Vapaata keskustelua musiikista

Duoda...minä haijeen yhtä kappaletta se tuli joskus 1980-85 ulos.

Se menee jotain näin (nainen laula) "kun sä läheet armeijaan olet vain mun, kun sä tuut sieltä olen vain sun"...jotakin niin se meni..

Tietääkö joku täällä sen kappalen nimi?
 
KArmeinta kuraa ikinä..:confused: Oiskohan tuossa ne sanat?

 
Last edited by a moderator:

Otetaanpa taas yksi uudelle tst-tavalle :a-grin:
 
Last edited by a moderator:
veffeade kirjoitti:
Touhottaja kirjoitti:
Otetaanpa taas yksi uudelle tst-tavalle :a-grin:
Otanpa jo viidennen oluen :a-rolleyes:

Kävinpä Pohjois-Savon helmessä, Iisalmessa, vaihteeksi.. Semmoinen kuppila/ravintola löytyi kuin Chaplin. Hyvää olutta, hyvää ruokaa. Suosittelen. Sieltä aloitin, sitten siirryin juomaan Olvin 4-kaljaa salaiseen sijaintiin. taitaa olla 7. menossa tälle illalle. Tästä johtuen:

 
Last edited by a moderator:
Vuonna 2525.., if man is still alive...

 
Last edited by a moderator:
Touhottaja kirjoitti:
Muinoiselta komppanian varapäälliköltä, joka oli jo silloin sairauseläkkeen ja evp:n välissä, kuultua:
"Perkellee! Mikään ei ole niin hyvää kuntosalimusiikkia kuin jääkärimarssi ja sitten vähän [joku suomalainen rokkibändi]." Sanoma saattaa olla muistin salaama ja muutenkin peitetty.


Minä olen jo pitkään pitänyt Jääkärimarssia herätyskellon äänenä ja soittoäänenä.
Vielä parempaa olisi, jos kännykkä rääkäisisi aamusella PANSSARIHÄLYTYS!
 
pstsika kirjoitti:
Touhottaja kirjoitti:
Muinoiselta komppanian varapäälliköltä, joka oli jo silloin sairauseläkkeen ja evp:n välissä, kuultua:
"Perkellee! Mikään ei ole niin hyvää kuntosalimusiikkia kuin jääkärimarssi ja sitten vähän [joku suomalainen rokkibändi]." Sanoma saattaa olla muistin salaama ja muutenkin peitetty.


Minä olen jo pitkään pitänyt Jääkärimarssia herätyskellon äänenä ja soittoäänenä.
Vielä parempaa olisi, jos kännykkä rääkäisisi aamusella PANSSARIHÄLYTYS!

Paskavaunumiehet huomio:a-cool:. Tässä ois teille keikka; ilmoitatte etukäteen, jotta ehditään laittaa mikit päälle; ämyreistä sitten täysillä Wagneria; eiköhä tässä herätä; varsinkin kun huudan megafonin välityksellä "PANSSARIHÄLYTYS !!!", suoraan korvakäytävään...
 
Äkkiäkös nykyisillä äänitusohjelmistoilla lisää jääkärimarssin alkuun telaketjuhen helinää, tiisslein murinaa, RK- ja KK-tulta ja huudon PANSSARIHÄLYTYS!


:a-smiley:
 
Last edited by a moderator:
Kutumussiikkie..


:blush:
 
Last edited by a moderator:
Tämmönen tapaus tällä kertaa:
 
Last edited by a moderator:
Tänään mennään tällä:

 
Last edited by a moderator:
[/youtube]

Olen sitä mieltä, että suomalaisuutta ymmärtää parhaiten kun kuuntelee tätä kalsarikännejä juodessa.
 
Last edited by a moderator:

:heart:
 
Last edited by a moderator:
Aivan pakko laittaa se omaa habitustakin kuvaava biisi:

 
Last edited by a moderator:
Jotta mieliorkesterinikin pääsee näinä vaikeina aikoina ääneen:

 
Last edited by a moderator:
Back
Top