Vapaata keskustelua musiikista

Tietääkö joku teistä mistä mä voin ostaa tai laddata alas (MP3) Annette Tuomisen kappalen nimi "Kaipuuni on uskomaton" ?

eli tää : https://www.youtube.com/watch?v=UHKR1GmgNGU

Hejsan kirjoitti:
Tietääkö joku teistä mistä mä voin ostaa tai laddata alas (MP3) Annette Tuomisen kappalen nimi "Kaipuuni on uskomaton" ?

eli tää : https://www.youtube.com/watch?v=UHKR1GmgNGU

piraattipuoluelainen käyttäis tuota
http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm

Siis nyt jysähti :-/. Ikinä en ole J.Karjalaisesta välittänyt, mutta nyt iski keihäänkärjellä sillä vissiin, jotta kun tätä soittaa sopivilla voluumeilla, niin kaikki karvat on pystyssä; juuh, nekin ...:angel:.

Suosittelen :a-smiley:

"Mä olen mystinen hopeinen discomies
mä olen kieltään lipova liskomies
mä olen Uuden-Englannin nahkamies
aina ilosta syntyvä uudestaan
" ....

Muikeat sanat ja järetön poljento...

Last edited by a moderator:
Tässä on hyvää biisi

I will survive punk cover

Työ tehdään antaumuksella:

Roskitetaanpa tätä foorumia oikein urakalla, kun siihen on kerran lupa myönnetty.

David Lee Roth - Just A Gigolo

Kaukovittuilija kirjoitti:
Roskitetaanpa tätä foorumia oikein urakalla, kun siihen on kerran lupa myönnetty.

David Lee Roth - Just A Gigolo

:salut: Tämä on ollut jostain 80-luvun lopusta lähtien minun ikioma ei-julkinen tunnussäveleni tällai palveluammatissa toimivana ... Ei kuitenkaan ihan kirjamellisesti tuolla alalla...

Heissanille eritonen; emme ole täällä niin pimeässä Idän pelossa jottei ruotsalaisia ilonaiheitakin löytyisi...

Joo siinä 1.00 kohdalla oli hyvä kuva..sorry että ei housut olisi vielä alaspäin.

Tässä saate kaks hyvia ruotsalaiskappaleita

Tämä Haloo Helsinki on oikeasti hyvä bändi. Jatkuvasti suoltavat erittäin kuunneltavia biisejä. Sitä paitsi, tuo Elli on oikeasti namusedän mieleen :blush:

Tässä kuitenkin nykylistojen ulkopuolelta, taisi olla ensimmäinen ns. hitti "Perjantaina"...

Vaikka en uskonnollisesta musiikista perusta, niin tämä on kuitenkin hyvä kipale.

Ystävämme lahden takaa tekivät tämmötten.

Itse asissa suomi kustansi levyn, ja tässä jo vanha, mutta asiallinen biisi ...

Vaid vabarust?, kääntäkää please...

Jaaha, tuossa tuo tuli, mutta hyvä biisi :D

Teräsmies kirjoitti:
Vaikka en uskonnollisesta musiikista perusta, niin tämä on kuitenkin hyvä kipale.

Persukules, kun takaraivo takoo jotain (alkuperäinen) "... horses..." ja sama vedettiin riparilla miljoona kertaan; Mika hitto tuo biisi oikein oli?.

Vastaukset joko suomeksi tai sitten originellissa eng...

.... Siis tämähän se sitten oli , tosin vähän huono sovitus.... Mikä olikaan originelle ...

Tää on vissiin jotenkin se biisi ... :-/

Laitetaanpa lauantain kunniaksi vähän musiikkia. Kaikkihan muistaa nyt varmasti käydä tänään siellä baarissa. :kippis:

"Little Sadie" is an American bad-man ballad from the late 19th or early 20th century. It is related to other, similar songs "Bad Lee Brown" and "Cocaine Blues," the latter of which which was recorded by Johnny Cash. The earliest written record of "Little Sadie" dates to 1922 and the first audio recording was made by North Carolina old-time musician Clarence "Tom" Ashley in 1930. The murder in the story took place in North Carolina, with the sheriff from Thomasville apprehending the killer in Jericho, which is possibly near Charleston, SC

Nyt jäätiin sitten kiinni, mutta...
- loistavat kintut, ainakin ylhäältä
- kroppa valmiina lasten tekoa varten
- osaa laulaakin
- melkoisen sovinnaisen näkönen minun silmille ...:angel:

Siis kuka hän on, tässä osviittaa...

Venäjä ja ystäväni Putin:a-embarassed:. Tässä sinulle; alistuinko viimeksi, kun tavattiin ...

.. ei muuten, mutta taidat räjäyttää koko paskan taivaalle :a-angry:

Veikko bHTnzFq-PPA[/media]

iai_lavi.gif

Nämä Juken vekottimet saisi jäädä vartavasten perustettuun topiikkin :a-embarassed:.

Finish-Russian Co-Operation without Fin-Rus Warsaw packt...

... Help :lanssi::maija::a-undecided::camo::gasmask:... kaljat loppu :confused::blush::@

... häipyy nukkumaan; Mukavaa Päästäistä !! ...

Back