Uutisia Kiinasta

Siellä mitään hätää ole, vähän vaan nostaneet säteilyrajoja...
Tämä on siis vastaava laitos Olkiluoto 3:n kanssa.
Siellä on ilmeisesti taifuuni samoilla alueilla just nyt...
 

Liitteet

  • typhiin.jpg
    typhiin.jpg
    79.5 KB · Luettu: 1
Enpä hämmästyisi jos Keltaisessa joessa aloitettaisiin pian massiiviset ylijuoksutukset. Vesi valuu lähiviikkoina maastosta jokiin. Mukana valuvan sedimentin/maa-aineksen määrä tulee olemaan jotain käsittämätöntä. Ja sitä sedimenttiä on jo kertynyt moniin patoihin uskomattomat määrät.

Kannattaa muistaa että luukkujen avaaminen voi nostaa joen pintaa nopeasti metritolkulla. Ja kun ylempänä avataan luukkuja, on niitä pakko avata alempanakin.

Perussääntöhän on se, että virtaus palaa altaiden täyttymisen jälkeen samalle tasolle kuin se oli ennen patoja. Ja paikoin se tarkoittaa käsittääkseni aivan järjetöntä nousua.

Pian tietenkin kerrotaan, että kyse on ilmastonmuutoksesta.


Jokohan syntipukit on valittu?
 
Enpä hämmästyisi jos Keltaisessa joessa aloitettaisiin pian massiiviset ylijuoksutukset. Vesi valuu lähiviikkoina maastosta jokiin. Mukana valuvan sedimentin/maa-aineksen määrä tulee olemaan jotain käsittämätöntä. Ja sitä sedimenttiä on jo kertynyt moniin patoihin uskomattomat määrät.

Kannattaa muistaa että luukkujen avaaminen voi nostaa joen pintaa nopeasti metritolkulla. Ja kun ylempänä avataan luukkuja, on niitä pakko avata alempanakin.

Perussääntöhän on se, että virtaus palaa altaiden täyttymisen jälkeen samalle tasolle kuin se oli ennen patoja. Ja paikoin se tarkoittaa käsittääkseni aivan järjetöntä nousua.

Pian tietenkin kerrotaan, että kyse on ilmastonmuutoksesta.


Jokohan syntipukit on valittu?
No ei se ainakaan kiinalaisten vika ole, trump tai suomen riittämättömät ilmastotoimet syyllisiä
 
No ei se ainakaan kiinalaisten vika ole, trump tai suomen riittämättömät ilmastotoimet syyllisiä

Mä luulen, että Keltaisen Joen mahdollisten tulvien syyllinen on kalapuikkoviiksillä varustettu heteroseksuaalinen työssä käyvä, persuja äänestävä äijä.

Ratkaisu lienee se, että lisätään rahaa kotoutukseen, lisätään humanitääristä maahanmuuttoa, kaadetaan rahaa Välimereen, pidetään huoli ettei VTV vaan aloita tilintarkastuksia tai vaikuttavuusarviointia maailmanparannushumpan osalta ja otetaan yksi kasvisruokapäivä lisää kaikkialle.
 
On nuo Kiinan sateet myös poikkeuksellisia.

617milliä kolmessa päivässä.:oops:

Normaalisti Vuosittainen sade ollut tuolla keskimäärin 640mm.

Mitä luulet... Minkä verran Keltaisen Joen alueella lähtee mutaa liikkeelle?

Tälleen vähän tyhmemmällä päällä sitä kuvittelee että pikkuriikkisen vesieroosiota voipi olla tiedossa.
 
Mä luulen, että Keltaisen Joen mahdollisten tulvien syyllinen on kalapuikkoviiksillä varustettu heteroseksuaalinen työssä käyvä, persuja äänestävä äijä.

Ratkaisu lienee se, että lisätään rahaa kotoutukseen, lisätään humanitääristä maahanmuuttoa, kaadetaan rahaa Välimereen, pidetään huoli ettei VTV vaan aloita tilintarkastuksia tai vaikuttavuusarviointia maailmanparannushumpan osalta ja otetaan yksi kasvisruokapäivä lisää kaikkialle.
Kasvisruokapäivä lisää metaanipäästöjä!
 
Mitä luulet... Minkä verran Keltaisen Joen alueella lähtee mutaa liikkeelle?

Tälleen vähän tyhmemmällä päällä sitä kuvittelee että pikkuriikkisen vesieroosiota voipi olla tiedossa.
Tulevaan katastrofiin on hyvä upottaa vanhat ja tappiolliset yritykset tavalla tai toisella ja sitten eikun uuteen nousuun...
 
Siellä mitään hätää ole, vähän vaan nostaneet säteilyrajoja...
Tämä on siis vastaava laitos Olkiluoto 3:n kanssa.

Ongelmiin ajautuneessa kiinalaisessa ydinvoimalassa on samantyyppinen reaktori kuin Olkiluoto 3:ssa – Tilanne huomioitava myös Suomessa, sanoo Stukin apulaisjohtaja​

Säteilyturvakeskuksen apulaisjohtaja Tomi Routamo ei usko Taishanin voimalan ongelmien johtavan suureen ympäristökatastrofiin tai Suomen Olkiluoto 3:n viivästymiseen entisestään.

8310d2efc4dfa64c92102f22a6d5b7c3.jpg


Olkiluoto 3 -ydinvoimalassa on samanlainen reaktori kuin Kiinan Taishanin voimalassa. KUVA: KARI SUNI

 
Mä luulen, että Keltaisen Joen mahdollisten tulvien syyllinen on kalapuikkoviiksillä varustettu heteroseksuaalinen työssä käyvä, persuja äänestävä äijä.

Ratkaisu lienee se, että lisätään rahaa kotoutukseen, lisätään humanitääristä maahanmuuttoa, kaadetaan rahaa Välimereen, pidetään huoli ettei VTV vaan aloita tilintarkastuksia tai vaikuttavuusarviointia maailmanparannushumpan osalta ja otetaan yksi kasvisruokapäivä lisää kaikkialle.
Eli Kim-jong-unin sanoin: valmistautukaamme pitkälle marssille.
 
Back
Top