Maidan
Respected Leader
Minä olen ihan sama mieltä. Kyllä vointi ihan eriläinen kun syö parempaa, puhtaampa ravintoa. Sen huomasin varsin kauan sitten - vaikuttaa ihoon ja hiuksiin. Yhdessä vaiheessa join vastapuristettuja mehuja paljon ja söin todella terveellisesti. Eikä se jäänyt muiltakaan huomaamatta, näytin kuulemma niin freesilta, vaikka kuin tupakoinut silloin. Kun mättäsin sisään mitä sattuu, tulos oli päinvastainen, raskas olo, turvotus.Lääkärit ja muut lääkepisneksen edustajat eivät tule neuvomaan ravitsemusasioissa, koska jos ihmiset sattuvat parantumaan oikeasti niin sitten loppuu pisnes. Suomalainen eli valkonaama selviäisi näillä lakeuksilla erittäin hyvin pelkästään kalalla, lihalla ja vihanneksilla, ja oikein hoidettuna näiden ravintoaineiden kasvatus ei tarvitse isoja ponnisteluita per päivä.
Mutta on se niin helppoa ottaa pakastekaapista pelmeeneja kalkkunalla, ostaa mustamakkara tai maksalaattikkoa tai voileipäaineksia, meetvurstit, kinkut, juustot. Tilata pizzaa tai syödä yipäänsä eineksia kiireen. Ja laiskuuteen.
Kun silmäilen sitä kehnoa ruokaa mitä söin enimmäkseen elämäni aikana, ei ihme että olen tässä tilassa. Tai sitten dna:ni vaurioittunut jostain muusta sen lisäksi. Liiallinen säteily, röntgenit, suuröntgenit varsinkin, Ipadit, puhelimet, lentäminen, ja aurinko. Olisi pitänyt istua Suomessa.
Tuskin minua vihannekset enää auttaa, vaikka joskus niitä ihmeparannuksia on tapahtunut, joskus harvoin niistä jopa kirjoitetaan. En tiedä pitääkö uskos.
Luin tässä myös miten yllättävän paljon erilaisia syöpäkasvaimia löytynyt ruuminavauksessa yli 45 vuotiailta, vaikka eivät välittäneet mistään lääkereille ja kuolivat muuhuun. Immuniteetti tuhoa koko ajan meidän syöpäsoluja.
Mutta voivatko vihannekset oikeasti tuhota jo alkaneen syövän? Tuskin, korkeintain jarruttaa sen kehitystä.