veffeade
Eversti
pstsika kirjoitti:
Peukkuja ja monesti :a-smiley:
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pstsika kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:Mistä albumilta voi ostaa Matti ja Teppon "Satoi tai paistoi" ????
crane kirjoitti:Kieltämättä toi hocus pocus saa nauramaan aina ku sen kuulee
Sen verran outo veto toi jodlaus tohon
Hejsan kirjoitti:Juhapar...mä vaan skoijasin.....hejsanvitsi
Duoda tieätkö kuka teistä missä on hyvia cdkauppoja joka toimintaa cd levyja ruotsin?
Olen löytänyt peltirumpu ja levukauppa onks muuta?
Hejsan kirjoitti:Veffeade
Mä haluan laatua..sikis mä haluan ne cd-levyyltä.....tämä download sehän on mp3 ja on huonompi laatu
crane kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Veffeade
Mä haluan laatua..sikis mä haluan ne cd-levyyltä.....tämä download sehän on mp3 ja on huonompi laatu
Eipä noi mp3:t ole sen huonompilaatusia ku cd-formaatissa olevatkaan.
No niitä on vaikka kuinka monta eri kbps vaihtoehtoa.Hejsan kirjoitti:crane kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Veffeade
Mp3 on huonompi se upplösning....i kilobit....(KB)
crane kirjoitti:No niitä on vaikka kuinka monta eri kbps vaihtoehtoa.Hejsan kirjoitti:crane kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Veffeade
Taitaa olla 320Hejsan kirjoitti:crane kirjoitti:No niitä on vaikka kuinka monta eri kbps vaihtoehtoa.Hejsan kirjoitti:crane kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Veffeade
Joo oli, se oli mulle uuta luulin vain että oli vaan 192kb mutta löysin nyt laulu Satulinna sai valita 256 kb tai 320kb
Mutta mikä on se alkuperäinen CD:n kilobit?