Itse en menisi alla olevaankaan. Minusta kaikki uskonnolliset rekvisiitat eivät kuuluu asiakaspalvelun ym työpaikalle.
Nighabit ovat ovat ilman muuta kauhein mahdollinen asu. Sen alla olevat naiset hikoilevat, eivät saa D-vitamiinia, sitä johtuvat monet luusto ja muut sairaudet ja ne rasittavat omien typerien asujen takia terveydenhuoltoa.
Alla olevassa kuvassa tiukasti päätä sidonut nainen jonka huivin kukkulassa usein vielä outo jättikokonen tekonuttura( jättikokoiset nutturat eivät ole oikeita hiuksia, jos joku ei tiedä, ne ovat tekolaitetita. Tuon tapaiset asut eivät millä eroa mustalaisten vannehaameista. Ne kuuluvat saman sirkukseen.
"Huiveja" työpaikkoilla perustetaan "turvallisuudella". Kenen turvallisuudella, minunko? Minä juuri tunnen oloani turvattomaksi tälläisten sirkusnaamiointin edessä. Jokainen joka myssyä tai mitä tahansa päähinettä myös huivia pitänyt sisätiloissa, tietää miten helposti pää hikoilee niiden alla. Normaali ihminen tuntee aina halua riisua ne sisätiloissa! Ei muslimeilla ole eriläisiä hikirauhaisia. Nämä naiset hikoilevat niiden alla enemmään kun asiallisesti sisätiloissa pukeutuneet. Ja kesällä kuumalla säällä mustia moninkerroksisia polyesterisia kaapuja (huivejakin) pitävä varmasti tuntee olonsa vähintäin hikiseksi ja jopa tukalaksi. Tälläinen on ennen kaikkea EPÄHYGIENISTA. Esim. turvallisuus on kaukana jos huivin alla hikeä tihkuva muslimi sairaanhoittaja hikoilisi runsaasti ja koskisi minua.
Niin kenen turvallisuudesta tässä puhutaan? Ihan älyvapaa väite koko "turvallisuudesta" tämän kohdalla.
Huvitetut hikoilevat päät yhtä hyvin eivät kuuluu esim terveydenhuoltoon kun ylipitkät tekokynnet, joiden alla muhii miljoona bakteeria, toisin kun lyhyeksi leikattujen kynsien alla. Tämä asia on jopa tutkittu. Ja kynnet kiellettiin hygieenia vaatisissa paikoissa, miksi hikihuivit sallitaan?
Ja toinen esimerkki, tälläisiäkään en päästäisi lähelle:
Venäläinen kiihkouskovaisuuden esimerkki:
http://d.pr/i/ce8
Nykyaikasia huppuja, hattuja, värikkäitä folkklorihuiveja en sotkisi tähän, niiden laittaja voi yhtä hyvin tunnin päästä riisua ne, eikä tarvitse pelätä että saat turpaan joltakin uskonnollisista syistä rättipäistä naista valvovalta "kunnon" muslimimieheltä.