Maidan
Respected Leader
Olen tavannut näitä vatnikeita henk.kohtaisesti Suomessa. Ne haluaa suomalaiset edut: asumistuet ja muut, terveydenhuollon, suomalaiset palkat ja muut turvat, mutta elää rinnakaistodellisuuden Kremlin TV:sta ja ihailee sitä imperialistista paskaa, joka suoltaa solovjevit/kisjelevit/zhirinovskyt yms. Ne ovat käveleviä patologioita.Ai sepä erikoista? Minä olen tavannut sellaisia ihmisiä vaikka kuinka paljon.
On tavallista, että esimerkiksi Suomeen muuttaa porukkaa erilaisista haisevista helvetinkoloista. Luulisi, että ihminen olisi kertakaikkiaan iloinen kun pääse perheineen pois tuollaisesta kauheasta paikasta. Varsinkin kun suomalaiset ojentaa ystävän kätensä ja viranomaiset järjestävät asunnon, terveydenhoidon ja ilmaista koulutusta. Mutta mitä vielä, ei todellakaan käy, vaan Suomen tulisi muuttua samanlaiseksi paskaläveksi josta he ovat paenneet.
Epäilen hyvä Maidan, että olet talläisiä ihmisiä tavannut itsekkin. Ainakin viesteissäsi olet kertonut näistä vatnikkien ihailijoista joita olet ilmeisesti täällä Suomessa tavannut.
Lisäksi ne hujavat suomalaista tukijärjestelmää, kun venäjän kansalaisina heillä on omaisuus vuokralla siellä, ja täällä ne eivät sitä kerro. Naiset pääsevät siellä jo 53 v eläkkeelle, joten jokainen sen ikäinen käy hakemassa myös suom.tukien lisäksi eläkettä siellä. Suomalaiset viranomaiset uskovat heitä jos ne vain sanoo ettei ole mitään siellä.
Moni saa eläkettä siellä, ei ne ole kovin häppöisiä siellä, sanotaan että satanen, mutta ne käy hakemassa säännölliseti siellä säännöllisesti omistusasunojen vuokrien kerun yhteydessä. Sitten ne saa täällä kaupunkikämpät, kelat, asumistuet ja vaikka mitä.
Kyllä ne halua hyvän, jos hyvinvointi, rahaa ja mukavuus lasketaan siihen, mutta apina-aivoilla eivät kykene ymmärttämään mistä ja miten tämä hyvinvointi järjestetty täällä. Tai vähät välitää, koska Kremlin zombiTV:n katsoessaan ne tuntevat itseään yli-ihmisiksi -ylimääräisen kromosomin omistajiksi, jota ne kutsuvat "erityisenä hengellisyytena, jota kellä muilla ei ole", mutta todellisuudessa se on vain skitsofrenian ja debilismin välimaasto.
Viimeksi muokattu: