Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pietarin pojatkin harjoituksissa
Valkoisen talon tiedote. Ei sanaakaan Valkovenäjästä.
@Pihatonttu on ehkä oikeassa. Ensin väkeä pelotellaan ja väsytetään. Pienempi mielenosoittajajoukko on helpompi laittaa kuriin.
Silti pitää tunkea tänne näitä mitkä ei millään tavalla liity itse aiheeseen ? Useampi vastaava twiitti löytyy ketjusta mitkä ei millään tavalla liity itse aiheeseen. Tarkoituksella koitetaan johtaa keskustelua harhaan ?! hyi hyi
Osana Venäjän strategista pidäkettä Valko-Venäjällä on merkitystä alueena ja osana Venäjän sisäistä sotilaspolitiikkaa. Zapad-2017 -harjoitus vahvisti tämän tutkimuksen perusteella Venäjän sotilasdoktriinin analyysia; Valko-Venäjän asema Venäjän sotilaspolitiikassa määräytyy ensisijaisesti Naton uhkakuvaa vastaan. Tutkimuksen johtopäätöksenä voidaan todeta, että Venäjä haluaa pitää Valko-Venäjän itsenäisenä valtiona ja liittolaisena, mutta samalla osana sen sisäistä sotilaspolitiikkaa.
Yö näyttäisi sujuneen rauhallisesti. Bild ja muu keltainen lehdistö nappasivat syötin koukkuineen ja Venäjä pääsee syyttämään länsimaista lehdistöä sensaatiohakuisuudesta ja sodanlietsonnasta.Jos tänä yönä ei tapahdu mitään, niin sitten se venäläisten kuljetuskoneiden nousu ilmaan oli painostusta. Bildiin meni täydestä.
Ei varmaan kannata pidättää hengitystä. Asiat menee varmaan aika rauhallisesti.
Lukalle ja Putelle ei ole olemassa vastavoimaa tässä asiassa.
Missähän se armeijan modernisointi näkyy? Sentään Pietarin alueen prikaateja. Samaa Neuvostoliiton aikaista kalustoa kaikki, hieman uutta maalia pinnassa toki, vuonna 2020!
Yö näyttäisi sujuneen rauhallisesti. Bild ja muu keltainen lehdistö nappasivat syötin koukkuineen ja Venäjä pääsee syyttämään länsimaista lehdistöä sensaatiohakuisuudesta ja sodanlietsonnasta.
Tällä kertaa itänaapuri ei selvästikään koe samanlaista kiirettä kuin Ukrainassa. Paljon on varmaan niistäkin operaatioista opittu ja nyt on enemmän vaihtoehtoja joista valita. Lukashenkan uhoamisesta huolimatta vaikuttaa siltä, ettei Putin laita ihan kaikkia paukkuja miehen varaan.
Jos dementikko Joe Biden on itse kirjoittanut tuon tviitin, niin minä olen Kiinan keisari
Ei oteta enää riskejä, kun nähtiin, mitä Valko-Venäjällä kävi. Ei haluta, että Navalny pääsee Moskovaan lietsomaan mielenosoituksiaVenänän oppositiojohtaja Navalny sairaalassa myrkytyksen vuoksi. Tajuttomana. Jotenkin Valkovenäjän vaalit voittanut naisehdokas,hänen miehensä ja Navalnyi liittyvät toisiinsa.
Venäjä | Navalnyi voidaan lennättää Saksaan hoitoon, venäläislääkärin mukaan oppositiopoliitikkoa ei myrkytetty
Navalnyi sairastui yllättäen lennolla matkalla Tomskista Moskovaan. Navalnyin tiedottajan mukaan miehen pitäminen siperialaisessa sairaalassa olisi ollut hengenvaarallista.www.hs.fi
Jos dementikko Joe Biden on itse kirjoittanut tuon tviitin, niin minä olen Kiinan keisari