#vihapuhe

Tällaisilla kommenteilla itse harkitsisin kovaa Toiviaisen virkasuhteen välitöntä purkamista. Puheillaan hän osoittaa olevansa lakiasioista pihalla kuin lumiukko. Tuollainen ideologinen ristiretkeilijä, joka pyyhkii syyttömyysolettamalla ja vallan kolmijaolla persettään, tulee mitä pikemmin erottaa virastaan ja varmistaa, että mitään valtion tai kunnan virkoja tällaiselle ideologiselle ristiretkeijälle jaella. Yksityissektorilla hänen tekemä vahinko yhteiskunnalle minimoituisi.
 
Olisikohan KD äänestänyt toisin, ellei Räsästä olisi haluttu pistää ristille...

Näissä vihapuhe/maalittamis laeissa on sellainen juttu, että niitä voidaan käyttää sitten todella väärin. Tämä vasemmalla oleva hallitus ei istu ikuisesti, ja kuka tietää mikä on seuraava. Onko niidenkin arvostelu sitten tuomioistuimen päätöksen varassa...
 
Olisikohan KD äänestänyt toisin, ellei Räsästä olisi haluttu pistää ristille...

Näissä vihapuhe/maalittamis laeissa on sellainen juttu, että niitä voidaan käyttää sitten todella väärin. Tämä vasemmalla oleva hallitus ei istu ikuisesti, ja kuka tietää mikä on seuraava. Onko niidenkin arvostelu sitten tuomioistuimen päätöksen varassa...
Ymmärtääkseni Halosen presidenttikauden sydänasia oli laittaa vain Demlan juristit korkeimpiin oikeusasteisiin, joten tuskin vasemmalle päin suuntautuva puhe tulee lähitulevaisuudessakaan joutumaan samanlaisen oikeudellisen ahdistelun kohteeksi ja mahdollisten tuomioiden kohteeksi kuin oikeistolainen joutuu. Siellä on toverituomarit istutettu virkoihin ja tehty tällainen pohjatyö, joka helpottaa vasemmistolaisten tavoitteita.
 
Ymmärtääkseni Halosen presidenttikauden sydänasia oli laittaa vain Demlan juristit korkeimpiin oikeusasteisiin, joten tuskin vasemmalle päin suuntautuva puhe tulee lähitulevaisuudessakaan joutumaan samanlaisen oikeudellisen ahdistelun kohteeksi ja mahdollisten tuomioiden kohteeksi kuin oikeistolainen joutuu. Siellä on toverituomarit istutettu virkoihin ja tehty tällainen pohjatyö, joka helpottaa vasemmistolaisten tavoitteita.

Niinhän sitä sanotaan... demla sitä ja demla tätä. Kuolevaisia hekin ovat ja Toiviainen on syntynyt -56 että kyllä hänestäkin kohta päästään eroon...
 
Jos opettaja on demlalainen niin kyllä ne demlametodit siirtyvät eteenpäin.

Ei kai ne opiskelijat ihan aivottomia idiootteja ole. Jos opettaja on jotain mieltä niin itse ei ole pakko olla, vaikka sitten tentissä vähän valehtelisi itselleen...

Eikös sen korkeakoulu opiskelun yksi tarkoitus ollut, että oppisi itse hakemaan, käsittelemään ja ymmärtämään tietoa...

edit: parit typot..
 
Natsilippu ja jonkinlainen #BLM-lippu tms. yhdessä, niin ei taatusti jää asiayhteys epäselväksi.

Vanha juttuhan tämä jo on, mutta tällä suututtaa kaikki kerralla:
1643290059.jpg
 
Toisella puolella tehdään politiikkaa rimat hipoen ja vieraslajeja vieroksuen, toisella puolella kauhistellaan ja vaaditaan päitä vadille. Älykästä touhua tämä nykyajan politikointi :ROFLMAO:

Onhan tuossa tietysti se järki, että omat kannattajat saavat mitä haluavat ainakin tunnetasolla. Vähän tulee ikävä vanhoja järjellisempiä aikoja, vaikka en minä kyllä ikinä ole mikään konsensuspolitiikan kannattaja ollut, siinä kun oli hyvien puolien lisäksi myös huonot puolensa...varsinkin neukkuaikoina.
 
Kommentoijista löytyy aikamoinen läjä viherkommarien kermaa, kaipa ne yrittävät muokata mielipideilmastoa...

Olen aina ollut sitä mieltä, ettei kannata päättäjänä seurata somea... aina olet tehnyt väärin sen mukaan...

Ja jos minua joku vituttaa, niin se on nämä puolestaloukkaantujat, jotka killottaakseen omaa sädekehää ovat valmiita pistämään some-myrskyn kannattajiensa tuella, vaikka itse kohdehenkilö ei olisi asiasta moksistaan... Omitaan joku BLM-touhu, ihan niinkuin täällä olisi montakin värillistä tapettu poliisin toimesta... Antifa on ok, koska eivät he heidän omaisuuttaan riko... Pääasia on oman nimen saaminen lehteen ja oman sädekehän kiillottelu.. ollaan niin oikeamielisiä että väärän mielipiteen omaavien oikeuksia ollaan valmiita polkemaan.. huudetaan natseiksi ja fasisteiksi vaikka omat keinot niiden torjuntaan eivät paljoa noista mainituista eroa. Oksettavaa.
 
Vihapuhetta ei saada kuriin millään, mutta rasistinen mässäily alkaa olemaan menneen talven lumia.

Fetsi turkkilaisessa jugurtissa on rasismia...


Eskimo-jäätelö on rasismia...


Tummahipiäinen jäbä riisipaketissa on rasismia...


Geisha-suklaastakin päästään kohta eroon ja rauha on taas päällä maan...


Terveisiä Hölmölästä :ROFLMAO:
 
Kuka/ketkä ikinä Keijo Kaarisateen takana onkaan, niin varsin nerokasta tekstiä kerta toisensa jälkeen. Pesee suomalaisten peruskoomikoiden jutut mennen tullen.

Jos naapurissa asuu man.. mus.. romaneja, jotka huutavat kovaan ääneen, peräti selvästi seinän läpi kuullen, että on ylpeä ollessaan mustalainen, niin pitäisikö minun ilmiantaa kyseinen mus.. romani rasismista? Reaalielämän kokemuksia noin vuodelta 2008. Kyseiset vähemmistön edusatajat sitten vuosi myöhemmin hävisivät ja heidän tilalleen tuli virolainen perhe, vuokranantajan tietämättä. Koska naapurikyttäisverkosto toimi tehokkaasti, niin tämä saatettiin isännöitsijän tietoon, joka olisi taloyhtiön sääntöjen mukaan ollut velvollinen häätämään nämä, niin sen sijaan oveen vaihdettiin nimikyltti ajantasaiseksi ja asia painettiin villaisella. Kaikki olivat erittäin tyytyväisiä. Entiset naapurit kun olivat poliisin moninkertaisia tuttuja, peräti lehtien palstoille päätyneitä.
 
Back
Top