Vapaata keskustelua musiikista

16 Hevosvoimalla on paljon hyviä kappaleita :) eikäs ole?
Tämä on yksi minun suosikkikappaleista myös:

Mikä tuo jännä instrumentti saa aikaiseksi näin ihanan äänen? Muistan yhden mustavalkoisen elokuvan, jossa oli Jonny Depp päärolissa, siellä hän makaa venessä ja taustalla soi aivan ihana kappale, ja tämä sama instrumentti..yritän etsiä sen..

Edit:
Dead Man! Tämä instrumentti siellä taas:

Viimeksi muokattu:
Horsepower ja oikeestaan lähes tulkoon kaikki bändit joita olet tuonut esiin ovat mulle olleet aikaisemmin aivan tuntemattomia (paitsi Neil Young) mutta suurinosa niistä ovat olleet sellaisia joita tykkään kuunnella ja jopa oikeasti tykätä. :D

Kiitos sinulle :)

Hengellistä musiikkia tuli itelläkin joskus hiukan nuorempana harrastettua. 90-luvulla ja vuosituhannen taitteessa oli kyllä aika erikoisia musiikillisia suuntauksia. Kuunteleekohan ne munkit siellä luostareissa oikeasti tällaista? :)

Viimeksi muokattu:
Horsepower ja oikeestaan lähes tulkoon kaikki bändit joita olet tuonut esiin ovat mulle olleet aikaisemmin aivan tuntemattomia (paitsi Neil Young) mutta suurinosa niistä ovat olleet sellaisia joita tykkään kuunnella ja jopa oikeasti tykätä. :D

Kiitos sinulle :)
Ei kestää :) Maailmassa on paljon musikkia mainstrimin ulkopuolella, joka on oikeasti parempaa. Mutta 16 Horsepower on mielestäni on huippu artisti ja kokonaiset albumit ovat loistavia. Sitten se on tehnyt musiikkia Woven Hand nimellä.

hieno video ja hieno biisi Jessica Wolf Broken Wings + Sisters Of Mercy

Totta tämä. Mulla on koko cd :)
Likkahan on nykyisin vissiin "stunt girl" treeneissä/hommissa Ameriikassa ja musa olis jäänyt tuohon uhteen levyyn. En ole ihan varma mutta tällainen on käsitys.

SoM: poikien kanssa soiteltiin joskus Temple of Love ..heh....

Totta tämä. Mulla on koko cd :)
Likkahan on nykyisin vissiin "stunt girl" treeneissä/hommissa Ameriikassa ja musa olis jäänyt tuohon uhteen levyyn. En ole ihan varma mutta tällainen on käsitys.

SoM: poikien kanssa soiteltiin joskus Temple of Love ..heh....

Tunnen sen kaverin joka siinä videossa näyttelee eli kasvaa mieheksi mutta solistia en valitettavasti tunne :( Minusta Broken Wings video ja biisi on hieno ja koskettava kokonaisuus ...

Pistetäänpä vähän maanantaille piristystä:

Ja vähän kevyempää:

Onko Sabaton Ruotsinkielellä esitettynä tuttua ?

Minusta nämä ovat aivan loistavia biisejä juuri ruotsinkielisinä jotenkin lyriikat vaan soljuu premmin kuin englanniksi

Viimeksi muokattu:
Voi olla ylläri, että tosiaan tykkään tästä biisistä (kahden eri esittäjän versioina)

Ja sitten:

Voi olla ylläri, että tosiaan tykkään tästä biisistä (kahden eri esittäjän versioina)

Ja sitten:

Minäkin kuuntelen arabimusiikkia joskus, mutta sitä ei saa olla liika.
Natasha Atlas esim:
Tässäkin itämaisuutta fuusiona:
Transglobal Undergraund and Natasha Atlas

Viimeksi muokattu:
Back