Toivottavasti mukana tulee tarpeeksi paljon korotuspaloja/poskipakkoja.
Eikö tuossa voi käyttää makuualustaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti mukana tulee tarpeeksi paljon korotuspaloja/poskipakkoja.
Kerro kaikki!Oon käsitellyt RK62M:ää.. En tosin päässyt ampumaan
Pätevä vehje
Vaikka olen samaa mieltä RK vanhanaikaisuudesta ja toivoisin sen vaihtoa, pitää lienee olla realisti. Rahat eivät riitä vaihtoon nyt. Silloin modifikaatio on vaihtoehto B ja ja hyvä sellainen. Muistakaa, etteivät PP,t jää vanhanaikaiseksi jos lähitulevaisuudessa uusia aseita jääkäreille hankitaan. Toivotaan nyt, että modattavia rynkkyjä on merkittävä määrä, ettei tämä ase jää pelkäksi messuesineeksi.
Homma meni siis näin.. Naapuriyksikön Luutnantti toi mulle heidän yhden Jääkärin aseen rangaistukseksi joka oli sen jättänyt vartioimatta. Siinä sitten otin kipinän ja tein aseen kanssa lähempää tuttavuutta.Kerro kaikki!
Sarkasmia. Lienee Suomi viimeinen länsimaa maailmassa missä AK 47 pohjaista kivääriä käytetään. Albaniakin kiilannut oikealta ohi.Perustelu?
400 euroa per ase ei ole hirmu paha rasti jos sillä saadaan punapistetähtäin joka sit voidaan ruuvata uuteen tussariin sikäli kun semmoisia tulee.
Yksittäiskappalein ostettuna uudet pyssyt toki olisivat suht edullisia mutta veikkaisin että tässäkin meidän amatöörienkin kannattaisi miettiä sitä logistiikkaa ja kokonaiskustannuksia. Kohtuu iso pieti toi uuden kaliberin hankkiminen entisen rinnalle, plus sitten sen varmistaminen että pilliin vihellettäessä näillä eliittijoukoilla riittäisi nuolia ammuttavaksi mihin sitten päätyvätkin.
Säädettävä perä on kyllä hiton hyvä juttu. Ittekin olen aika pitkä mutta joskus kun pääsi M4:ää koestamaan niin olihan se vaan hiton paljon mukavampi perä melko lyhyenä. (Oisko ollut keskimmäisessä reiässä kolmesta.)
Ei kai ne kovin huonoja voi olla?