Valtamedia ja ne muut

Mosuri kirjoitti:
rehti kirjoitti:
Tälläkin palstalla on usein siteerattu Verkkomediaa. Monen keskustelijan mielestä ns. valtamedia ei kerro totuudenmukaista kuvaa asioista vaan kaikki maailman toimittajat ovat jonkun merkillisen NWO:n tai juutalaismedian tms. käsikassarana. Ainoastaan Verkkomedian kaltaisiin "riippumattomiin" julkaisuihin on uskominen.

Alla on itse Verkkomedian päätoimittajan kirjoitus 1/4 tulevista tapahtumista. Lähinnä siitä tulee itselleni mieleen uskonnollisen kiihkoilijan (muslimi tai kristitty) tyyppinen julistus ilman järjen häivääkään. Mistä näitä hörhöjä Suomeenkin riittää?

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=4532

Löytyypä kirjoituksesta linkki Salaiseen asiakirjaan nro 1, josta kaikki selviää:
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=2031

Koko juttu on hölmöydessään niin vertaansa vaille, etten edes keksi mitään nasevaa loppukaneettia. Anybody? Hejsan?

Mielestäni Rehti tässä syyllistyy yhteen vanhimmista propagandan tempuista. On sille joku tieteellinen termi mutta itse kutsun sitä "katsokaa mitä he tekevät" hyökkäykseksi. Näin sitten pönkitetään ns. oman osapuolen eli tässä tapauksessa valtamedian uskottavuutta. Verkkomedia laitetaan sitten edustamaan kaikkea netin riippumatonta tiedonvälitystä- ja katsos vain naurettavaa touhua!

Tässä videolla on sitten ihan samanlainen "katsokaa mitä he tekevät hyökkäys" hieman alhaisemmin ja hieman yksinkertaisemmille ihmisille.


Itseasiassa rehti toi ilmi oman näkemyksensä verkkomedian laadusta valitsemillaan linkeillä. En vielä pitäisi tuota valtamedian puffauksena vaan yksittäisen lähteen laadun kyseenalaistamisena.
 
Last edited by a moderator:
setämies kirjoitti:
Mosuri kirjoitti:
rehti kirjoitti:
Tälläkin palstalla on usein siteerattu Verkkomediaa. Monen keskustelijan mielestä ns. valtamedia ei kerro totuudenmukaista kuvaa asioista vaan kaikki maailman toimittajat ovat jonkun merkillisen NWO:n tai juutalaismedian tms. käsikassarana. Ainoastaan Verkkomedian kaltaisiin "riippumattomiin" julkaisuihin on uskominen.

Alla on itse Verkkomedian päätoimittajan kirjoitus 1/4 tulevista tapahtumista. Lähinnä siitä tulee itselleni mieleen uskonnollisen kiihkoilijan (muslimi tai kristitty) tyyppinen julistus ilman järjen häivääkään. Mistä näitä hörhöjä Suomeenkin riittää?

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=4532

Löytyypä kirjoituksesta linkki Salaiseen asiakirjaan nro 1, josta kaikki selviää:
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=2031

Koko juttu on hölmöydessään niin vertaansa vaille, etten edes keksi mitään nasevaa loppukaneettia. Anybody? Hejsan?

Mielestäni Rehti tässä syyllistyy yhteen vanhimmista propagandan tempuista. On sille joku tieteellinen termi mutta itse kutsun sitä "katsokaa mitä he tekevät" hyökkäykseksi. Näin sitten pönkitetään ns. oman osapuolen eli tässä tapauksessa valtamedian uskottavuutta. Verkkomedia laitetaan sitten edustamaan kaikkea netin riippumatonta tiedonvälitystä- ja katsos vain naurettavaa touhua!

Tässä videolla on sitten ihan samanlainen "katsokaa mitä he tekevät hyökkäys" hieman alhaisemmin ja hieman yksinkertaisemmille ihmisille.


Itseasiassa rehti toi ilmi oman näkemyksensä verkkomedian laadusta valitsemillaan linkeillä. En vielä pitäisi tuota valtamedian puffauksena vaan yksittäisen lähteen laadun kyseenalaistamisena.

Vetoan alleviivattuun tekstiin ja olen vahvasti eri mieltä.
 
Last edited by a moderator:
Joo, kannattaa muistaa aina ja alati se, että joukon yhden jäsenen teilaaminen ei nosta asiallisesti ottaen muiden arvoa pätkääkään, nietu yhtään.
 
baikal kirjoitti:
Joo, kannattaa muistaa aina ja alati se, että joukon yhden jäsenen teilaaminen ei nosta asiallisesti ottaen muiden arvoa pätkääkään, nietu yhtään.

No laitappa nyt sitten "vaihtoehtomediasta" kolme luotettavimpana pitämääsi tapausta meidän epäilevien vakuuttamiseksi.

-------

On ihan selvää että aivan marxilaisten opettelemalla tavalla "riippumatonta" mediaa ei ole. Lisäksi toimittajakoulutus ei opeta eri yhteiskunnan alojen asiantuntijaksi. Antaapa vain selvittämisen ja kirjoittamisen yleismies jantusen kyvyt. Usein jos on ollut lähellä jotain mediaan ilmestyvää aihetta, huomaa kuinka toimittaja/jat ovat ymmärtäneet tilanteen täysin persiilleen. Tämä om kuitenkin parempaa kuin jonkun voimakaan ääriaateen ajamat "toimittajat, liten mainittu one man show Verromedia.

Onko median lähdekritiikki jotenkin ihmeellinen ja uusi asia?
 
adam7 kirjoitti:
baikal kirjoitti:
Joo, kannattaa muistaa aina ja alati se, että joukon yhden jäsenen teilaaminen ei nosta asiallisesti ottaen muiden arvoa pätkääkään, nietu yhtään.

No laitappa nyt sitten "vaihtoehtomediasta" kolme luotettavimpana pitämääsi tapausta meidän epäilevien vakuuttamiseksi.

-------

On ihan selvää että aivan marxilaisten opettelemalla tavalla "riippumatonta" mediaa ei ole. Lisäksi toimittajakoulutus ei opeta eri yhteiskunnan alojen asiantuntijaksi. Antaapa vain selvittämisen ja kirjoittamisen yleismies jantusen kyvyt. Usein jos on ollut lähellä jotain mediaan ilmestyvää aihetta, huomaa kuinka toimittaja/jat ovat ymmärtäneet tilanteen täysin persiilleen. Tämä om kuitenkin parempaa kuin jonkun voimakaan ääriaateen ajamat "toimittajat, liten mainittu one man show Verromedia.

Onko median lähdekritiikki jotenkin ihmeellinen ja uusi asia?

Ei, en tunne ainoatakaan vaihtoehtomediaa siinä mielessä kuin sinä esität. On vain medioita, jotka tuntevat asiakasryhmänsä tarkoin ja jälki on sen mukaista. Tehdään tuotteita, joita ne OMAT ASIAKKAAT haluavat ostaa ja lukea. Raha, raha, raha. Näin se adam vaan menee. Näkeehän tämän sinustakin ja sinun mielipiteistäsi: et sinä hyväksy kuin NE OMAT mediasi, jotka tukevat sinun asenteitasi ja ajatuksiasi maailmanmenosta. Vaatii ihan hieman pikkuisen uskallusta myöntää tämä.
 
Hyvä kirjoitus Baikalilta, adam7 on kuitenkin oikeassa toimittajien kyvystä kirjoittaa oikeaa sisältöä.
Tiukkaa todellisuutta on, ettei yksikään media ole olemassa suuren ja rehellisen tiedotusvimman takia. Motiivina on aina raha, tai propakanda oman asian puolesta. Tässähän ei ole mitään pahaa kunhan asia tiedostetaan.

Itse en juuri tunne ns. vaihtoehtomedioita, mutta ne yhteydet joissa olen niihin tutustunut, eivät ole vakuuttaneet. Propakanda on paistanut läpi joskus räikeästikkin.
Toisaalta toisen propakanda, on toisen totuus.
 
setämies kirjoitti:
Itseasiassa rehti toi ilmi oman näkemyksensä verkkomedian laadusta valitsemillaan linkeillä. En vielä pitäisi tuota valtamedian puffauksena vaan yksittäisen lähteen laadun kyseenalaistamisena.

Setämiehen käsitys kirjoituksestani on aivan oikea. Ilmeisesti kirjoitin epäselvästi, ja siitä seurasi väärinkäsityksiä. Yritän olla jatkossa tarkempi.

Ajatukseni oli pelkästään se, että Verkkomedia on roskaa. Ei muuta, ei muiden medioiden kehumista tai moittimista. Verkkomedia ei oikein ole edes lähdekritiikin arvoista sen enempää kuin Aku Ankkakaan (ja ei, en tässä ota kantaa Aku Ankkaankaan :a-grin:)
 
rehti kirjoitti:
setämies kirjoitti:
Itseasiassa rehti toi ilmi oman näkemyksensä verkkomedian laadusta valitsemillaan linkeillä. En vielä pitäisi tuota valtamedian puffauksena vaan yksittäisen lähteen laadun kyseenalaistamisena.

Setämiehen käsitys kirjoituksestani on aivan oikea. Ilmeisesti kirjoitin epäselvästi, ja siitä seurasi väärinkäsityksiä. Yritän olla jatkossa tarkempi.

Ajatukseni oli pelkästään se, että Verkkomedia on roskaa. Ei muuta, ei muiden medioiden kehumista tai moittimista. Verkkomedia ei oikein ole edes lähdekritiikin arvoista sen enempää kuin Aku Ankkakaan (ja ei, en tässä ota kantaa Aku Ankkaankaan :a-grin:)

No tässä ollaan kyllä ihan samaa mieltä, ei käy tuo media edes huonosta viihteestä. Liekö sitten kaikissa maissa omat verkkomediansa, todennäköisesti on.
 
kimmo.j kirjoitti:
Tiukkaa todellisuutta on, ettei yksikään media ole olemassa suuren ja rehellisen tiedotusvimman takia. Motiivina on aina raha, tai propakanda oman asian puolesta. Tässähän ei ole mitään pahaa kunhan asia tiedostetaan.

Minun tietoni ja kokemuksieni mukaan näitä tiedotusvälineitä on ollut ja on varsinkin nykyään matalan julkaisukynnyksen aikana vaikka miten paljon. Niiden tuotoksiin vain harvoin törmää, jos uutisvirroilla seilaa.

Aitoja humanistejakin on olemassa.
 
Uskon että, yksittäisiä jurnalisteja ehkä onkin, heitä kuitenkin ohjaa päätoimittaja, jolla on sitten huomioitavana jompi kumpi mainitsemistani syistä.
 
No tämän maakunnan lehtikeisari sanoi aikanaan: "päätoimittajillani on täydet valtuudet valita julkaisulinja, minä en siihen puutu lainkaan, minä vain valitsen päätoimittajat".....sillä keinon.
 
Intrigööri on entinen lehtineekeri. Tässä kirjoituksessa hän valottaa toimittajan työtä.

http://intrigoori.blogspot.fi/2012/07/toimittajien-inhokit.html
 
rehti kirjoitti:
Koko juttu on hölmöydessään niin vertaansa vaille, etten edes keksi mitään nasevaa loppukaneettia. Anybody? Hejsan?

Niin?

Mitä sulla on sydämellä? :) (vad har du på hjärtat)

NWO = kyllä uskon
Juutalaismedia = kyllä uskon

Ruotsissa on ne journalisterna vasemmisto/vihreä.......ainakain yli 30 % niistä äänestä niitä puolueita ja ne on myös moni niistä ateistejä
 
Tällä hetkellä verkkomedia on ilmeisesti aktivoitu Natoa vastustamaan (yllätys, yllätys) ja koko homma haisee FSB:ltä tänne asti. Ehkäpä olen väärässä ja verkkomediaan kirjoittavat "toimittajat" ovat ihan ominpäin tekemässä tuhojaan, olen kuitenkin liian kyyninen uskoakseni tuohon vaihtoehtoon.

Loppupäätelmä: Verkkomediaa ohjaillaan itänaapurista.



Onko verkkomedia ikinä kirjoittanut Venäjästä tai Iranista negatiiviseen sävyyn?
 
Tällä hetkellä verkkomedia on ilmeisesti aktivoitu Natoa vastustamaan (yllätys, yllätys) ja koko homma haisee FSB:ltä tänne asti. Ehkäpä olen väärässä ja verkkomediaan kirjoittavat "toimittajat" ovat ihan ominpäin tekemässä tuhojaan, olen kuitenkin liian kyyninen uskoakseni tuohon vaihtoehtoon.

Loppupäätelmä: Verkkomediaa ohjaillaan itänaapurista.



Onko verkkomedia ikinä kirjoittanut Venäjästä tai Iranista negatiiviseen sävyyn?
Ruskea kirjekuori bätmäniltä tapaamisten yhteydessä.
 
1990-luvulla Venäjän silloinen suurlähettiläs sanoi Zhirinovskin olevan lähinnä lääketieteellinen ongelma. Miten lienee asia nykyään..
 
Alex Jones on kehunut Putinia useaan otteeseen ja myös ukkelin nettisivut ovat yleensä venäjämielisiä.
 
Nostetaanpa aihetta. Jenkeissäkin lienee aika paljon Putinin myyriä? Alex Jonesin inforwars ja monet muut youtuben "salaliittokanavat" ovat tiukasti Putinin puolella. Näiden kanavien pro-Venäjä myllytys alkoi heti kun Ukrainan tapaahtumat käynnistyivät, mutta saattaahan kyseessä olle pelkkä sattuma (epäilen).


 
Back
Top