miheikki
Greatest Leader
Katselin Nykin poliisin Twitter -tiliä. Näin esitetään tuntomerkit, kun rikollinen halutaan kiinni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Saako/voikko sairauskohtaus suljetta pois?Saas nähdä mitä tässä on taustalla...
Ainakin yksi kuollut ja kymmenen loukkaantunut New Yorkissa auton ajettua jalankulkijoiden päälle – HS seuraa tilannetta
Laitta vaikka tämän medialle , että näin saadaan rikolliset kiini !!!!Katselin Nykin poliisin Twitter -tiliä. Näin esitetään tuntomerkit, kun rikollinen halutaan kiinni.
Saako/voikko sairauskohtaus suljetta pois?
Oli kuulema viereisen ravintolan kokki/ tarjoilija käynyt laittamassa essunsa tämän naisparan päälle, poliisilla ei ollut mitään... ilmeisesti aika härdelli ollut tilanteessa ja pallo vähän aikaa hukassa viranomaisilla.
Poistunee kohta hyvästä syytä netistä, tätä siki ettemme unohda että olemme pitkässä sodassa näitä viheliäisiä olentoja vastaan. Pahoittelut jos tämä on liikaa, toivottavasti emme näe tätä Suomessa koskaan... otan alas heti jos käsketään.
Lujin vain että auto oli ajanut ihmisten päälle niin minä leikkin YLE silloin kun se Ruotsin terror isku oli, niin ne sanovat että voikko sairauskohatus suljetta pois.
Poistunee kohta hyvästä syytä netistä, tätä siki ettemme unohda että olemme pitkässä sodassa näitä viheliäisiä olentoja vastaan. Pahoittelut jos tämä on liikaa, toivottavasti emme näe tätä Suomessa koskaan... otan alas heti jos käsketään.
Well, we might have jumped the gun but so what? Ollut tarpeeksi ennakko-"yksittäis"-tapauksia viimeaikoina, ainakin meikäläiset voimme yksityiskohtien selvitessä pyytää anteeksi hätäilyämme. Kumpikaan meistä ei muuten syyttänyt ketään tästä.Lujin vain että auto oli ajanut ihmisten päälle niin minä leikkin YLE silloin kun se Ruotsin terror isku oli, niin ne sanovat että voikko sairauskohatus suljetta pois.
Niin anteeksi siitä.
Mä voisin ymmärtää sun viestin väärin, mitä se tarkoittaa sun sanat yllä? laitta vaikka YV mulle tai samma på svenska?Poistunee kohta hyvästä syytä netistä
Ursäkta, dålig finska.. jag menade bara at det ser för brutal ut, och på den sätt och vis den borde kanske tas ned från dom stora online-media sidorna. Beklagar, bara plikt svenska på skolan och vi VANN idag, så lite berusat just nu självklart. Till sängs nu, morgen är tidig imorgon!Mä voisin ymmärtää sun viestin väärin, mitä se tarkoittaa sun sanat yllä? laitta vaikka YV mulle tai samma på svenska?
Tietovuotaja Chelsea Manning vapautui vankilasta - istui vain viidesosan tuomiostaan
Seitsemän vuotta vankilassa viettänyt Manning on poistunut Fort Leavenworthista. Wikileaks-vuotaja Chelsea Manningin vankeusaika on ohi. Alun perin 35 vuodeksi vankilaan tuomittu Manning poistui tänä aamuna USA:n aikaa Fort Leavenworthin sotilasvankilasta Kansasista.
USA:n armeijan analyytikko Manning tuomittiin muun muassa vakoilusta sen jälkeen, kun hän oli toimittanut satojatuhansia salaisia tai arkaluontoisia dokumentteja vuotosivustolle. Vakavin syyte vihollisen avustamisesta kuitenkin hylättiin. Kyseinen rikos olisi voinut tuoda kuolemantuomion.
Yksi kuuluisimmista vuodetuista dokumenteista oli USA:n Apache-helikopterista Irakissa kuvattu video, jolla sotilaat ampuvat useita irakilaisia siviilejä ja kaksi Reutersin toimittajaa. Kyseinen video teki sivustosta kuuluisan. Reuters oli ennen vuotoa yrittänyt saada USA:n armeijalta yli kahden vuoden ajan lisätietoja kuvaajansa kuolemasta, mutta turhaan. Tiedot oli salattu.
Manning saa kiittää vapautumisestaan presidentti Barack Obamaa, joka lyhensi tuomion seitsemään vuoteen vain päiviä ennen presidenttikautensa loppua.
Tahalliselta päälleajolta vaikuttaa.
Lisään huomenna toisesta kulmasta otetun videon, ei pienintäkään mahdollisuutta vahinkoon. Mies tekee käytännössä U-käännöksen päästäkseen ajamaan noiden ihmisten päälle. Sairasta, onko viranomaiset vaiti mahdollisesti kopioimis riskin vuoksi?Tahalliselta päälleajolta vaikuttaa.
Onko näyttelijä Sam Elliott mukana kiinniotossa?
Jos ei niin nuorempi veljensä ollut asialla!Tahalliselta päälleajolta vaikuttaa.
Onko näyttelijä Sam Elliott mukana kiinniotossa?