Navy Investigation Into USS Bonhomme Richard Fire Now Has An Arson Suspect: Report
The fire burned for days and likely destroyed a ship worth billions of dollars. Now a sailor is being investigated for starting the blaze on purpose.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Navy Investigation Into USS Bonhomme Richard Fire Now Has An Arson Suspect: Report
The fire burned for days and likely destroyed a ship worth billions of dollars. Now a sailor is being investigated for starting the blaze on purpose.www.thedrive.com
Mitäs kaikkea tähän osuu:
edit: kommenteissa puhutaan peräti viidestä NSM:stä, mutta toisaalta löytyy myös kuvia Harpoonien laukaisuista.
Siis mitä, varastoivat ~25 vuotta sitten käytöstä poistettua alusta? Seriously?
Mitäs kaikkea tähän osuu:
edit: kommenteissa puhutaan peräti viidestä NSM:stä, mutta toisaalta löytyy myös kuvia Harpoonien laukaisuista.
Luultavasti koska ohjuksen moottori käy vielä.Savuttaa parin ekan osuman jälkeen kuin kuznetsov normiajossa.
Luultavasti koska ohjuksen moottori käy vielä.
FFG(X) tuo kyllä melkoisesti tulivoimaa jenkkien laivastoon, erityisesti laivastotaisteluihin, verrattuna LCS aluksiin ja menneisiin Perryihin. Jos ajatellaan että täytenä nuo jenkki FREMMit kantaa jokainen 32 VLS kennoa tarkoittaen ESSM block 2:lla 128 ohjusta ilmatorjuntaan, ja 16 NSM ohjusta pintaan.
Pitääpä piirtää samanlainen "Pohjanmaa"sta. Luulen, että hinta-vaikuttavuus -suhde on ... ainakin yhtä hyvä, ellei parempi?
Voiko noilla US Fremeillä sar... miinoittaa?Pitääpä piirtää samanlainen "Pohjanmaa"sta. Luulen, että hinta-vaikuttavuus -suhde on ... ainakin yhtä hyvä, ellei parempi?
Höhö eikä niissä oo sergeitäkään...Voiko noilla US Fremeillä sar... miinoittaa?
Ei voi. He miinoittavat B-52:lla...Voiko noilla US Fremeillä sar... miinoittaa?
Minun aikanani ainakin päivystysvuoro 02-04 oli nimeltään kakkosneekeri.Höhö eikä niissä oo sergeitäkään...
Tosin meillä laivastossa on vähemmän neekereitä, se vähän tasoittaa puntteja. Höhöhöö.