Sotakoira
Kapteeni
Minun mielestäni on. Ukrainassa on satoja valkovenäläisiä vapaaehtoisia, niistä on muodostunut oma rykmenttinsä.Eikös semmonen vähän niinkun ole jo, vaikka ei olekaan virallinen nimi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minun mielestäni on. Ukrainassa on satoja valkovenäläisiä vapaaehtoisia, niistä on muodostunut oma rykmenttinsä.Eikös semmonen vähän niinkun ole jo, vaikka ei olekaan virallinen nimi.
Eikös semmonen vähän niinkun ole jo, vaikka ei olekaan virallinen nimi.
Orbanin mukaan pitäisi ehdottomasti saada tulitauko ennen Ukrainan vastahyökkäystä.
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/06/2/7404956/
Katso liite: 78653
"Kuvaukset alkavat, nostakaa Tarzan puuhun!"Medvedev on sotaisalla päällä ja veti sotilaspuvun päälle tosin ilman arvomerkkejä kun ei ole koskaan armeijassa ollut.
Katso liite: 78658
Kannattaa tutustua N-liiton historiaan ja Stalinin viimeisiin hetkiin. Meno on ihan samaa jos tuohon juttuun on uskomista. Toisaalta kun katsoo ryssän toimia vuodenvaihteen jälkeen niin:Kannattaa lukea
Väite Kremlistä: Vladimir Putin ei enää tee päätöksiä | Verkkouutiset
Väite Kremlistä: Vladimir Putin ei enää tee päätöksiä | Verkkouutisetwww.verkkouutiset.fi
Minua kiinnostaisi tietää mistä tämä Storm Shadow 250km kantomatka on otettu? Tuo kun on export mallin rajoitettu matka ja käsittääkseni Strorm Shadow risteilyohjuksia ei koskaan myyty tai valmistettu vientiin kun kauppoja ei tullut. Olemassaoleva varasto on UK/Ranska omaan käyttöön ja tiettävästi se täysi kantomatka on jotain 500-600km välimaastossa. Storm Shadow on 2000 luvun alun puikko ja noiden hankintoja ei ole kauheasti missään uutisoitu joten on vaikeaa uskoa että Ukrainaan olisi yhtäkkiä tehty ihan täysin uutta export versiota. Joten en itse kyllä nyt ihan ilman kättäpidempää tietoa niele tuota 250km rajoitusta kuin korkeintaan sopimustasolla, jos silläkään.
Pride-lippukin voi olla tacticool...
Tälläisellä toiminnalla tuppaa olemaan taipumus levitä. Jos putteli on ollut tosiaan jo vuoden alusta lähtien päätöksentekokyvytön, niin tuo tieto on valunut jo koko virkakoneiston alimmillekkin portaille asti. Olettaisin että tieto on taatusti myös länsimaiden tiedustelulla ja Ukrainan tiedustelulla. Tämä antaa nimittäin ihan uuden pohjan näille muutamalla seikkailuretkelle ryssänmaalle. Retkien tarkoitu on olla se kipinä millä levottomuudet saadaan leimahtamaan. Keskivertoryssä on vähän kuin märkä halko, ei syty mutta kun nyt lämmitettiin kolmannella yrityksellä kaasutoholla niin johan alkoi kyteä.Shebekinossa alkoi ryöstely kun siellä ei ole väkivaltakoneiston väkeä paikalla, tai sitten sekin osallistuu ryöstelyyn. Tuo on ainoa asia minkä ryssät osaavat ryyppäämisen lisäksi.
Minua kiinnostaisi tietää mistä tämä Storm Shadow 250km kantomatka on otettu? Tuo kun on export mallin rajoitettu matka ja käsittääkseni Strorm Shadow risteilyohjuksia ei koskaan myyty tai valmistettu vientiin kun kauppoja ei tullut.