Vapaata keskustelua musiikista

Ylinopeusbiisejä:
Ajetaan lujaa
Ajetaan lujempaa
Ajetaan ihan liian lujaa
Kuunnellaan sairaalavuoteessa, odotellessa luiden ehtymistä

(postatkaa omat ylinopeusbiisit)
Lennetään autolla;

Muutaman kerran tämä biisi on foorumilla jo soinut eri yhteyksissä, mutta tämähän onkin maailman kovin biisi. :)

Viimeksi muokattu:
Harvinaista komppanian laulunauhaa Bundeswehrista 50-luvulla... osasi sakemanni kylla marssia silloinkin, seka maasto- etta komppavarustuksessa!

Laulu tuntemattomalle idassa kaatuneelle isoisalle:

Englanninkielinen kaannos:

It's one of those days when we are at grandmothers place
it smells like cake and coffee
We are listening to her words
her tears are not visible
when she talks about grandpa
Back then, they were all walking a heavy path
and I'm looking at the pictures, on grannys' wall
Grandpa I miss you and I strongly believe despite what everyone says
you were a good man
Granny says you where a hero
and you gave your life for your country
her tears aren't lying
and I wish I knew you
She tells about a time for us unimaginable
made of tears, luck and suffering
And every time she says grandpa, her voice is sounding soft and warm
she closes her eyes and falls crying into my arms
Back then, they were all walking a heavy path
and I'm looking at the pictures, on grannys' wall
Grandpa I miss you and I strongly believe despite what everyone says
you were a good man
Granny says you where a hero
and you gave your life for your country
her tears aren't lying
and I wish I knew you.

Tame Impala tarttui yhdestä tv-sarjasta

Goldfrapp

Chromaticsin suosikkini:

Viimeksi muokattu:
tyyliin nämä...Mä olen elänyt nuoruuteni kasarimusan tahdissa eli olen parantumaton eteerinen universaali romantikko kaihomieli mörrimöykky....:confused:

The Fifth Element Music Video (1997) (RyoDrake Productions)

Titiyo - Come Along (Official)

"Now We Are Free" - Gladiator theme -

Viimeksi muokattu:
Tassapa kasaribiisi omasta muistista... mimmit diggasi, itse en kylla koskaan tajunnut miten noi vinkuintiaanit liittyivat kappaleeseen ... mutta talla on muutamaa festarikrapulaa laakitty, just sopiva tempo

Mutta tassa 80-luvun selkeasti mieleenjaaneinta aanimaisemaa... kotimainen biisi alkaa sanoilla "Salonen perkele sit aletaan hyppii taas"...

Paasin yla-asteelta... taa biisi oli kesan teema, kunnes Valintatalon kassahommat kaskytti koyhaa liikkumaan. Yllattavan hyva kappale edelleen itse asiassa, mitakohan talle bandille tapahtui?

Toinen versio eri bändiltä:

(Huom. biiseissä on tuhti basso. Kuunnelkaa oikeilla kamoilla, ei euron nappikuulokkeilla.)
Levoton metallicoveri biisistä Stayin' Alive.

Sama äijä, Sharp Dressed Man. Tätä voi laulaa intissä metsäreissuilla, kun ei olla käyty kahteen viikkoon suihkussa, vaatteet ovat likaisia ja sammal kasvaa naamassa kilpaa jäkälän kanssa...

Dropkick Murphys's... irlantilainen punk-bandi joka on ollut aika kauan jo kehissa. Hyva versio

Paasin yla-asteelta... taa biisi oli kesan teema, kunnes Valintatalon kassahommat kaskytti koyhaa liikkumaan. Yllattavan hyva kappale edelleen itse asiassa, mitakohan talle bandille tapahtui?

Jotenkin tulee biisin teemasta ja videosta mieleen Bryan Adamsin - Summer of 69'. Meillä taas soitettiin aikoinaan yläasteen päättäjäisissä Suurlähettiläiden - Kun tänään lähden. Se oli joskus tuolloin iso hitti.

Viimeksi muokattu:
Joskus pitää kuunnella jotain herkkää. Saattaa johtua myös edellisenä iltana nauttamastani alkoholista, koska se nyt niin hyvin toimii. Kotimaiset biisit ovat oivallisia, koska niissä on helpot sanoitukset. Myös töllöttimen "Avara Luonto" -toimii mainiosti näin sunnuntai aamuna.

Viimeksi muokattu:
Kaipan americana

Viimeksi muokattu:
Back