Vapaata keskustelua musiikista

Jaahas, edellisen postaajan voimistaneena surffailin vaihteeksi YouTube:ssa.

Kuinka ollakkan löytyi todellinen helmi, jonka jo olin unohtanut aivat totaalisesti.

Ei muuten, mutta taisi tämä Focuksen biisi olla ainut biisi jonka kitarasoolot todellakin opettelin ja bandi myös kompit ja soitto kuulusti ihan kohtuulliselta osaltani AMP:in 100 W vahvarin läpi. Soitettiin mikkihiiri keikoillakin, tosin laulu tökki; en missäää vaiheessa päässyt tarpeeksi korkealle, piti siis laulaa mollit alas, mutta hupaa oli YRITTÄÄ jodlata. Perskules kun mitään muuta kuin muistoja ei jäänyt jälkipolville ...:a-embarassed:

Itse asiassa porukkakin tykkäs :-/. Tämä siis about 1980.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Focus_(yhtye)

Laitan originellin perään myös Halloweenin version, tämä kuulostaa jopa paremmalta ...:-/

Originell...

Halloween...

Nupit kaakkoon :a-grin::a-cool::D

edit: Originell parempi :D ...

edit2: Porukka oli quecksilberdampf glastrichter (GSDR, suomeksi elohopeahöyry lasisuppiloon). Melkoinen keksintö?

Last edited by a moderator:
Kieltämättä toi hocus pocus saa nauramaan aina ku sen kuulee :D
Sen verran outo veto toi jodlaus tohon

Oletkote kuulu Amispoppis, ne on thenyt ihan JES verioota eri kappalesta

esim:

Mistä albumilta voi ostaa Matti ja Teppon "Satoi tai paistoi" ????

Hejsan kirjoitti:
Mistä albumilta voi ostaa Matti ja Teppon "Satoi tai paistoi" ????

löysin mutta ei voi ostella ruotsin maassa.....:a-cry:

Juha...juha...paari.....:D....tässä on laulu sulle (refrengi)

Taas kauan kaivattu kesä on täällä
mansikat maistaa sun huulilta voin.

On meillä mahtava meininki päällä.
Satoi tai paistoi

Kun nään sut rannalla bikinit yllä
sanaa en suusta saa korvissa soi.

Sen kaiken kuittaat vain hymyilyllä.
Satoi tai paistoi

:D

Juhapar...mä vaan skoijasin.....hejsanvitsi

Duoda tieätkö kuka teistä missä on hyvia cdkauppoja joka toimintaa cd levyja ruotsin?

Olen löytänyt peltirumpu ja levukauppa onks muuta?

crane kirjoitti:
Kieltämättä toi hocus pocus saa nauramaan aina ku sen kuulee :D
Sen verran outo veto toi jodlaus tohon

Mutta se kitara riffi :a-cool::a-grin::a-rolleyes:

Mutta se Itä-liennytys; onko se jo tarpeen taasen kerran ...

Niin siis mitään en ymmärrä, mutta jostain Putinin alusmaasta tässä lienee kysymys, kova on nuillakin tahto kohti länsimaista hapatusta :-/.

Biisi on ihan kuunneltava, jopa paikoittain miellyttävä tuosta etnisestä rytmistä ja laulusta johtuen varmaan ...:blush:

Länsimainen hapatus kelpaa kummasti muillekin maailman kansoille. Jopa niille, jotka katsovat oikeudekseen nakella pommeja väkijoukkoihin.

Hejsan kirjoitti:
Juhapar...mä vaan skoijasin.....hejsanvitsi

Duoda tieätkö kuka teistä missä on hyvia cdkauppoja joka toimintaa cd levyja ruotsin?

Olen löytänyt peltirumpu ja levukauppa onks muuta?

Duoda duoda, mutta miksi tilata CD-levyjä?; nettikaupoistahan ja vaikka Spotify:stä
saapi ostettua ja ladattua biisejä ja jopa kokonaisia CD-levyjä vaikka mistä päin maailmaa. Kukaan ei kysele tullien perään eikä toimituskuluja tule.

Toki tietty edellyttää, jotta soittokoneet osaavat myös tyrkyllä olevan ääniformaatin ja/tai löytyy audiokonvertterisofta jolla puljata sopivaan muotoon.

Yllätys oli, että aikoinaan useastikin käyttämäni www.poimuri.fi (S-ketjun kauppapaikka) onkin lopettanut jo viime vuonna. Liekö tässä taasen joku jakelupolitiikan murros?.

Törmäsin toisella foorumilla tällaiseen bändiin,ku Schiller ja iski niin saatanan lujaa!

Veffeade

Mä haluan laatua..sikis mä haluan ne cd-levyyltä.....tämä download sehän on mp3 ja on huonompi laatu

Hejsan kirjoitti:
Veffeade

Mä haluan laatua..sikis mä haluan ne cd-levyyltä.....tämä download sehän on mp3 ja on huonompi laatu

Eipä noi mp3:t ole sen huonompilaatusia ku cd-formaatissa olevatkaan.

crane kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Veffeade

Mp3 on huonompi se upplösning....i kilobit....(KB)

crane kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
crane kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Veffeade

No niitä on vaikka kuinka monta eri kbps vaihtoehtoa.

Joo oli, se oli mulle uuta luulin vain että oli vaan 192kb mutta löysin nyt laulu Satulinna sai valita 256 kb tai 320kb

Mutta mikä on se alkuperäinen CD:n kilobit?

Hejsan kirjoitti:
crane kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
crane kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Veffeade

No niitä on vaikka kuinka monta eri kbps vaihtoehtoa.

Joo oli, se oli mulle uuta luulin vain että oli vaan 192kb mutta löysin nyt laulu Satulinna sai valita 256 kb tai 320kb

Mutta mikä on se alkuperäinen CD:n kilobit?
Taitaa olla 320

Tota nuin; nyt piti oikein kuunnella ja katsoa; ihan uusi tuttavuus minulle, mutta
säpinä alkaa sitten about 1:02 ...

Avenged Sevenfold - Gunslinger...

Rautalankaa ...:a-grin:

Suomi originell ...

Made in Japan :sleepy:

Made in Finland without funerals ...:-/

edit: Mielenkiintoinen ääneten kakofonia kun pistää kaikki soimaan suunnilleen yhtä aikaa D: !!

Saapi siis äänestelllä ...

Japanilaisille istruille menee ääni :D. Rautalangassa on kyse tuosta "hellästä kosketuksesta". Joku kaveri vertasi naisen "siihen" hissuttamiseen ...

Olenko siis nykyään tuomittu Itä- vaiko Länsi- politiikan paskasta puhuja :/

Back