Kyllä tuossa henkii ysäri ilme.Kukkulan kunkun ohjaamosta on vihdoin saatu julkista kuvaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tuossa henkii ysäri ilme.Kukkulan kunkun ohjaamosta on vihdoin saatu julkista kuvaa.
Kyllä tuossa henkii ysäri ilme.
No jos nähtäisiin verrokkina B-21 ohjaamo. Se kertoisi paljon.Odottivatko ihmiset ihan oikeasti että siellä kojelaudalla näkyy Star Trekistä tuttuja hologrammeja? Netissä näkyy paljon pettyneitä ihmisiä tuon videon jälkeen. Eiköhän miljardit tule peliin siinä vaiheessa kun aletaan laskemaan kehityskustannuksia per kone.
No jos nähtäisiin verrokkina B-21 ohjaamo. Se kertoisi paljon.
Tuota juuri. Isoja näyttöjä joihin saa kaiken informaation. B-2 vanhahtavaa on juurikin eri näyttöjen määrä. Mites mahtaa tämä päivänä näiden huolto pelata. Menneinä vuosina ilmavoimat eivät itse huoltaneet koneita, vaan yksityinen firma.Todennäköisesti hyvin samankaltainen mitä löytyy F-35:sta. Isoja ruutuja muutamilla napeilla höystettynä, ehkä jonkinlaiset kypärät/lasit mistä näkyy infoa, mutta muuten lähelle kaikkea muuta nykyään lentävää.
Odottivatko ihmiset ihan oikeasti että siellä kojelaudalla näkyy Star Trekistä tuttuja hologrammeja?
Kyllä tuossa henkii ysäri ilme.
Ysärillä foliohatut olivat aurinkotuoleineen aavikko tukikohtien aitojen takana päivystämässä ja bongaamassa koneita. Vieläköhän tuota sakkia on jäljellä?Aika luonnollista kun kyseessä on ysärikone.
Siitä Guamilla maahan syöksyneen koneen raadosta olisi sammutustöiden jäljiltä aikanaan saanut melkein todisteen maan ulkopuolisen elämänmuodon lähettämästä aluksesta
Ysärillä foliohatut olivat aurinkotuoleineen aavikko tukikohtien aitojen takana päivystämässä ja bongaamassa koneita. Vieläköhän tuota sakkia on jäljellä?
Kuulostaa mätäkuun jutulta mutta Turussa asuu jenkki noin 70 vuotias äijä. Veli oli navy seal palveluksen jälkeen toimi poliisina Chicagossa. Ammuttiin hengiltä virantoimituksessa.Aivan varmasti. Mlkoinen salaliitto kuitenkin odottaa paljastamistaan...
Kuulostaa mätäkuun jutulta mutta Turussa asuu jenkki noin 70 vuotias äijä. Veli oli navy seal palveluksen jälkeen toimi poliisina Chicagossa. Ammuttiin hengiltä virantoimituksessa.
Mutta itse tämä Turussa asuva äijä vanha rekkakuski. Kertonut mielenkiintoisia havaintoja yötaivaalla uudessa Meksikossa. Tulikärpästen lailla lentäviä koneita. Juu tiedetään, ette usko.
Ysärillä foliohatut olivat aurinkotuoleineen aavikko tukikohtien aitojen takana päivystämässä ja bongaamassa koneita. Vieläköhän tuota sakkia on jäljellä?
Kuulostaa mätäkuun jutulta mutta Turussa asuu jenkki noin 70 vuotias äijä. Veli oli navy seal palveluksen jälkeen toimi poliisina Chicagossa. Ammuttiin hengiltä virantoimituksessa.
Mutta itse tämä Turussa asuva äijä vanha rekkakuski. Kertonut mielenkiintoisia havaintoja yötaivaalla uudessa Meksikossa. Tulikärpästen lailla lentäviä koneita. Juu tiedetään, ette usko.
Kuulostaa jonkintyyppisiltä Droneilta. Niiden kanssa on helpompi lentää "epäinhimillisesti" kuin ihminen kyydissäIhmeellisiä asioita havainnoidaan. Ja usein niille löytyy myöhemmin järkevä selitys.
Uskon kokeellisiin lentohärpäkkeisiin mutten välttämättä salaliittoihin ja alien-technologyyn.
Varmaan 80 luvun tapahtumia. Kyseinen äijä oli Vietnamin sodan aikana ydinsukellusveneiden tukikohdassa helikopterimekaanikko joten teknistä puolta häneltä löytyy. Vahvasti tänä päivänä uskovainen joten ei mitään alieneita tapahtumiin kytke.Kuulostaa jonkintyyppisiltä Droneilta. Niiden kanssa on helpompi lentää "epäinhimillisesti" kuin ihminen kyydissä
NSA tai alienit pääsi jäljille?En olen nyt muutamaan vuoteen nähnyt.
Kyllä nuo näytöt on minusta varsin ajanmukaisia. Osa niistä on monivärinäyttöjä (keinohorisonttinäkymä mm.). Yhdessä tai kahdessa valtavassa näytössä on heikkoutensa. Jos se sykähtää, ei saada mitään ruudulle. Noissa sentään osa tiedoista näkyy.Tuota juuri. Isoja näyttöjä joihin saa kaiken informaation. B-2 vanhahtavaa on juurikin eri näyttöjen määrä. Mites mahtaa tämä päivänä näiden huolto pelata. Menneinä vuosina ilmavoimat eivät itse huoltaneet koneita, vaan yksityinen firma.
Varmasti ovat ajanmukaisia mutta nykyään uusissa koneissa on ainostaan muutama iso näyttö joihin tulee kaikki informaatio.Kyllä nuo näytöt on minusta varsin ajanmukaisia. Osa niistä on monivärinäyttöjä (keinohorisonttinäkymä mm.). Yhdessä tai kahdessa valtavassa näytössä on heikkoutensa. Jos se sykähtää, ei saada mitään ruudulle. Noissa sentään osa tiedoista näkyy.
Ei tuossa ole mitään vikaa niinkään. On jopa nopeampaa käyttää toimintoja erillisruuduilla, kuin yhdeltä tai kahdelta isolta screeniltä. Mutta tuossa on sitten isoloota taulun takana ja sama kompuutter laskee kaikki lennonhallinan ruudut ja navigaatiot. Operaatiopaneeleit on myös yhden kompuutterin takana. Näyttöjä vaan useampia. Ohjaamoinfra on liukumassa kohti jättiscreenejä ja virtuaalinäppäimiä siksi, kun ovat halvempia ja merkittävän keveitä. Virtuaalinäppikset voidaan myös räätälöidä pilotin mielen mukaan.Varmasti ovat ajanmukaisia mutta nykyään uusissa koneissa on ainostaan muutama iso näyttö joihin tulee kaikki informaatio.