RKSTAK
Ylipäällikkö
On tämä melkoista soppaa koko lännen tankki soppaJaa ja Spiegel valitti hetki sitten, että muut ei ole vielä varmuudella sitoutunut Leo 2:toimituksiin kun Saksa. Ja Saksa itse estää vieläkin esim Hollantia toimittamasta niitä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
On tämä melkoista soppaa koko lännen tankki soppaJaa ja Spiegel valitti hetki sitten, että muut ei ole vielä varmuudella sitoutunut Leo 2:toimituksiin kun Saksa. Ja Saksa itse estää vieläkin esim Hollantia toimittamasta niitä
Onkohan tietoista pakan sekoitusta, tai sitten asiat on kyllä helvetin sekasin.On tämä melkoista soppaa koko lännen tankki soppa

Putin on valmis taistelemaan viimeiseen ryssään asti. Kysymys on lähinnä, ovatko ryssät valmiita siihen. Tällä hetkellä näyttää, että ovat.Tämä on huolestuttavin asia, joka on ollut tiedossa alusta asti. Kysymys on vaan mihin asti hän on valmis menemään..
Saksalaiset yrittää näyttää hyviksiltä, kun itse antavat vaunuja ja muut ei (kun saksalaiset blokkaa)Jaa ja Spiegel valitti hetki sitten, että muut ei ole vielä varmuudella sitoutunut Leo 2:toimituksiin kun Saksa. Ja Saksa itse estää vieläkin esim Hollantia toimittamasta niitä
Hitto mitä kettuja.Sama levy se vaan pyörii edelleen
Kaksi vaihtoehtoa:Prigozhin pistää parastaan. 10 miljoonaa jenkkiä kuulemma halauamssa Wagnerin riveihin ja sikis vankien rekrytointi on lakkautettu

. Ryssän strategista ilmassaKaksi vaihtoehtoa:
Joko se tosissaan luulee että mikä tahansa paska menee läpi (edes ryssille)
Tai sitten joku reddit-porukka trollailee lähettämällä tekaistuja hakemuksia ja Prigozhin ottaa todesta
![]()