Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tsetseniassa on julma diktatuuria. Kadyrovon lokaali fasismi ja rangaistus joukot. Vuoristossa olivat sissit aikoinaan, mutta niitä ei ollut jo 10 vuoteen. Joitakin tapettu, loput lähti kauas. Kakki jäljellä olevat koordinoidaan Lubjankasta, ja tarpeen tulleen otetaan tarvittaessa polyttyneesta arkusta , pelottakseen venäläisiä ja länsimaita "islamisteilla"
Kadyrov joukoineen on Putinin gestapo. Putin maksaa maltaita niille. Miljardeja. Siellä kukaan ei tee töitä ja kansa äänestää 130% Putinista.
No nyt on nähtyy että on siellä sissit.
Ukkonen, kuka on kuvassa?
Ymmärsiko hän entisenä pääministerina mitä nyt tapahtumassa fasistisessa valtiossa nimelta Venäjä?Matti Vanhanen Harkimon ohjelmassa juuri hetki sitten Putinista:
"Hän ei ole mikään sätkynukke, jota taustalta ohjaillaan kuten joskus on ajateltu. Hän on aidosti veturi..johtaja näille muutoksille"
Olen kopioinut yhden tsetsenin kirjoituksen ukrainalaisella foorumilla:Kuva oli paivatty 14.11.2014
http://en.wikipedia.org/wiki/Abu_Omar_al-Shishani
Olen kopioinut yhden tsetsenin kirjoituksen ukrainalaisella foorumilla:
"Olen tsetseni ja Tsetsenia on kotimaa. Ennen Dudajevin tuloa venäläisten kgb agenttien avulla Dagestaniin alettiin tuoda arabimaista islamin opettajia Silloin Tsetseniassa kenellä ei ollut käsitystä kuka on wahhabisti. Nyt kaikille on selvä miksi niitä tuottiin sinne. Teidän pitäisi tietää: Tsetseniassa kaikki eivät jakaa heidän ajatusmallia ja monet haluaisvat nähdä Ichkeria vapaana maallisena valtiona. Jumala antakoon teille voimia päästä eroon näistä olioista"
En ole perehtynyt uskontoasioihin, mutta olen lukenut että Kadyrovilla on hyvät yhteydet arabisheikheihin. Hänellä voi olla yhteyksia terroristeihin. Paitsi tietenkin hän sinänsä jo edustaa terroristi-valtiota - Putinin Venäjä.
Matti Vanhanen Harkimon ohjelmassa juuri hetki sitten Putinista:
"Hän ei ole mikään sätkynukke, jota taustalta ohjaillaan kuten joskus on ajateltu. Hän on aidosti veturi..johtaja näille muutoksille"
Tämä voisi ehkä mennä osittain hauskat kuvat sarjaan, mutta laitetaan nyt tänne. Vaarana tässä rupeaa olemaan, että naapurin polkupyöräjääkärit vetäisevät yhdessä yössä Helsinkiin tai Ouluun, ilman että kukaan huomaa mitään. Ja siinä vaiheessa peli onkin pelattu, kun on tuollaiset mankelit!
Venäjän uusi huippuase - sähköpyörä sotakäyttöön
http://englishrussia.com/2014/12/03/russian-army-electric-bikes/
En sinällään naureskelisi noille sähköpolkupyörille. Kyllä niillä jääkäri nopeammin matkaansa taittaa kun jalkapatikassa tai perinteistä fillaria käyttäen. Aika pirusti paljon nopeammin. Ja äänettömästi. Hinta ja kestävyys on silti kohtuullinen, maastoajokykyäkin piisaa.
Vanhanen haluaa päästä kyhnyttämään SUURTA JOHTAJAA...!
Ymmärsiko hän entisenä pääministerina mitä nyt tapahtumassa fasistisessa valtiossa nimelta Venäjä?
Siellä nimittäin tapahtumassa suuri finanssikatastroofi ja tämä katastrofi on vasta alkanut. Nyt alkanut maan delevereging. Tämä Vanhasen "aito veturi putin" vie maata suoraan...alimpaan pohjaan.
Kyllä tuo tuo mulle kelpaisi siviilimallinakin, tuommoisesta olen haaveillut, pääsisi tekemään suhteellisen pitkiä eräreissuja edullisesti ja vielä hyödyntämään halpaa ruplaa. Tosin joku kotimainen byrokraatti keksisi varmaan noille käyttöveron, katsastuksen, ajokortin jne.
En sinällään naureskelisi noille sähköpolkupyörille. Kyllä niillä jääkäri nopeammin matkaansa taittaa kun jalkapatikassa tai perinteistä fillaria käyttäen. Aika pirusti paljon nopeammin. Ja äänettömästi. Hinta ja kestävyys on silti kohtuullinen, maastoajokykyäkin piisaa.