, enemmän vakuuttaa pelkuruudellaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eikö se rännittänyt länsimaisia injektioita, kun ei ilmeisesti riittänyt luotto omiin?Vlad on ottanut Sputnikkeja
Svetsissä on hiton moiset luolastot armeijalla "kaivettu" alppien sisään, kovasti ovat varustautuneet ulkopuolista uhkaa varten.Mihinkä Sveitsi edes taistelupanssareita itse tarvitsee ? Torjuu Ranskan, Saksan ja Italian hyökkäyksiä ?
Svetsissä on hiton moiset luolastot armeijalla "kaivettu" alppien sisään, kovasti ovat varustautuneet ulkopuolista uhkaa varten.
Täytyyhän rosvottuja kultavarantoja suojella (lue Natsien kultasaalis juutalaisilta)Svetsissä on hiton moiset luolastot armeijalla "kaivettu" alppien sisään, kovasti ovat varustautuneet ulkopuolista uhkaa varten.
Plus vanjojen pöllityt hillot.Täytyyhän rosvottuja kultavarantoja suojella (lue Natsien kultasaalis juutalaisilta)
Toisaalta eipä taida panssaroituja kohteitakaan tulla enää syliin samalla tavalla kuin sodan alussa...Jaahas... vimeisin julkistettu USA paketti sisältää 250kpl Javelineja. Ainoa keksimäni syy tähän on että ne ovat "loppu" eli on annettu se määrä, joka voidaan omaa taistelukykyä heikentämättä antaa. Itse olin jo konfliktin alussa huolissani siitä, kun RPG:tä roiskittiin menemään "epäsuorana" ihan vaan sinnepäin. Nyt sitten alkaa ilmeisesti pst-aseiden käyttö olemaan jo jonkin tason kontrollin alla eikä niitä vaan roiskita menemään. Faktoja en tiedä, mutta kun katsoo näitä tämän hetken videoita, missä ammutaan yksi RGB ja kun se ei osu, niin ei ole enää toista, niin väkisin tulee mieleen ne alun videot, missä niitä ammuttiin vailla kohdetta kun oli syli täynnä raketteja ja ovat painavia kantaa...
Taitaa tälläinen ryssän paksummasta pellistä tehty tölkki teloilla olla jo niin harvinainen ilmestys että sitä matkaa katsomaan laajemminkin Javelin ryhmiä. Satunnaiset kaadot ei paljoa PST varastoja juuri nyt kuluta. Oman veronsa vie tietysti dronet, tuppaa nuo ryssän tankkelot heittämään torninsa jo takalinjoilla.Jaahas... vimeisin julkistettu USA paketti sisältää 250kpl Javelineja. Ainoa keksimäni syy tähän on että ne ovat "loppu" eli on annettu se määrä, joka voidaan omaa taistelukykyä heikentämättä antaa. Itse olin jo konfliktin alussa huolissani siitä, kun RPG:tä roiskittiin menemään "epäsuorana" ihan vaan sinnepäin. Nyt sitten alkaa ilmeisesti pst-aseiden käyttö olemaan jo jonkin tason kontrollin alla eikä niitä vaan roiskita menemään. Faktoja en tiedä, mutta kun katsoo näitä tämän hetken videoita, missä ammutaan yksi RGB ja kun se ei osu, niin ei ole enää toista, niin väkisin tulee mieleen ne alun videot, missä niitä ammuttiin vailla kohdetta kun oli syli täynnä raketteja ja ovat painavia kantaa...
Perse71, Italian ilmavoimat pistää parastaan.
250 laukaisinta, 2000 ammusta.Jaahas... vimeisin julkistettu USA paketti sisältää 250kpl Javelineja. Ainoa keksimäni syy tähän on että ne ovat "loppu" eli on annettu se määrä, joka voidaan omaa taistelukykyä heikentämättä antaa. Itse olin jo konfliktin alussa huolissani siitä, kun RPG:tä roiskittiin menemään "epäsuorana" ihan vaan sinnepäin. Nyt sitten alkaa ilmeisesti pst-aseiden käyttö olemaan jo jonkin tason kontrollin alla eikä niitä vaan roiskita menemään. Faktoja en tiedä, mutta kun katsoo näitä tämän hetken videoita, missä ammutaan yksi RGB ja kun se ei osu, niin ei ole enää toista, niin väkisin tulee mieleen ne alun videot, missä niitä ammuttiin vailla kohdetta kun oli syli täynnä raketteja ja ovat painavia kantaa...
Perkele, tänään on vielä perjantai...Nyt löytyi oikein hyvän mielen potpuri @Omnipotentti :lle. Toki muutkin saa tykätä
Sitä on aina hyvä itsellekin muistuttaa että tavan tallaajat on joutuneet sotimaan kun sontiaisille ei riitä oman maansa paskassa rypeminen. Kuitenkin niitä onnellisiakin hetkiä löytyy…
Paljonkohan Venäjällä on loppujen lopuksi kuollut koronaan? Jo reilu vuosi sitten puhuttiin, että reippaasti yli miljoona olisi kuollut tautiin. Eikä se ketään siellä kiinnostanut, kansa eleli niin kuin ennenkin. Olisihan siitä voinut jo melkein päätellä, miten vähän sotilaiden kuolematkaan tuolla ketään kiinnostaa. Kukaan ei välitä mistään paskaakaan, vähiten ihmishengistä. Paitsi tietysti suurherra itse.Toivottavasti tämä rotta oikeasti saisi sen kohtalokkaan koronan ja Zirinovskin tavoin päätyisi arkkuun.
Perkele, tänään on vielä perjantai...
Sveitsiläiset rakensi Leopardeja lisenssillä 80-luvulla eli neukkuaikaan. Tarkalleen ottaen sveitsiläinen Leo on tyyppinimeltään Pz 87 Leopard 2. Olisiko neukkulandian takia rakennelleet varmuuden vuoksi, en tiedä.Mihinkä Sveitsi edes taistelupanssareita itse tarvitsee ? Torjuu Ranskan, Saksan ja Italian hyökkäyksiä ?
Hyvä kompromissi olisi, että venäläiset saisi kilpailla tämän lipun alla.. Voisin kuvitella, että tuossa vaiheessa Venäjän hallinto alkaisi olla sitä mieltä, että eipäs päästetäkään urheilijoita olympialaisiin sittenkään...venäläisten Olympialippu näköjään jo valmiina