#vihapuhe

Nyt on jo sana "vihervasemmisto" kuulemma äärioikeiston lanseeraamaa vihapuhetta. Itse pidän sitä sävyltään varsin neutraalina, ehkä pientä poliittista huumoria mukana (kuten PS --> "persut"), ja ainakin suuhun sopivampana kuin "Vihreä liitto, Vasemmistoliitto ja SDP".

Naurettavaa herkkäpeppuilua taas. Uhriutujat saavat itse nimitellä natsiksi, äärioikeistolaiseksi, rasistiksi... mutta "vihervasemmisto", se se on paha sana! Toisaalta "punavihreät" on ihan OK kuulemma, sanoi minulle Panu Raatikainen. Syy: Se on heidän itsensä lanseeraama termi. Eli nykyiset "väistämissäännöt" siis ovat sellaiset, että jokainen poliittinen suuntaus (Edit: paitsi tietysti kaikki muut kuin SDP, Vasemmistoliitto, Vihreät) saa itse määrittää ne termit, joita saa siitä käyttää. VMP.

Lisäksi:
 
NaVvRSH.jpg
 
Kaivoin tuon kuvan alkuperän. Näköjään otettu tammikuussa 2017.

“Eradicate men,” read a sign at one of the anti-Trump “women’s marches” that took place on January 21, 2017.


Eikös tuo naisten marssi ollut Venäjän tiedustelun organisoima. Vahva muistikuva, mutta tähän hätään löydä lähdettä.
 
Nyt on jo sana "vihervasemmisto" kuulemma äärioikeiston lanseeraamaa vihapuhetta. Itse pidän sitä sävyltään varsin neutraalina, ehkä pientä poliittista huumoria mukana (kuten PS --> "persut"), ja ainakin suuhun sopivampana kuin "Vihreä liitto, Vasemmistoliitto ja SDP".

Naurettavaa herkkäpeppuilua taas. Uhriutujat saavat itse nimitellä natsiksi, äärioikeistolaiseksi, rasistiksi... mutta "vihervasemmisto", se se on paha sana! Toisaalta "punavihreät" on ihan OK kuulemma, sanoi minulle Panu Raatikainen. Syy: Se on heidän itsensä lanseeraama termi. Eli nykyiset "väistämissäännöt" siis ovat sellaiset, että jokainen poliittinen suuntaus (Edit: paitsi tietysti kaikki muut kuin SDP, Vasemmistoliitto, Vihreät) saa itse määrittää ne termit, joita saa siitä käyttää. VMP.

Lisäksi:

Vaalien alla ovat erityisen tarkkoja etteivät joudu kilpailemaan samoista äänestäjistä. Vaikka oikeasti kilpailevat. No, ihan sama..
 
Vihervasemmisto? Itse ovat sen keksineet. Samoin kuin "marxismi". Li Andersson kertoi olevansa marxisti. Lienee siitä vieläpä ylpeä. Ei näe siinä mitään moraalitonta tai pahaa.

Hypoteesi:

Vaalien lähestymisellä on vahva korrelaatio negatiivisen totuuden kasvamisessa lehdissä ja verkkosivuilla. Tärkeätä ei ole se että onko vihervassari alentava tai heidän keksimä tai natsien lanseeraama termi, vaan tärkeää on sanoa että termiä hetki sitten käyttäneet ovat natsien kanssa flirttaavia kapitalisti-opressiivi-fasisti-imperialisteja joita voi vastustaa antamalla ääni fiksummalle ja valistuneelle sekä hyvän puolella olevalle vastavoimalle
 
^ Ja jos tuo on tosiaan valittu taktiikka, niin eipä vihervasemmisto kauhean ylevästi omista potentiaalisista kannattajistaan ajattele noin niinkuin kognitiivisen suorituskyvyn puolesta. Tai sitten niin, saattaahan heillä olla erittäin tarkkakin profiili äänestäjistään.
 
Battle of SoMe.

https://www.facebook.com/ari.paulow...UafiHUWjOSI6m641VHR9eS4eTKy0At4KSw&__tn__=m-R
Ari Paulow
2 hrs ·

Mitä jos maamme poliisipäällystö koostuisi rikollisjengien jäseniksi epäillyistä henkilöistä. Eli mahdolliset rikolliset valvoisivat itse itseään.
Se olisi täysin mahdoton ajatus, vai mitä. Eihän nyt mahdollisia väärinkäytöksiä ikinä voisi tutkia se sama taho, jota väärinkäytöksistä epäillään.
Paitsi että meillä Suomessa voi ja tutkii. Yksi tällainen elin on Julkisen sanan neuvosto (JSN).
Se on vuonna 1968 perustettu joukkoviestinnän julkaisijoiden ja toimittajien vapaaehtoisuuteen perustuva itsesääntelyelin. Tehtäväkseen JSN ilmoittaa "tulkita hyvää journalistista tapaa ja puolustaa sanan- ja julkaisemisen vapautta”.
Eli maassamme media valvoo itse itseään. Mitä sanotte siitä?
Eikös se ole sama kuin se, että oikeusistuimissa rikoksesta epäillyn jengitoverit toimisivat paitsi tuomareina myös lautamiehinä.
JSN:n nykyinen puheenjohtaja on ilkeämielisten laitavasemmistolaisena pitämän Vihreä lanka -lehden ex-päätoimittaja Elina Grundström. Hänet tunnetaan lähinnä kahdesta ansiokkaasta islam-kannanotosta:
1) Islam jonka tunnen, on hyvin lähellä vihreyttä ja pohjoismaista sosialidemokratiaa.
2) Islam on hieno uskonto (kannanottoartikkeli Vihreä lanka -lehdessä)
Grundström on epäilemättä oikeassa. Onhan hyvin tiedossa, että islamia valtauskontonaan tunnustavissa maissa asiat ovat erinomaisella tolalla.
Muslimikulttuurissa ovat korkeassa kurssissa mm. seuraavat kaikissa pohjoismaissa toteutuneet asiat:
1) Miesten, naisten ja seksuaalisten vähemmistöjen tasa-arvo.
2) Edustuksellinen demokratia ja vapaat vaalit.
3) Toisten kulttuurien samanarvoisena pitäminen (kulttuurirelativismi).
4) Uskonnonvapaus ja uskosta luopumisen vapaus.
5) Korkea tieteen ja taiteen taso.
6) Sanan ja mielipiteen vapaus.
7) Puhdas luonto ja suuret jokamiehen oikeudet.
Näin siis 55-vuotias valtiotieteen maisteri Elina Grundström, joka nyt on joutunut ilkeämielisen parjauskampanjan kohteeksi.
Näin julmasti hänestä otsikoi laatumediaan luettava Suomen Kuvalehti:
Median valvoja kriisissä
Julkisen sanan neuvoston puheenjohtajan Elina Grundströmin käytös sai työntekijät pelkäämään ja itkemään. Työilmapiiriä parantamaan pyydettiin psykologi.
– Jotta mitä arvelette, rakkaat Fb-toverini: Olisinkohan minäkin pillahtanut itkuun, mikäli olisin Julkisen sanan neuvoston jäsen. Ja kuinka hirveän paljon olisin pelännyt...
https://www.facebook.com/ari.paulow..._1dmtFs4_iWVEdNNPGOT3bbqscoXkJVlGg&__tn__=m-R

Ari Paulow
15 mins ·

Jaaha. Nyt sitten tämänaaamuinen päivitykseni poistettiin. Se oli muka roskajulkaisu ja yhteisönormien vastainen. Millähä perusteella muka? Ja kuka onneton rotta sen ilmiantoi...
Näin Suomessa ja Fb:ssä sananvapaus toteutuu. Mutta yksi asia on varma: Maamme äärivasemmisto pelkää minua enemmän kuin rokotuksen unohtaneet ruttoa.
1f642.png
:)


https://www.facebook.com/ari.paulow...K_12tReuxVcxRWAfiiLbRkd54UZDpfrNCI&__tn__=m-R
Ari Paulow
12 mins ·

No niin, valitin päivitykseni poistamisesta, ja Fb palautti sen välittömästi. Ei se kuulemma ollutkaan roskapostia eikä Fb:n yhteisönormien vastainen.
PS. Palautus tehtiin melko tarkkaan kolmen sekunnin kuluttua reklamoinnistasi. Siitä voi jo hyvin päätellä, että sekä poiston että palautuksen tekee automaatii. Ei ihminen.
 
Asia Argentoon liittyen...en minäkään osaa pitää tätä ihan OK-juttuna, pelkkänä herkullisena milf-fantasiana ym.

Ensinnäkin: Fantasiat ovat kivoja ja minkkiketjua taannoin lukeneet tietävät että arvostan tätäkin naiskauneuden lajityyppiä suuresti. Mutta kyllä pitäisi näiden toteutushommien kanssa odottaa sitä kulloisenkin paikan suojaikärajaa. Se ei ole loppupeleissä kovin korkea, vaikka olisi Suomen 16 vuotta korkeampi. Moni 20+ ikäinen on vielä aivan keskeneräinen henkisesti. Argento olisi voinut odottaa siihen 18 vuoden rajapyykkiin, jolloin juridisesti ei olisi tapahtunut mitään väärää.

Toisekseen: Asia Argento on tavallaan tämän nuorenmiehen "perhetuttava", hän on mm. näytellyt tyypin äitiä (https://en.wikipedia.org/wiki/The_Heart_Is_Deceitful_Above_All_Things) kun poika oli 7-vuotias. Jokainen pojan vanhempi voi miettiä, että haluaisiko vaikka kaverinsa kuuman, mutta vähän omituisen vaimokkeen köyriä tungettelevasti omaa alaikäistä poikaansa. Varmasti jopo keulii ja nalli palaa, panomiehen natsat on saavutettu, mutta ei tällainen nyt ihan välttämättä tervettäkään ole nuoren kaverin kehitykselle.

Kolmanneksi: Miten v-n sekaisin ja narsistinen voi olla, että kehtaa noin suurella rummutuksella vetää tätä Weinstein-hommaa kun on itsekin syyllistynyt seksuaalirikokseen? Jos Argento on köyrinyt alaikäistä, ei se tietty tee hänestä vähemmän uhria Weinsteinin (väitetylle?) raiskaukselle. Seksuaalirikoksen nuorena kokemaan joutuneilla on valitettavasti kohonnut riski syyllistyä itsekin sellaiseen myöhemmin. Silti - kun tietää omat tekonsa, niin olisiko tätä Weinsteinin juttua ehkä pitänyt tehdä hieman matalammalla profiililla, esim. viranomaistyön kautta?

On tämä keissi varmaan yksi tekopyhyyden multihuipentumista. Eukko harrastaa yhdyntää alaikäisen nuorukaisen kanssa, jonka on tuntenut jo vuosia. Itse asiassa aina siitä lähtien kun tämä oli 7-vuotias lapsinäyttelijä. Nyt sitten julistaa ettei tiennyt tämän olevan sekstailuhetkellä alaikäinen. Ja IL:n jutun mukaan on laittanut kavereilleen vielä tekstiviestejä joissa kertoo kiksauttaneensa poikaa. Namutädin tekopyhyydellä ei tunnu rajaa olevan. Toisaalta uskallan epäillä ettei se poikakaan kyllä mitään elinikäisiä traumoja tuosta seksuaalisesta hyväksikäytöstä saanut. :unsure:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808242201157721_vd.shtml
 
Viimeksi muokattu:
^ Ja jos tuo on tosiaan valittu taktiikka, niin eipä vihervasemmisto kauhean ylevästi omista potentiaalisista kannattajistaan ajattele noin niinkuin kognitiivisen suorituskyvyn puolesta. Tai sitten niin, saattaahan heillä olla erittäin tarkkakin profiili äänestäjistään.

Äänestäjien tollous lienee jokaisen puolueen ja ideologian käytevoimaa, muu ei voi selittää edes nykyisenlaista intoa osallistua vaaleihin. Onhan tää sellaista, että jopa minä arvioin tällä kertaa tarkoin, viitsinkö vetää kipeät lonkkani uurnille, jos on tähdellisempää tehtävää, en vaivaudu.
 
Tämäkin lienee varmaan nykyään vihapuhetta: Sveitsissä muslimipariskunta jäi ilman kansalaisuutta, kun eivät suostuneet kättelemään vastakkaista sukupuolta. Sveitsin kansalaisuuden saamisen yksi vaatimus on "integroituminen yhteiskuntaan". Isot peukut Sveitsille! (y)(y)(y)

AFP: Muslimipariskunta ei saanut Sveitsin kansalaisuutta, koska eivät suostuneet kättelemään vastakkaista sukupuolta – ”Tasa-arvo vallitsee ennen kiihkoilua”

Samaan aikaan Ruotsissa.

Musliminainen kieltäytyi kättelystä eikä saanut työpaikkaa, oikeus tuomitsi ruotsalaisyrityksen työsyrjinnästä korvauksiin

Nainen ei kätellyt vaan painoi kätensä rintaansa vasten, kuten monet muslimit tekevät toisen sukupuolen edustajaa tervehdittäessä.

Ruotsissa työtuomioistuin on katsonut musliminaisen tulleen työsyrjityksi, kun hän ei saanut työpaikkaa kieltäydyttyään kättelemästä haastattelijaa työhaastattelusta. Asiasta kertoo SVT.

Rekrytointitilanne keskeytettiin ja Alhajeh ohjattiin ulos toimistosta.
 
Back
Top