Vapaata keskustelua musiikista

Leuka rintaan ja kohti uusia tappioita.
 
jahaas..enpä ollut piiitkään tällä osastolla..:) Olette soittaneet niin monta hyvä kappaletta!

Mitäs tykkätte tästä?

Remix
Original
 
Viimeksi muokattu:
"Love Spreads" tarttui korvaan pahasti. Stoner rock -bändi nimeltä Spiritual Beggars saisi tehdä coverin tuosta...

Atomin viettelyksiä...(?)
 
Viimeksi muokattu:
Ihana nainen :3
Vaikee päätös oli että pistänkö tänne vai minkki ketjuu.
Onhan toi nyt aika seksikäst.
 
m_131292.jpg



 
artisti: Spiritual Beggars
biisi: Euphoria

Biisin ensimmäiset sanat kuuluvat: "Sun is high, but so am I", mikä vapaasti suomennettuna on "Aurinko on pilvessä, mutta niin olen minäkin." Joskus viesti kai ajaa asian perille vaikka se tulee ulos nurinkurisesti. Myöskin, kun joku on pilvessä, onko hän pilven päällä, takana vai sen sisällä, vai voiko sijainti lakata olemasta kuten aikakin? Onko luonto väriltään kannabiksenvihreä vai onko kannabis luonnonvihreä? Kuka täällä matkii ketä?

Tästä pääsemme projektiin Nine Inch Nails ja heidän raivostuttavasti nimettyyn biisiin "Copy of a". Biisin viesti on tosin epämiellyttävän negatiivisempi viikontakaiseen aiempaan kannabispohdiskeluuni verrattuna.
 
Viimeksi muokattu:
Ah, Moottöripää. Muistan edelleenkin sen epäuskon kun nuorena poikana tuijotin Moottöripään biisin nimeä Jailbait sekä lukaisin sen sanoitukset. En voinut uskoa että valtiollisen sensuurin läpi olisi voinut mennä mitään sellaista.

Kysyin vielä epäröiden sedältäni "Mitä tarkoittaa 'jailbait'?"
"Sakkolihaa" (naurahtaa)
"T.. t.. tietääkö viranomaiset tästä biisistä?"
Setäni nauraa vedet silmissä ja alkaa välittömästi soittamaan tuttaviaan läpi, toistaen käydyn dialogin ainakin kolmesti minun kuuloetäisyydellä. HV... ja RIP :(

Paras lapsenvahti ikinä.

Edit: Meno kyseisen sedän kanssa oli muutenkin hulvatonta näin jälkikäteen mietittynä. Meillä oli kolmestaan paikallisen kyläkauppiaan kanssa järjestely, että minä hain olutta hänelle sieltä. Eli ts. minä kävin (alaikäisenä) joitain kertoja hakemassa kaupasta sedälleni olutta, eikä toisinpäin! Palkinnoksi sain sitten pelata hänen tietokoneella, muinaisella Pentiumilla. Yhdessä kuunneltiin mm. AC/DC:n TNT:tä ja hän röyhtäili kertosäkeen aikana aina hotkittuaan olutta tarpeeksi. Ja minä nauroin itseni tärviölle, ainakin ekalla kerralla kun sain todistaa sitä. Kirjat tärisivät kirjahyllyissä kun sen miehen kurkusta törähti.

"'Cause I'm T.N.T. *RÖYH*. *RÖYH*. *RÖYH*."

Puhumattakaan hänen irvailevasta Thunderstruck-imitaatiosta. Kuulosti suunnilleen joltain Beavisilta (Beavis & Butthead), kun hän imitoi sitä alun ikonista kitaratilutusta.

Paras roolimalli ikinä.
 
Viimeksi muokattu:
Tämän kanadalaisbändin biisissä on omituisen suomirockimainen soundi. Sanoitukset puhuvat kai murhasta ja sotkun siivoamisesta... Kitarasoolo on uskomattoman pehmeä.

 

Videota ei siis kannata kuunnella. Kuulostaa harvinaisen kamalalta. Tarkoitus on pohtia mitä kaljuuntuminen tekee tämän genren edustajille. Genressä runsas letti on a ja o ja otsakalju varmaankin näyttää hassulta. Onkohan ratkaisu laittaa peruukki, entä, jos peruukki lentää kiivaasti moshatessa.
 
Viimeksi muokattu:
Yritin kelata topicia taaksepäin mutta ei tullut tätä vastaan...joten jos tää jo on säikessää.. niin kerta kiellonpäälle ei varmaan haittaa ? :0

Sabaton-Soldier of 3 Armies with lyrics


Sabaton - Soldier of 3 Armies
 
Back
Top