Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HBO on jenkki firma, niin sopii tänne.
Legendaarinen Tuulen viemää poistettiin HBO-palvelusta: syynä rasistinen sisältö
https://www.is.fi/viihde/art-2000006537106.html
"HBO:n mukaan elokuva oli aikaansa sopiva, mutta sisältää ”etnisiä ja rasistisia ennakkoluuloja, jotka olivat väärin silloin ja ovat väärin nykyään”.
Samassa uutisessa mennään myös britteihin.
"Tällä viikolla Britannian yleisradioyhtiö BBC kertoo poistavansa tuottamansa takavuosien huippusuositun Pikku-Britannia-komediasarjan (Little Britain) eri suoratoistopalveluista, koska sarja sisältää rasistisina pidettyjä niin sanottuja blackface-kohtauksia"
Jahas kirjojen poltto alkakoon, vaikkakin dikitaalisesti.....
Jahas kirjojen poltto alkakoon, vaikkakin dikitaalisesti.....
Viereen tulee PanAfrikan autonoominen alue?
112 / 911 kertoo että autonoominen alue voi hoitaa soittajan ongelman kun ilmoitus on heidän alueellaan.
Juurikin näin. Veikkaampa että tulee jotain tällaista jota Warner Bros on näyttänyt jo useamman vuoden ajan Looney Tunes piirrettyjen yhteydessä. Piirretyt itse ovat olleet alkuperäisessä muodossaan.Ei tuulen viemää sensuroida vaan siihen lisätään joku selitys. Itse filmi jää alkuperäiseen muotoon.
Parempi näin, todellakin. Taidetta ei saisi tuhota tai muuttaa, oli se miten ahdistavaa hyvänsä tällä vuosikymmenellä...Juurikin näin. Veikkaampa että tulee jotain tällaista jota Warner Bros on näyttänyt jo useamman vuoden ajan Looney Tunes piirrettyjen yhteydessä. Piirretyt itse ovat olleet alkuperäisessä muodossaan.