Recon4Life
Kapteeni
harmi kun toi germania ei oikeen mulla taitu
Toimii aika hyvin, jos kääntää saksasta englanniksi googlella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
harmi kun toi germania ei oikeen mulla taitu
Otetaan googlella kappalen ja artistin nimi ja "lyriks"
Se mitä Parsonsin ruumiille tapahtui kuoleman jälkeen, on melko bisarri tarina. Wikipedia kertoo:Joshua Dream. Muusikko, Gram Parsons, joka kuoli hänkin 27 vuotiana, kuten yllättävän moni muusikko siihen aikaan..huumeet. Hän on toivonut että hänet poltetaan tässä paikassa ja näin kuulemma tehtiin, kuten ystäväni asken kertoi minulle.
Tämä kaunis kappale ja minun suosikki sunnittelija Paola Suhonen teki vaatekokoelman hänen muistoksi, This is for you Gram.
Siinä vilauttaa yksi asu, joka ostin tänään (taas )
Weird! Kiitos, V.Levola linkista. Olen melko varma että P.Suhonen sai inpiratiota myös Nuta Kotlyarenkon tyylista.
Gram Parsonsin kappaleet ovat kuin huumetta
Tässä vielä yksi bändi, josta pidän tosi paljon, tosi harmi että heiltä tuli vain pari albumia.
Ian Curtiksesta on tehtyy myös elokuva Control.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ian_Curtis
Ole hyvä, @Maidan ! Eikö olekin hauska ajatus, kuinka tärkeä osa Americanan visuaalista ilmettä tuli tavallaan Ukrainan kautta?Weird! Kiitos, V.Levola linkista. Olen melko varma että P.Suhonen sai inpiratiota myös Nuta Kotlyarenkon tyylista.
Gram Parsonsin kappaleet ovat kuin huumetta
Tässä vielä yksi bändi, josta pidän tosi paljon, tosi harmi että heiltä tuli vain pari albumia.
On muuten paras, olen sama mieltä. Ainakin nyt tuntuu siltä.Omasta mielestäni paras Joy Divisionin kappale.
ite asiassa, ekan katselukerran jälkeen huomasin etten ollut juurikaan kuunnellut ...Soiko tässä musiikkiakin?
On se.Ole hyvä, @Maidan ! Eikö olekin hauska ajatus, kuinka tärkeä osa Americanan visuaalista ilmettä tuli tavallaan Ukrainan kautta?
Puhumattakaan isoisästään:Ja Hank III tietenkin!