Onko sillä merkitystä?
Vasemmistoilaiset kun itsekin tykkäävät boikotoida kaikkea niin olen itse ruvennut boikotoimaan bändejä, aina kun tulee idioottimainen poliittinen lausunto lopetan kuuntelun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onko sillä merkitystä?
Jos Metallica tai Slayer yms päättäs ruveta tukemaan Äärioikeistoa, siis oikeita Natseja. Niin mikä olisi meteli mediassa? Annan arvon älytön vs naurettava....Onko sillä merkitystä?
Varmasti. En itse kuitenkaan ryhdy boikotoimaan jotain tuotetta pelkästään tuottajan mielipiteiden takia eikä huonoja mielipiteitä voi kunnolla arvostella jos niitä ei tuoda julki.Jos Metallica tai Slayer yms päättäs ruveta tukemaan Äärioikeistoa, siis oikeita Natseja. Niin mikä olisi meteli mediassa? Annan arvon älytön vs naurettava....
Varmasti. En itse kuitenkaan ryhdy boikotoimaan jotain tuotetta pelkästään tuottajan mielipiteiden takia eikä huonoja mielipiteitä voi kunnolla arvostella jos niitä ei tuoda julki.
Ylipäätänsä olen kyllästynyt siihen miten ihmiset ovat alkaneet pelätä kunnon väittelyä.
@Talvela En usko että sinäkään lainaat omaisuuttasi kenelle tahansa pyytäjälle. Oletko sinäkin silloin politiikassa mukana jos vaikka et lainaa ruohonleikkuria mustalaiselle? Musiikki on artistin omaisuutta.
Haaparannan kautta pohjoiseen koukattaessa, useat tuotteet olivat edullisemmat Ruottissa.
Mitä ryssä ozero( Järvi), tuu hakee leipäs päälle voita?Nuuskan myynti sallittua. Jos alkoholi ja savukkeet ovat myös halvempia kuin suomessa en ole hämmästynyt miksi Oulun, Kemin ja Rovaniemen kaupungit kärvistelee keskustojen liike-elämän autioitumisen merkeissä ? .
Mitä ryssä ozero( Järvi), tuu hakee leipäs päälle voita?
Ruotsalaiset opettajat eivät vain ole vielä oppineet käyttämään huntua ja tuomaan miespuolista holhoojaa töihin.Onko ruotsalaisnuorukaisilla nykyään joku buumi raiskata opettajia ..? https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/fbd6cef5-86c7-4128-b182-c5366d192328_ul.shtml
Kyse on siitä että tekijän mielestä hänen ei kuuluisikaan saada rangaistusta eikä ruotsalainen/suomalainen vankila noita pelota.Aikamoinen impulssikontrollin puute eikä ajatustakaan seurauksista. Tekijällä siis. Eihän tuossa ole pienintäkään mahdollisuutta jäädä ilman rangaistusta.
Ensialkuun voisit lukea The Life of the Prophet of God by Ibn Ishaq.En kyllä tule koskaan ymmärtämään noiden sekundaneekereiden ajatusmaailmaa.
En kyllä tule koskaan ymmärtämään noiden sekundaneekereiden ajatusmaailmaa.