Uutisia Ruotsista

Jos Metallica tai Slayer yms päättäs ruveta tukemaan Äärioikeistoa, siis oikeita Natseja. Niin mikä olisi meteli mediassa? Annan arvon älytön vs naurettava....
Varmasti. En itse kuitenkaan ryhdy boikotoimaan jotain tuotetta pelkästään tuottajan mielipiteiden takia eikä huonoja mielipiteitä voi kunnolla arvostella jos niitä ei tuoda julki.
Ylipäätänsä olen kyllästynyt siihen miten ihmiset ovat alkaneet pelätä kunnon väittelyä.
 
Varmasti. En itse kuitenkaan ryhdy boikotoimaan jotain tuotetta pelkästään tuottajan mielipiteiden takia eikä huonoja mielipiteitä voi kunnolla arvostella jos niitä ei tuoda julki.
Ylipäätänsä olen kyllästynyt siihen miten ihmiset ovat alkaneet pelätä kunnon väittelyä.


Pointtihan on se että nämä artistit eivät anna joidenkin poliittisten puolueiden käyttää tuotantoaan ja toisten antavat, silloin he ovat itse siirtyneet politiikkaan.
 
@Talvela En usko että sinäkään lainaat omaisuuttasi kenelle tahansa pyytäjälle. Oletko sinäkin silloin politiikassa mukana jos vaikka et lainaa ruohonleikkuria mustalaiselle? Musiikki on artistin omaisuutta.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Haaparannan kautta pohjoiseen koukattaessa, useat tuotteet olivat edullisemmat Ruottissa.

Nuuskan myynti sallittua. Jos alkoholi ja savukkeet ovat myös halvempia kuin suomessa en ole hämmästynyt miksi Oulun, Kemin ja Rovaniemen kaupungit kärvistelee keskustojen liike-elämän autioitumisen merkeissä ? ;).
 
Nuuskan myynti sallittua. Jos alkoholi ja savukkeet ovat myös halvempia kuin suomessa en ole hämmästynyt miksi Oulun, Kemin ja Rovaniemen kaupungit kärvistelee keskustojen liike-elämän autioitumisen merkeissä ? ;).
Mitä ryssä ozero( Järvi), tuu hakee leipäs päälle voita?
 
Aikamoinen impulssikontrollin puute eikä ajatustakaan seurauksista. Tekijällä siis. Eihän tuossa ole pienintäkään mahdollisuutta jäädä ilman rangaistusta.
Kyse on siitä että tekijän mielestä hänen ei kuuluisikaan saada rangaistusta eikä ruotsalainen/suomalainen vankila noita pelota.
 
En kyllä tule koskaan ymmärtämään noiden sekundaneekereiden ajatusmaailmaa.
Ensialkuun voisit lukea The Life of the Prophet of God by Ibn Ishaq.

Vastapuolen doktriiniin kannattaa tutustua kun se on julkista tietoa.
 
En kyllä tule koskaan ymmärtämään noiden sekundaneekereiden ajatusmaailmaa.

Eihän tuo kovin paljoa eroa siitä miten neukut hoitivat saksalaisten naisten kohtelun, kun Barbarossa meni reisille. Vaikka nämä rättipäät ovatkin paukkineet näille lakeuksille jostain beduiini-kulttuurista tahi ihan perinteisestä kulmakioskin ylläpitämisestä hakemaan 10x parempaa tiliä pelkästään loisimalla kortistossa, niin ei tämä periaatteessa eroa maan valloittamisesta kun katsoo paria kerrosta ylempää ja tarkastelee vaikutuksia yhteiskuntaan.
 
Back
Top