Uutisia Venäjältä

Kaikella kunniotuksella @Maidan mutta sinä tunnut olevan niin vihan täyttämä venäläisiä kohtaan että en voi ymmärtää. Joten älä sinäkään tule korjaamaan kun minä kerron miten minä suhtaudun venäläisiin ja miten minä niitä näen. Minä en vihaa venäläisiä.

PS. @Maidan Tunnetko ketään länsisuomalaista? Jäyhempää ihmistä saa hakea joten venäläinen suorastaan ilopilleri verrattuna.
 
Viimeksi muokattu:
6400 jalkaa on pari kilometriä. Helikoptereta tuolla harvemmin on. Ei se tietysti ihan mahdotonta ole.

Rippasin tän veekoo.comista. Kuvaa putoamispaikalta.

 
Kaikella kunniotuksella @Maidan mutta sinä olet niin vihan täyttämä venäläisiä kohtaan että en voi ymmärtää. Joten älä sinäkään tule korjaamaan kun minä kerron miten minä suhtaudun venäläisiin.
Vai niin.. jos kuulen lauluissa "mennään tankeilla Wasingtoniin" ja sanon että tekele on sanojensa takia propaganda paska, niin olen "vihan täyttämä venäläisiä kohtaan"? Typerästi sanottu.
Jos joku ei pidä ripaskoista, niin hänkin on "vihan täyttämä". En todellakaan muista ainuttakaan nuorta NL:ssa kasvaneena joka tykkäsi ripaskasta, eikä aikuistakaan nähnyt! Puoluen tv:ssa kyllä ihmisiä pakotettu kuulemaan ja katsomaan kaikkea mistä piti muka haljeta ylpeydessa ja siihen kuuluin jonkun verran ripaska katselua, josta aika vähäiset muistot, mutta että sen ulkopuollella joku vapaehtoisesti tanssinut sitä kaduilla, en muista tälläistä, mistähän tämä johtunut? Ei kai sitä ettei neuvostoliittolaiset vähän välittäneet sitä?

Ja kaikista tärkein - tämän ripaskan pakkotykkäminen tuli nimittäin yhtaikaa putinin pakkorakkauden kanssa, kasakkoiden ihailun ja ennen kaikkea "suuruuden" eli imperialisen paskan ihailun kanssa yms. Yhtäkkiä kansa ryhtyi nuolemaan ikoneita ja lyömään otsat kirkon lattiaan joukkona, koska putinkin oli kirkossa, ja koska ripaskan kerrottu olevan jokin taiteellinen lahja nro 1 maailmalle, mutta jos et pidä sitä olet russofobi o_O

Eikä muuten ole ensimmäinen kirjotus aiheesta "sinä, maidan, olet täynnä viha venäläisiä kohtaan".Jostain hyvin olennaisesta sinä olet ihan pihalla, Herman30. Nimittäin sitä mitä itse venäläiset ajattelevat (ja nyt en tarkoita venäläisiksi tv zombipropagandalla aivopestyjä vatnikeita) joille annettu jo lupakin jopa hakata vapaasti niitä jotka eivät ripaska, ikoneja, kasakoiden asuja ja putinia rakasta.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä saattaa tulla tuplana.

Parissa kilometrissä harvemmin helikoptereita on.

Rippasin veekoo.comista. Kuvaa putoamispaikalta.




Foorumin uusi softa on hiukan liian uutta mun vanhoille systeemeille. Jos klippi ei pyöri, niin Mediahakemistosta löytyy.
 
Tosin mitä itse olen lentänyt, niin n5000 - 6000 ft. on ollut lentokorkeus Jyväskylästä etelään ( Suur-ajot kopteri) samaa kyytiä kopteri oikealla "siivellä".
 
Minä en venäjää osaa joten en tiedä mistä laulavat eikä kiinnosta tietää. Ja se ei sinulle kuulu jos ole pihalla tai ei, se on minun oma asia jos olen jotain mieltä venäläisistä!!
En ole nähnyt sinulta riviäkään mitään positiivistä venäläisistä joten jos se ei ole viha niitä vastaan niin mikä on!?
Hyväksy se että minä en ole elänyt NL;ssa joten minulla voi olla hyvinkin erilainen käsitys venäläisistä!
 
PS. @Maidan Tunnetko ketään länsisuomalaista? Jäyhempää ihmistä saa hakea joten venäläinen suorastaan ilopilleri verrattuna.[/QUOTE]

Kyllä tunnen. Ovat ihan mukavia ja huumoritajuisia ihmisia.
Sinusta tietenkin jos joku ei tanssi ripaska, niin heti jayhä, ripaska on ilopelleri.
Minä katsonut Suomessa silmät pyöreänä suomalaisia, jotka jotka otettuaan pohjat/perseet yrittäneet näyttää minulle miteen osavat venäläisiä lauluja ja tansseja.Heiltä irtosi kyllä epämääräiset sanat josta erottui "katjushat" ja "miljoona ruusua", ja epämääräiset käsien heiluttelut, ja onneksi tavanut heitä hyvin vähän. Sovjet estrada oli huono ja ikuista tv:n (kenellä oli sellainen) "joutsien tanssia" ja "kommunistisen puoluen tanssia ja kuoroa" katsoivat vain kaiken epätoivoisimmat, joilla ei ollut nauhuria. Ja kuvittelee, vuodesta toiseen, päivästä toiseen, Kremlista tulevien puheiden välistä. Nauhureista nuoret kuunteli rokkia, me kokonnuttiin kuuntelemaan ja tansittiin.
Tiedätkö minä en voinut edes Tsaikovskia kuunnella vuosikymmenia kun muutin sieltä, luulin että tämäkin johtuu pakkosyönnistä, mutta sitten kerran rupesin kuuntelemaan klassista musiikkia ennakkoluulottomasti ja kuunnellut kaiken mitä oli, sitten totesin Tsaikovskin OK, mutten kuuntelisi sitä toista kertaa, ei vai ole minun makuuni. Sen sijan minulla on joskus harvoin klassisen musiikin päiviä, ja kuuntelen Bachia ja Mozartia. Sibeliuskin hieno, vaikka synkkä.
Olen nyt silmissasi varmaan russofobi² kun ei edes Tsaikovsky kelpa..

Mutta olen ylpea sitä ettei minun tarvitse tykätä jostain, koska näin käsketään siellä jossain ja miellyttäksen jonkun. Se on mielestäni terveyden merkki.
 
Viimeksi muokattu:
No palavana alas tuleva kone ei yleensä sääoloista johdu.
Moottoriviat on ne ensimmäiset mieleen tulevat syyt. Ja esim jää voi sellaisen aiheuttaa.

Ko koneen moottori on hyvinkin edessä. Jos se posahtaa niin runkovauriot on melko väistämättömät.
 
Viimeksi muokattu:
Mielestäni on postiivistä että kerrot ajatuksesi, sillä onhan meillä muillakin ajatuksemme ja niitä tulee kunnioittaa.
 
<Foliohattu>
Kavalat tsetseeniterroristit ukrainalaiset räjäyttivät matkustajakoneen...
</Foliohattu>

Juu,mutta jos se räjäytettiin niin sitten on jännää saadaanko tekijäksi karjalaiseparatistit joita tuetaan suomesta. Sitä tässä odotellut siitä asti kun Pietarista tämä käsite lanseerattiin. Ehkä ei ihan vielä kuitenkaan
 
@Maidan Kun sulla nyt näyttää olevan kirjoitusvaihde päällä niin haluatko julkaista suomalaisen ymmärrettävään muotoon joitain pätkiä tekstiä tuon videon sanoista?
Olisi helpompi sitä kautta arvioida sitä videoo syvemmin ja myös ymmärtää nuo kaksi aikaisempaa ärri-purri-postaustasikin paremmin. ( tämä on kirjoitettu ystävällisellä mielellä )

.
 
Moottoriviat on ne ensimmäiset mieleen tulevat syyt. Ja esim jää voi sellaisen aiheuttaa.

Ko koneen moottori on hyvinkin edessä. Jos se posahtaa niin runkovauriot on melko väistämättömät.

Moottorikehtojen suunnitteluvaatimuksena on että ne kestävät turbiinin hajoamisen. Moottoriräjähdystä pidän varsin epätodennäköisenä mahdollisuutena, sen pitäisi olla todella katastrofaalinen että se nykykoneen hajottaisi lentokelvottomaksi.
Teknisistä vioista todennäköisempiä ovat mielestäni rungon katastrofaalinen hajoaminen väsymysmurtuman/valmistusvian vuoksi tai polttoainetankin räjähdys TWA800 tapaan. Nekin ovat kyllä hyvin harvinaisia tapahtumia.
 
<Foliohattu>
Kavalat tsetseeniterroristit ukrainalaiset räjäyttivät matkustajakoneen...
</Foliohattu>
Hollantilaiset separatistit ampuivat alas sergeillä.. Ei vaan, jos lentoyhtiö on lentokiellossa EU -alueelle lentoturvallisuussyistä niin uskoisin syyn olevan huollon puutteesta tai huonosta turvallisuuskulttuurista johtuva vika joka aiheutti tippumisen. Pitää siis sisällään likaisen polttoaineen ja lentäjien laiminlyönnit myöskin.
 
@Maidan Kun sulla nyt näyttää olevan kirjoitusvaihde päällä niin haluatko julkaista suomalaisen ymmärrettävään muotoon joitain pätkiä tekstiä tuon videon sanoista?
Olisi helpompi sitä kautta arvioida sitä videoo syvemmin ja myös ymmärtää nuo kaksi aikaisempaa ärri-purri-postaustasikin paremmin. ( tämä on kirjoitettu ystävällisellä mielellä ).

Konekäännös Igor Rasteryaevin (https://ru.wikipedia.org/wiki/Растеряев,_Игорь_Вячеславович) omilla sivuilla olevasta laulun tekstistä. Tuossa kohtaa varmaan puhutaan lännessä venäläisiin liitetyistä kliseistä: turkislakki, balalaika, kesy karhu ja tulevat tankilla kiertueelle Washingtoniin.

http://www.igorrasteryaev.ru/texts/23

The dance

Eh, eat-beat!
Tired of grieving and sadness!
It is necessary to compose a song, write,
Just to dance to it.
To the morning
In a wild dance, to sway "into the wood",
To literally anyone can sing.
And instead of words - one clockwork motif.

Bryansk and Izhevsk
Suddenly woke up and dance already.
Even grandpa went to the squat,
And this means: the old man is well.
Tver and Rostov
Understand this song without words.
And Th Think something? Here write, do not write:
Words are not necessary in the dance of the Russian soul!

And somewhere there
They will ask: "What is this noise, what's the matter?"
And it's just that we're wearing fur hats
With a balalaika and a tame bear!
And we can in the tank afterwards
On tour - in the city of Washington.
We, probably, were waiting there already
And they dream of great courage.

Eh, eat-beat!
Tired of grieving and sadness!
It is necessary to compose a song, write,
Just to dance to it.
Burn until the morning
And in a wild dance to sway "into the wood".
To literally anyone can sing,
Words do not need - just a clockwork motif ...
 
Aina näissä terroriepäilyissä tulee mieleen, että onko taas kyse Putinin "vaalipommista"....
 
Back
Top