Ukrainan konflikti/sota

Jaahas... vimeisin julkistettu USA paketti sisältää 250kpl Javelineja. Ainoa keksimäni syy tähän on että ne ovat "loppu" eli on annettu se määrä, joka voidaan omaa taistelukykyä heikentämättä antaa. Itse olin jo konfliktin alussa huolissani siitä, kun RPG:tä roiskittiin menemään "epäsuorana" ihan vaan sinnepäin. Nyt sitten alkaa ilmeisesti pst-aseiden käyttö olemaan jo jonkin tason kontrollin alla eikä niitä vaan roiskita menemään. Faktoja en tiedä, mutta kun katsoo näitä tämän hetken videoita, missä ammutaan yksi RGB ja kun se ei osu, niin ei ole enää toista, niin väkisin tulee mieleen ne alun videot, missä niitä ammuttiin vailla kohdetta kun oli syli täynnä raketteja ja ovat painavia kantaa...
Javelin päätelaitteita vai ohjuksia?
eikö 250 kpl päätelaitteita ole ihan iso määrä?
 
Miten muistan, että tällä viikolla joku mainitsi näiden BDSM rakettien olevan vasta insinöörien suunnittelupöydällä? Onko nyt kuitenkin niin, että valmista kamaa ja heti oikeeseen käyttöön?

Edit:
Siinä ylempänä taisikin tulla vastaus.

Kuitenkin BDSM-rakettien käyttäjien koulutus on jo aloitettu:

BDSM.jpg
 
250 laukaisinta, 2000 ammusta.

Jos täällä aletaan jokaisesta yksittäisestä videosta vetämään koko sodan lopputulokseen vaikuttavia johtopäätöksiä, niin voi morjens. Eikä tuosta lyhyestä videosta missä ammutaan vähän huono laukaus kimpoamaan näe yhtään mitä muuta kamaa siellä poterossa on.
No, mutta hienoa, että ohjuksia on sitten enemmän. Kuitenkin hupeneva luonnonvara kun valmistaja on ilmoittanut että sisältää osia joita ei enää saa. En ole tekemässä yksittäisistä videoista johtopääätöksiä, mutta fakta on, että alussa roiskittiin RGB:tä menemään maalina suurinpiirteen kylä, jossa on vihuja. Ei ollut kovin järkevää toimintaa ja siitä voidaan nyt maksaa hintaa. Sehän on taloa vastaan varsin paska ase kun räjähtää ulkopuolella ja tekee vain pienen reijän.
 

Ja tietysti laivaston väreissä edelleen(y)

Näiden viritysten ilmaantuminen lämmittää aina mieltä ja osoittaa kehityskululle vain yhden luonnollisen suunnan:sneaky:
madmax2_1.jpg

Viimeistään sitten rysyn omissa jäsentenvälisissä luovuus puhjennee lopulliseen kukkaansa:cool: Tuskin maltan odottaa mitä kaikkea kadyrovi, surovikki, solovyov, simonyan, shoigu ym. velikullat saavatkaan aikaan henk.koht. varustukseen suhteen, kuorrutettuna tietysti paikallisella Uaz&Ural kalustolla:love:
Kokille varataan tuo molarin alunaamari kyllä ehdottomasti, p.koreasta importatulla koppalakilla:salut:
madmax2_4.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Se kukka protesti levisi 60 Venäjän kaupunkiin
Russians continue to memorialize the dozens of Ukrainians killed in last month’s Russian missile strike on the city of Dnipro — one of the deadliest single incidents of Moscow’s invasion — in what has evolved into a new nationwide form of anti-war protest.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää yötä ja badaboom!

Huomenna taas täällä!


Minä olen tuon ukon ristiny jo aikaa sitten kalmiston nestoriksi.
Tuo viikate kun heilahtaa, ryssä helvettiin heilahtaa.

Jos jollain tilastoniilolla on tylsää niin voisi laskea montako ryssää Kalmiston Nestorin videoilla on tähän mennessä siirtynyt ajasta ikuisuuteen? Ei riitä 100, eikä vielä 200:kaan.
 
Olen ihmetellyt tätä julkisesti ilmoittelimista. Nyt kaiketi Venäjä osaa taas varautua tilanteeseen ja vetää tärkeimmät aseensa kauemmaksi hyvissä ajoin sen sijaan, että Ukrainaan olisi vaivihkaan raahattu pitkän kantamakyvyn aseita. Toisaalta ymmärrän, että uutiset jarruttaa Venäjää
 
Olen ihmetellyt tätä julkisesti ilmoittelimista. Nyt kaiketi Venäjä osaa taas varautua tilanteeseen ja vetää tärkeimmät aseensa kauemmaksi hyvissä ajoin sen sijaan, että Ukrainaan olisi vaivihkaan raahattu pitkän kantamakyvyn aseita. Toisaalta ymmärrän, että uutiset jarruttaa Venäjää
Toisaalta mistä me tiedetään onko niitä aseita jo? Voi olla että tänä yönä jo alkaa paukkumaan. Ans kattoo ny sano.
 
Olen ihmetellyt tätä julkisesti ilmoittelimista. Nyt kaiketi Venäjä osaa taas varautua tilanteeseen ja vetää tärkeimmät aseensa kauemmaksi hyvissä ajoin sen sijaan, että Ukrainaan olisi vaivihkaan raahattu pitkän kantamakyvyn aseita. Toisaalta ymmärrän, että uutiset jarruttaa Venäjää
Taitaa olla jo pyssyt palstalla ja lähiaikoina uutisia on ammusvarastojen räjähdyksestä hieman rintamalinjaa tätä päivää taaempana.
KABOOM
 

Kuuntelusuositus. Tuttua ja täyttä tarinaa Maralta💪

Täytyy tähän todeta, että yhdestä asiasta olen Martin kanssa eri mieltä: venäläisillä on ollut mahdollisuus nousta Putinia vastaan ja he ovat yhteisesti päättäneet, että näin eivät tee. Olkoot siis ryssiä ja tuhoutukoot valintaansa. Heillä on kollektiivisesti täysi vastuu jokaisesta kuolleesta ja vammautuneesta ukrainalaisesta ja tätä he eivät voi korvata. Tuomio tästä on kuolema - jokaiselle ryssälle.
 
Back
Top