Ukrainan konflikti/sota

Olenko minä ainoa, joka on pettynyt tähän USA:n vaisuun vastineeseen dronen pudottamisesta ?

Siis onko tämä nyt jotain Jeesuksen oppien mukaista politiikka, että läppäsystä käännä toinenkin poski ? Vaikka siis, pitäisi tietysti lyödä takaisin, nyrkkiraudalla.
Droineilun jatkoa Mustalla merellä harkitaan. Eli jos lopettaisivat,niin eikö rysy saisi pienellä panostuksella voiton.

 
Turkki alkanut ottaa vähän erilaisen linjan ryssälän touhuihin? Tämän mukaan lopettivat myös lentokoneiden huoltamisen ja tankkaukset.
Nämä aikaisemmin aidalla istuneet valtiot alkaa pohtia aidosti ryssän häviön todellista mahdollisuutta. Iran ei ole oikein innokas toimittelemaan. Turkkikin alkaa laskeskella mitä puttelilta kannattaa vielä kupata. Jopa Sveitsissä pohditaan, tosin pohdinnan syy lienee että ryssän verirahatulva on tyrehtymässä. Eikä tuo Kiinankaan innokkuus ole ollut nousussa.

Isot laivat uppoaa hitaasti mutta kun se liike alkaa niin sitäpä ei enää pysäytä kukaan.
 
Olenko minä ainoa, joka on pettynyt tähän USA:n vaisuun vastineeseen dronen pudottamisesta ?

Siis onko tämä nyt jotain Jeesuksen oppien mukaista politiikka, että läppäsystä käännä toinenkin poski ? Vaikka siis, pitäisi tietysti lyödä takaisin, nyrkkiraudalla.
Ja nyt ne miettii laittaako ne enää mitään lennokkeja sinne että vastaavaa ei kävisi. Lähde il. En laita linkkiä. Kyllähän ryssä nauraa räkäsesti tommoselle pehmoilulle ja antaa vaan vapaampia käsiä niille perheillä enemmän.
 
Olenko minä ainoa, joka on pettynyt tähän USA:n vaisuun vastineeseen dronen pudottamisesta ?

Siis onko tämä nyt jotain Jeesuksen oppien mukaista politiikka, että läppäsystä käännä toinenkin poski ? Vaikka siis, pitäisi tietysti lyödä takaisin, nyrkkiraudalla.
Olen pettynyt siihen miltä vastine näyttää. Ei tiedetä mitä oikeasti tapahtuu. Eikä yhden dronen tiputtamiseen vastaamisella ole juuri merkitystä kokonaiskuvan kannalta, kunhan apu jatkuu. USA:n antamalla kalustoavulla tapetaan arvaukseni mukaan jotain pari sataa ryssää joka päivä.
 
Mun mielestä toi ryssän dronen tiputus oli oiva avaus heiltä, joilla Jenkit voi lisätä apua Ukrainalle. Mitä Jenkeillä on nyt hävittävänä, jos ryssät saivat jo yhden dronen raadon tutkittavaksi/lähetettäväksi Kiinaan? Nyt vaa kymmenen kappaletta niitä heti Ukrainalle ja tuhat Hellfireä mukaan niin ryssän loputkin panssarit on entiset. Raadotkin helpompi tuhota Ukrainassa, kun voi ampua Himarsilla vaikka puikon perään, jos ryssä sattuu niitä saamaan tonttiin. :salut:
 

Matkalla kohti perikatoa...

"Hyökkäyssota Ukrainaa vastaan on osoittautunut Venäjän kannalta sotilaalliseksi ja taloudelliseksi katastrofiksi. Pitkällä aikavälillä kaikkein raskaimmaksi vahingoksi saattaa kuitenkin hänen mukaansa muodostua se, että Venäjä on menettänyt edellytykset rauhanomaiseen ja vauraaseen asemaan osana 2000-luvun maailmanjärjestystä."
 
Olenko minä ainoa, joka on pettynyt tähän USA:n vaisuun vastineeseen dronen pudottamisesta ?

Siis onko tämä nyt jotain Jeesuksen oppien mukaista politiikka, että läppäsystä käännä toinenkin poski ? Vaikka siis, pitäisi tietysti lyödä takaisin, nyrkkiraudalla.
Nähdäkseni tää on tätä, ettei typerämmän kiusaamisyrityksiä olla huomaavinaan ja mitätöidään täten provokaatio. Oikeasti sitten kostetaan ihan kunnolla, tavalla tai toisella. Kyllä joku kuittaus tästä saadaan havaita. Joku onnistunut isompi isku tulee, suoranaisesti Ukrainan toteuttamana toki.
 
No niin sitten lähti flightradarin seuratuin lento kuitenkin suuntaamaan pohjoiseen. Tällä kertaa 50 kft. Rupee oleen haastetta törmäillä

1679038091104.png



Ja nyt siis Global hawk tällä kertaa. Seuraava sitten Rivet Joint ?

2021.06.07-unmanned.png
 
Viimeksi muokattu:
Nähdäkseni tää on tätä, ettei typerämmän kiusaamisyrityksiä olla huomaavinaan ja mitätöidään täten provokaatio. Oikeasti sitten kostetaan ihan kunnolla, tavalla tai toisella. Kyllä joku kuittaus tästä saadaan havaita. Joku onnistunut isompi isku tulee, suoranaisesti Ukrainan toteuttamana toki.
Juurikin näin. Tuo ryssimisen mahdollisuus ilmassa yli 50metriä sekunnissa etenevän tötterön kanssa on enemmänkin todennäköistä tuolla lentämisellä noilla etäisyyksillä. Monelta tuntuu unohtuvan, että 200kmh on 50ms, jos nopeusero on tuo niin enemmän ihmettelen, ettei tullut rysyn koneelle kaputtia myös.

Pitää myös muistaa, että jenkit on hoidellut väkeä _sapeliohjuksilla_ SAPELI. Kyllä jenkit osaa politiikassa esittää sivistynyttä, mutta kuten edellä mainittua, jollain tavalla se vastaus tulee.. ja parempi niin, voidaan esiintyä maltillisina kuin Israel ja samalla likvidoida persona non gratoja mitä mielikuvituksellisimmalla keinoilla. Vrt zenäjä, jonka vastaukset johtavat aina sanktioihin, kun lähtee puoli kylää vastineissa aina..
 
Annettiin sit mahdollisuus näyttää, miten koulutus pitäisi hänen mielestään hoitaa paremmin. Eikä kelvannut vaan veti herneen nenään ja otti loparit. Teot puhuvat, sanat haisevat. Itseään täynnä oleva paskapää siis. Sekä esimiehet että alaiset pärjäävät paremmin ilman tällaisia besserwissereita.
Erikoinen analyysi vuoden taistelleesta miehestä. Kaikki artikkelit jutusta lukeneena minulle tulee kaikkia muita adjektiiveja mieleen kuin paskapää. Ilmeisen taitava komentaja ja sotilaistaan välittävä. Niitähän Ukraina juuri nyt tarvitsee, varsinkin kun pari pataljoonan komentajaa heitti veivit viikko sitten Bakhmutissa.
 
Back
Top