Putinxyjlo
Eversti
Jos lasket keskiarvolla 500 per päivä, niin toinen ~200k kuoleentuisi tänä vuonna.Hieman ujo määrä kaatuneita, mutta koska ylempänä niin upea vyörytysvideo niin pakko tykätä silti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jos lasket keskiarvolla 500 per päivä, niin toinen ~200k kuoleentuisi tänä vuonna.Hieman ujo määrä kaatuneita, mutta koska ylempänä niin upea vyörytysvideo niin pakko tykätä silti
Löytyy vielä twitteristäkin.
Jos asetelma olisi ollut toisin päin, eli ryssän kuvaama video, olisin väittänyt lavastetuksi.On kyllä tuuriakin mukana että tyypit rynnii kohti juuri kun katsoo oikeaan suuntaan eikä ole selin... (vai oliko kaveri varmistamassa?)
Ja yhdet tolvanat vielä tyhjin käsin!
Juoksuhaudat on kyllä särmät.
Kysymys Teille toverit! Kuinka moni tällä saitilla on saanut koulutusta tst-haudan vyörytyksestä? (minä olen)
Minulle kyllä opetettiin, vaikkakin vain pikaisesti yhtenä päivänä, kun tykistön tulenjohtomiehiä olen.Eikös tuota opetettu alokasaikana kaikille?
Jos asetelma olisi ollut toisin päin, eli ryssän kuvaama video, olisin väittänyt lavastetuksi.
Luulisi, että ryssälläkin on ase ensimmäisenä ojossa kun liikkuu taisteluhaudassa jossa ammutaan.
Toiset ne tuonne hautoihin henkensä uhraa ja me täällä samaan aikaan suunnitellaan juhannustaOn kyllä tuuriakin mukana että tyypit rynnii kohti juuri kun katsoo oikeaan suuntaan eikä ole selin... (vai oliko kaveri varmistamassa?)
Ja yhdet tolvanat vielä tyhjin käsin!
Juoksuhaudat on kyllä särmät.
Juuri näin. Kranaatti mutkan taakse, ja tuskin viimeiset sirpaleet ovat vielä ilmassa kun jo rynnätään siihen mutkaan turauttamaan sarjaa. Samalla kaveri on jo heittämässä käkriä seuraavaan mutkaan. Näin sen pitäisi rullata.mutta liike jos pysähtyy, niin vihollinen saa aikaa miettiä vastatoimia.
Tottakai olen heittänyt kranaatin juoksuhaudasta.Kysymys Teille toverit! Kuinka moni tällä saitilla on saanut koulutusta tst-haudan vyörytyksestä? (minä olen)
Tietysti dronen antama tähystys on tätäkin hieman muuttanut, etenkin jos kyseessä oli ns.paremmin koulutettu joukko miltä toiminta näytti. Ei kannata suotta ryntäillä, jos tilannetietoa tulee.Juuri näin. Kranaatti mutkan taakse, ja tuskin viimeiset sirpaleet ovat vielä ilmassa kun jo rynnätään siihen mutkaan turauttamaan sarjaa. Samalla kaveri on jo heittämässä käkriä seuraavaan mutkaan. Näin sen pitäisi rullata.