Ilta-Sanomat tietää kertoa 5 syytä pettymykseen siitä, että Bidenistä ei tullutkaan koko maailman presidenttiä. Mm. entisten suurlähettiläiden todistuksilla, ja esim. Ruotsin entinen pääministeri Carl Bildt kuulemma viestittää näinkin luotettavalla nettisivulla kuin Project Syndicate pettymystään Bideniin. Kyllä alkaa mennä jyrkkää alamäkeä kotimainenkin media
”Kone lensi koko ajan matalalla ja kiersi aina uudelleen Kotasaaren päälle”, silminnäkijä kertoo Iltalehdelle. Puolustusministeri Antti Kaikkonen muistutti Ylen A-studiossa, miten reagoitiin Airiston helmeen.
Hyvinkin voi olla näin. Tosin voisi kuvitella, että lennokeilla saisi tänä päivänä parempaa kuvaa matalammalta. Learjetit on kasarin kalustoa jota ei ainakaan julkisesti mitenkään kummemmin päivitetty. Kupututkat varmaan jo ysärillä poistettu. Kameroista en ole lukenut
Hyvinkin voi olla näin. Tosin voisi kuvitella, että lennokeilla saisi tänä päivänä parempaa kuvaa matalammalta. Learjetit on kasarin kalustoa jota ei ainakaan julkisesti mitenkään kummemmin päivitetty. Kupututkat varmaan jo ysärillä poistettu. Kameroista en ole lukenut
Jos oltaisiin lähetetty Casa, niin se olisi ollut merkki Putinille. Learjet saattaa olla pelkästään sitä varten, että saadaan everstitason lentäjille lentotunnit täyteen. Uteiliaisuutta varten vedetty rinki yllä ja palattu kerholle.
Vaatimattomasti arviointi kyllähän joku meidän yhteiskunnan eri portaissa vuotaa kuin Leppäsen Aunen römpsä että tällaista edes pääsee tapahtumaan. Toisaalta armeijahan se aina hoitelee siviilien törttöilyt.
Hyvinkin voi olla näin. Tosin voisi kuvitella, että lennokeilla saisi tänä päivänä parempaa kuvaa matalammalta. Learjetit on kasarin kalustoa jota ei ainakaan julkisesti mitenkään kummemmin päivitetty. Kupututkat varmaan jo ysärillä poistettu. Kameroista en ole lukenut
Ylläolevan jutun mukaan vasta muutama vuosi sitten päivitettyä kalustoa kyydissä:
" Ilmavoimat kertoo verkkosivuillaan, että koneella on ”valmius suorittaa valokuvaus-, laskeumantiedustelu- ja merivalvontalentoja”. Learjetit on sijoitettu Satakunnan lennoston Tukilentolaivueeseen."
"Ilmavoimat hankki Learjetinsä vuonna 1982. Valmistaja varusteli sotilaskäyttöön tulleet Learjetit muun muassa alarungon valokuvausikkunoilla. Koneet varusteltiin modernilla tekniikalla vuonna 2018, mutta Ilmavoimat ei kerro tarkasti, millainen tehtäväkohtainen varustus koneisiin asennettiin."
Tiedä sitten varmaksi, kun ei ole henk.koht. tietoa.
Jos oltaisiin lähetetty Casa, niin se olisi ollut merkki Putinille. Learjet saattaa olla pelkästään sitä varten, että saadaan everstitason lentäjille lentotunnit täyteen. Uteiliaisuutta varten vedetty rinki yllä ja palattu kerholle.
Jos oltaisiin lähetetty Casa, niin se olisi ollut merkki Putinille. Learjet saattaa olla pelkästään sitä varten, että saadaan everstitason lentäjille lentotunnit täyteen. Uteiliaisuutta varten vedetty rinki yllä ja palattu kerholle.
Jos oltaisiin lähetetty Casa, niin se olisi ollut merkki Putinille. Learjet saattaa olla pelkästään sitä varten, että saadaan everstitason lentäjille lentotunnit täyteen. Uteiliaisuutta varten vedetty rinki yllä ja palattu kerholle.
Osaako joku kertoa enemmän tuosta A121-moottoritiestä, joka näkyy edellisen sivun viestin kuvassa? Miksi se kulkee pikemminkin Laatokan rantaa pohjoiseen eikä Suomenlahden rantaa Vaalimaalle? Onko se tarkoitus jatkaa Murmanskiin asti Suomen rajaa nuollen?
Tässä lentopostin juttu Learjeteistä vuodelta 2013.
Tämän mukaan niitä voidaan käyttää myös elektronisen sodankäynnin lentoihin.
Varmaankin Learnjet on kuvannut saarta sekä tiedustellut samalla minkälaisia radiosignaaleja / sähkömagneettista spektriä saaresta tulee ulos. Niistäkin voi päätellä kaikennäköistä.
Mutta varmaankin kuvaaminen sekä halu PVn puolelta näyttää, että teitä tarkkaillaan ja homma otetaan vakavasti oli se ykkösjuttu.
Ilmavoimien materiaalilaitos päivittää Learjet-kalustoa Saksassa. Vanhan työjuhdan elinkaarta jatketaan useilla vuosilla päivittämällä konetyyppiä uusien vaatimusten mukaisiksi.
www.lentoposti.fi
Learjet-koneita käytetään Ilmavoimissa valokuvaus-, maalinhinaus- ja merivalvontalentoihin, elektronisen sodankäynnin lentoihin sekä henkilökuljetuksiin. Lisäksi koneeseen on mahdollisuus asentaa laskeumantiedusteluvarustus
Vaatimattomasti arviointi kyllähän joku meidän yhteiskunnan eri portaissa vuotaa kuin Leppäsen Aunen römpsä että tällaista edes pääsee tapahtumaan. Toisaalta armeijahan se aina hoitelee siviilien törttöilyt.
Yleisesti olisi hyvä keskustella niiden ihmisten moraalista, jotka näille tahoille myyvät maata strategisesti tärkeiltä paikoilta. On aivan turha selitellä, että eivät tiedä kenelle myyvät.
Tässä lentopostin juttu Learjeteistä vuodelta 2013.
Tämän mukaan niitä voidaan käyttää myös elektronisen sodankäynnin lentoihin.
Varmaankin Learnjet on kuvannut saarta sekä tiedustellut samalla minkälaisia radiosignaaleja / sähkömagneettista spektriä saaresta tulee ulos. Niistäkin voi päätellä kaikennäköistä.
Mutta varmaankin kuvaaminen sekä halu PVn puolelta näyttää, että teitä tarkkaillaan ja homma otetaan vakavasti oli se ykkösjuttu.
Ilmavoimien materiaalilaitos päivittää Learjet-kalustoa Saksassa. Vanhan työjuhdan elinkaarta jatketaan useilla vuosilla päivittämällä konetyyppiä uusien vaatimusten mukaisiksi.
www.lentoposti.fi
Learjet-koneita käytetään Ilmavoimissa valokuvaus-, maalinhinaus- ja merivalvontalentoihin, elektronisen sodankäynnin lentoihin sekä henkilökuljetuksiin. Lisäksi koneeseen on mahdollisuus asentaa laskeumantiedusteluvarustus
Yleisesti olisi hyvä keskustella niiden ihmisten moraalista, jotka näille tahoille myyvät maata strategisesti tärkeiltä paikoilta. On aivan turha selitellä, että eivät tiedä kenelle myyvät.