Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kaupungissa ei mitään. Se vaan on hyökkääjälle jokin pakkomielle ja heidän joukkoja voi kuluttaa siellä erittäin hyvällä vaihtosuhteella, jolloin oma vastahyökkäys on 'helpompaa".Mikä tuossa Bakhmutissa on niin tärkeää että siitä täytyy pitää kiinni kynsin hampain. Eikö nyt viimeistään joukot kannattaisi vetää järjestyksessä vähän taaksepäin ja muodostaa uusi puolustuslinja. Muutama kilometri sinne tai tänne on yks ja sama Ukrainan mittakaavassa.
Kiitos tästä muistutuksesta. Laitoin palan T-72:sta tulemaan kohti Suomea.
Nyt saa ostaa itselleen palan historiaa (T-72) ja samalla tukea Ukrainan taistelua.
Kiitos. Kaksi palaa tulossa.
Nyt saa ostaa itselleen palan historiaa (T-72) ja samalla tukea Ukrainan taistelua.
Ostin. Toivottavasti tuleekin, en käyttänyt aikaa sivuston (Etsy kauppa) varmentamiseen
Ite laitoin kolme tilluuseen. Etsy kai on aivan luotettava toimija. Jotain oon aiemminki tilannu. Se on pienille toimijoille tarkoitettu helpoo kauppa, jos olen oikein ymmärtäny.Ostin. Toivottavasti tuleekin, en käyttänyt aikaa sivuston (Etsy kauppa) varmentamiseen
Epäilen kyllä vahvasti että tuo on tst-vaunusta, koska siitä ei oikein löydy noin ohutta ps-levyä mitä olisi kätevä laserilla pilkkoa tuollaisiksi paloiksi reijän kera. Paksummasta levystä aivan liian työlästä ohentaa tuollaiseksi... Kommenteissa kehutaan että ps-terästä, onko sitä kukaan todentanut kovuuskokeella
Ei sillä että haluaisin olla ilonpilaaja, rupesi vaan kiinnostamaan kun olin ennen duunissa asian parissa ja jos ei päästä valmiista levyvahvuudesta laserilla leikkaamaan, niin hiontoineen/kaiverruksineen ei vaan kannata...
ps. jos tuo mitoitus pitää kutinsa että 5x1cm, niin tuo paksuus alkaa olemaan kevyisiinkin vaunuihin turhan ohut, levynvahvuushan jää alle 5mm silmämääräisesti
edit: painon perusteella (17g) tuo on varmaankin 4mm levyä -> jotain mtlb kansi- tai luukkujenlevyä nipin napin
edit2: tuo rannekoru samalla kaavalla vain 2mm paksuudella, vähän haiskahtaa, eihän niin ohutta ps-terästä varmaan edes tehdä