Vapaata keskustelua musiikista

Huumoria & rivoutta. NSFW.

Tätä voi laulaa vaimolle tai työkaverille hänen kyllästymiseen asti, ja vähän sen ylikin. Hänen ensimmäisen raivarin jälkeen laulaminen voidaan lopettaa ja pienen tauon jälkeen aletaan hiljaa viheltelemään vain sen melodiaa...
 
Kolme tuntia lauluäänetöntä taustamusiikkia skandinaavisiin koteihin. Pilvisiä kylmiä kesäpäiviä sekä vanhuutta varten, samalla kun tuijottelee ikkunasta horisonttiin.

 
Eikös ihan kotosuomalainen iskelmä Bändi- YÖ kelpaa myös samaan homman = "ranteet auki" fiiliksen luomiseen tai siinä vellomiseen ? :D
Ei saa! Yö(k) on paras!
No ei mut oikeesti... minulle tuo on rauhoittavaa hengellistä musiikkia, ja se estää minua ryhtymästä joukkotuhontaan. Lähinnä oluttölkkien joukkotuhontaan.
 
Ei saa! Yö(k) on paras!
No ei mut oikeesti... minulle tuo on rauhoittavaa hengellistä musiikkia, ja se estää minua ryhtymästä joukkotuhontaan. Lähinnä oluttölkkien joukkotuhontaan.
Jahas. Meikäläisellä musa toimii yleensä vain kulloisenkin mielialan mukaan. Elokuvien/sarjojen tunnaribiiseillä voi kuulemma olla myös terapeuttinen vaikutus. Ja koska iltavapaissa haitallisen spämmin määrää ei ole rajattu, niin tuosta laitetaan heti muutama;




 
Viimeksi muokattu:
Krmh... vanhana Cantores Minoreksen lapsisotilaana on pakko lisata vahan vanhaa paskaa tahan ketjuun - eli Viherion Jaskan (Giuseppe Verdi) oopperasta Nabucco, jotain aika kaunista. "Song of the Hebrew Slaves":

 
Ja viela Mozartin kynasta ehka kaikkien aikojen paras ryhmaseksimusavideo vaatteet paalla... koittakaapa seurata alttoa (A2 keltainen) alusta asti, haastavaa!

 
Tassa itse asiassa ihan ok nykynuorison vetama versio vanhoista CM:n lapsikuorosulkeisista: tosin kielletaan varmaan kohta vihalauluna koska lauletaan meidan Jumalasta ja koska ne.

Gloria in Exelsis Deo - Kunnia Jumalalle

 
Voi helvetti kun vauhtiin paastiin... noh tama on viimeinen musiikkisuositus ikina.. vuodelta 1939. Puolatar Miliza Korjus kysyy aika hyvaa kysymysta... "Warum?"

 
Perkeles.. Zarah Leander - Die Rose von Novgorod... oli sakemannillakin aikaa vahan itsesaaliin ennen kuin alkoi lapikas liikkua lanteen pain:

 
Paras (ehdottomasti) viimeisena: Marlene Dietrich : Sag mir, wo die Blumen sind

Ja jumalauta, Heer marssi paremmin Venajalla kuin Kaartin Kunniakomppania komppa-japitysta edeltavissa aamusulkeisissa Santikassa saatana!
Se NS-UFA:n propagandamulkku osasi kylla hommansa... hyvaa shittia, guten Scheisse!!

 
Back
Top