Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Terve vaan, pitkästä aikaa!Mielenkiintoinen kehityssuunta tapahtumille.
No sieltähän se löytyy. Jos epäilyt kääntyvät oppositioon ja mielenosoittajiin saati jos vielä todisteitakin löytyy niin lienee päivän selvää, että turvallisuuspoliisi luottomiehet tekivät työtä käskettyä pommiensa kanssa ja sitten rupeavat tutkimaan räjähdyksiä.No niin, sieltähän se syyllinen jo löytyikin! Venäjän uutisten seuraaminen tekee kyllä kenet tahansa aika kyyniseksi.
Oli taho mikä tahansa, islamistit, ukrainalaiset, tai vaikka mafia, niin tämä tullaan hyödyntämään Venäjällä sisäisen "yhtenäisyyden" tiivistämisessä. Kuri tulee tiukkenemaan, sille on tarvetta mielenosoitusten jälkeen. Tällaisten jälkeen oma kansa hyväksyy sen paremmin.
Ja kostoiskua seuraa maan rajojen ulkopuolelle, sitä nopeammin jos kyse islamisteista.
Miten minä olen niin kyyninen tämän ajoituksen kanssa...
No sieltähän se löytyy. Jos epäilyt kääntyvät oppositioon ja mielenosoittajiin saati jos vielä todisteitakin löytyy niin lienee päivän selvää, että turvallisuuspoliisi luottomiehet tekivät työtä käskettyä pommiensa kanssa ja sitten rupeavat tutkimaan räjähdyksiä.
Juu, juuri mainitsin työkaverille samasta asiasta.
Juuta ja jaata voi nimenomaan sanoa kun kyseessä on Venäjä. Kaikki on mahdollista eikä moraalia kenelläkään.Tässä vaiheessa on liian aikaista sanoa juuta tai jaata, mutta erikoinen sattuma että Putin kaupungissa räjähdysten aikaan.
Setämies suatana pitkästä aikaa.
Lähialueen rytinä herättää aina omituisia mörököllejä. Niin tälläkin kertaa...Terve vaan, pitkästä aikaa!
Tarvittiin näemmä pommi-isku, että sinutkin saatiin taas keskuuteemme
No joo, teorioita sopii esittää vasta kun turvallisuuspoliisi ehti osoittaa syylliset ja peittää omat jälkensä.Näyttäisi sopivan tähän ketjuun:
Tämä on vähän samaa kuin Nemtsovin kanssa, joka ammutaan Kremlin muurien vierelle.Olin kesällä 2011 yhtä aikaa Pietarissa Putlerin kanssa. Turvakoneisto tukki kaupungin liikenteen täysin. Vaan nyt joku onnistuu iskemään tämän keskellä. Taitoa vai maskirovka?