Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kaikissa tekemissäni vaalikoneissa olen saanut "sopivimmaksi" ehdokkaaksi Hillary Clintonin. Puolueista Libertarian Partyn jälkeen toisena on demokraatit. Libertaareilla ei tietysti näissä kekkereissä ole mitään palaa. Tästä huolimatta Make America Great Again! Kun Sanders on käytännössä ulkona kisasta ei minulle ole suurta väliä onko valinta Clinton vai Trump.
Tietääköhän suomalaiset Bernie fanipojat ja -tytöt mikä on Bernien kanta Naton laajentumiseen tai Yhdysvaltain ulkopolitiikkaan? Bernie antaisi mielellään Suomen Venäjälle.
"Anti-Expansion: Bernie is against the expansion of NATO because it provokes unnecessary aggression from Russia. Moreover, he believes European nations should fund more of the costs of an alliance primarily intended to protect their continent."
Mielestäni Bernie voisi keskittyä talouspoliittisiin näkemyksiinsä ja jättää ulkopoliittiset kommentit vähemmälle. Naton laajentumisen vastustaminen on Suomen kannalta vaarallista.On se tietysti hyväkin, että on joku mielipide monimutkaisesta asiasta, josta ei lopulta itse ymmärrä yhtään.
Kuten privasähköpostin läyttö duunissa?Klingon saattaa vielä päätyä oikeuteen ennen vaaleja ja syyte lienee tarpeeksi vakavasta rikkoksesta, että sen kanssa ei ehdokkaaksi asetuta.
Koen vastemielisenä nykyään vallalla olevan ilmiön jossa asiakeskustelu vaijennetaan pelottelulla ja tunteisiin vetoavalla möykkäämisellä. Tuntuu olevan maailmanlaajuinen trendi: Ihmiset toivovat ihmettä eli että suunilleen jeesus laskeutuisi maan päälle ja muuttaisi jollain hokkuspokkustempulla velatkin saataviksi.
Idiootit äänestävät valtaan helppoheikkejä jotka kertovat eeppisiä tarinoita uljaasta menneisyydestä josta pahuus meidät syöksi nykyiseen kurjuuteen mutta johon sankari voi meidät taas palauttaa kunhan äänestätte oikein.
Tuo kaava toistuu uudelleen ja uudelleen. Ja tarina on aina ihan sama. Kerran olimme suuria, sitten örkit ottivat vallan, nostakaa minut valtaan niin teen meistä suuria jälleen.
Ja ihan joka kerta se suuruuden palauttaminen menee reisille. Joko nolosti tai traagisesti. Pahimmillaan siinä sivussa lähtee miljoonilta henki ja kokonaisia kansakuntia tuhoutuu.
Koen vastemielisenä nykyään vallalla olevan ilmiön jossa asiakeskustelu vaijennetaan pelottelulla ja tunteisiin vetoavalla möykkäämisellä. Tuntuu olevan maailmanlaajuinen trendi: Ihmiset toivovat ihmettä eli että suunilleen jeesus laskeutuisi maan päälle ja muuttaisi jollain hokkuspokkustempulla velatkin saataviksi.
Idiootit äänestävät valtaan helppoheikkejä jotka kertovat eeppisiä tarinoita uljaasta menneisyydestä josta pahuus meidät syöksi nykyiseen kurjuuteen mutta johon sankari voi meidät taas palauttaa kunhan äänestätte oikein.
Tuo kaava toistuu uudelleen ja uudelleen. Ja tarina on aina ihan sama. Kerran olimme suuria, sitten örkit ottivat vallan, nostakaa minut valtaan niin teen meistä suuria jälleen.
Ja ihan joka kerta se suuruuden palauttaminen menee reisille. Joko nolosti tai traagisesti. Pahimmillaan siinä sivussa lähtee miljoonilta henki ja kokonaisia kansakuntia tuhoutuu.
Taiteilijat piirsivät sen mitä moni epäilee, mutta ei halua pohtia liian epämiellyttävänä juttuna.
Minä en olekaan pyrkimässä minkään kansakunnan johtajaksi koska minusta ei siihen hommaan olisi. Murheellista tässä on se, että harvalla siihen hommaan pyrkivällä on kompetenssia senkään vertaa.Kannatettava toive. Minuteman käyttää tosin itse viesteissään aika vahvaa eri tavoin tunteisiin vetoavaa retoriikkaa Ei siinä toki mitään - mukava niitä on lukea, kun sanan säilää on taitavasti väännetty
Jos näkee natseja kaikkialla niin kannattaa varmaan hakeutua hoitoon. Tai ottaa selvää mitä natsi tarkoittaa. Tietysti joissain piireissä natsi on synonyymi kaikille jotka on eri mieltä.koska en kestäisi ajatusta että täällä meillä on kaikenlaisi liberaaleiksi naamioituneita piilonatseja tyrkyllä
Jos näkee natseja kaikkialla niin kannattaa varmaan hakeutua hoitoon.
Joo, muokkasinkin viestiini: Tietysti joissain piireissä natsi on synonyymi kaikille jotka on eri mieltä.Natsi on yleisnimi kaikenmaailman roskalle.
Ottaen huomioon jatkuva yrityksesi mustamaalata oikeistoa, niin vähän vaikea uskoa näitä vakuuttelujasi siitä kuinka oikeasti olet ikäänkuin neutraali tarkastelija. Varsinkin kun retoriikkasi, esimerkiksi tuo natsittelu, on juuri vasemmistolle leimallista. Mutta sinänsä minulle tämä on ihan sama, joten ihan miten vaan.Mä en tiedä tuosta kun en ole niin kovin vasemmalla. . Kokoomusnuori olen joskus ollut. Demarikin. Vasemmiston räyhäsiivellä on paras huumoriosasto, joka tosin johtuu siitä että oikeisto antaa koppakaupalla aihetta. Uskon vakaasti että äänestäjän velollisuus ei ole olla puolueuskollinen vaan omalta osaltaan varmistaa tasapainon säilyminen.
Nythän meillä on ollut oikeistovetoista todella kauan.
Joo, muokkasinkin viestiini: Tietysti joissain piireissä natsi on synonyymi kaikille jotka on eri mieltä.
Hienoa että täällä meillä on liberaaleja Kokoomuksessa. Vasemmisto voi sitten meuhkata natseista kun eivät muuta keksi. Laaja sanavarasto heillä
Jos näkee natseja kaikkialla niin kannattaa varmaan hakeutua hoitoon. Tai ottaa selvää mitä natsi tarkoittaa. Tietysti joissain piireissä natsi on synonyymi kaikille jotka on eri mieltä.
Mä en tiedä tuosta kun en ole niin kovin vasemmalla. . Kokoomusnuori olen joskus ollut. Demarikin. Vasemmiston räyhäsiivellä on paras huumoriosasto, joka tosin johtuu siitä että oikeisto antaa koppakaupalla aihetta. Uskon vakaasti että äänestäjän velollisuus ei ole olla puolueuskollinen vaan omalta osaltaan varmistaa tasapainon säilyminen.
Nythän meillä on ollut oikeistovetoista todella kauan.