#vihapuhe

Yritetään saada asiat näyttämään siltä että Suomi on ollut historiassa yksi suurimmista riistäjistä Afrikassa ja muualla, vaikka siirtomaa-aikoina Suomi ei vielä ollut itsenäinen vaan joko Venäjän tai Ruotsin alamaisena ja hyväksikäytettävänä. Tämä siksi että päästäisiin mellakoimaan ja mielenosoittamaan ja riehumaan kaduilla suurta vääryyttä mikä pitää sitten hyvittää ulkomaisille tarjoamalla näille kaikenlaista etua minkä perusteleminen muuten olisi vaikeaa. Joku aika sitten postasin 7 minuutin videon Kulttuurimarksismista (tämän ketjun sivulla 582). Sen kun katsoo niin tajuaa millainen ajattelu tässä on takana. Siinä ajatellaan että on sortajia ja sorrettuja. Sorto pyritään erilaisin keinoin poistamaan. Nyt vaan pitää ensin löytää ne sorretut (esim. tämä mekastaja Saksasta) ja sortaja (valkoinen Suomi). Sitten kun ihmiset alkavat olla sitä mieltä että tosiaan tämä Suomeen jostain syystä tullut onkin sorrettu hänen tilannetta pitää välittömästi ruveta korjaamaan koska se on yhteiskunnassa kaikkein tärkeimpiä asioita.
 
Viimeksi muokattu:
Se on tämän sosialisen median pimeä ja negatiivinen puoli. Että jokainen saa sanansa levitettyä ympäri maailmaa yhdellä klikkauksella, olkoon se sana sitten kuinka typerä tahansa. Ennenvanhaan piti laittaa lukijakirje lehteen eikä ketä tahansä päästetty esiin. Nyt on toisin twitterin, ja mitä näitä nyt on, avulla.
Lisäksi kun niiden algoritmit on silleen kivasti, että jos olet tykännyt vastaavasta aiemminkin niin näytetäänpäs sulle tästä lisää samanlaista.
 
– Olen monet kerrat pelannut lasten kanssa sitä. Oli ihana nähdä, kun lapset hymyilivät pelatessaan ja oppivat uutta.

c17f918d94eb4474f3618435ea8ffe4a.jpg


– Pitäisikö minun pyytää anteeksi, että käyn saunassa ja omin suomalaisten kulttuuria, Jama naurahtaa ja viittaa Chisun braids-tyyliseen kampaukseen, josta laulaja pyysi anteeksi sitä, että on käyttänyt hiustyyliä, joka on peräisin afroamerikkalaisilta.


Saksalainen vaihto-opiskelija saa toki olla ihan mitä mieltä tahansa ihan mistä tahansa mutta se että media ja yliopisto ovat lähteneet tuohon hölmöilyyn mukaan on todella ikävää ja monella tavalla erittäin vahingollista touhua. Tämä on vain myrsky vesilasissa mutta se kertoo ikävällä tavalla sen missä mennään ja mihin suuntaan ollaan edelleenkin menossa. Tämän tien toisessa päässä ei todellakaan ole suvaitsevainen ja rasismista vapaa yhteiskunta vaan juurikin sen vastakohta.
 
Se on tämän sosialisen median pimeä ja negatiivinen puoli. Että jokainen saa sanansa levitettyä ympäri maailmaa yhdellä klikkauksella, olkoon se sana sitten kuinka typerä tahansa. Ennenvanhaan piti laittaa lukijakirje lehteen eikä ketä tahansä päästetty esiin. Nyt on toisin twitterin, ja mitä näitä nyt on, avulla.
Toisaalta eri maiden asioiden seuraaminen on ihan erilaista kun voi seurata eri tahojen postauksia ilman suurten mediatoimijoiden suodatusta. Kun virallista sensuuria ei ole, jokainen lukija joutuu itse miettimään mitä juttuja uskoo koska kaikki ei ole totta, kuten esim. Azerit vs Armenia sodan raportoinnista nähtiin. Monet videot oli oikeasti kuvattu muualla ja eri aikaan kuin tuon sodan tapahtumapaikoilla.
 
Olen pelannut paljon Afrikan tähteä ja opettanut sen lapsillenikin. Minä omistan edelleen tämän pelin.
Missä voin pyytää anteeksi mennyttä peli-elämääni ?

Ja paskat.... naurettavaa saivartelua taas koko asia. Taidan pitää peli-illan ens viikonloppuna. :LOL:
.
Meilläkin peli-ilta tulossa sillä emäntä laittoi juuri ko pelin tilaukseen.
 
Kauankohan ehtisi mennä ennen kuin olisi kohu valmis, jos olisi vaan sanonut tosiseikan: "Minkäs me sille voidaan ettei vähän tummemman pigmentin omaavat kouluttaudu tai ole kouluttautuneet."

Niin ja niita on kuitenkin vaan muutama prosentti veastosta vaikka kouluttauitusikin... suhteellisella edustuksella, jos ja kun kerran ihonvarilla on valia, ei niita kovin montaa mahtuisi siihen hallintoon missaan tapauksessa...

Taa on varmaan jo nyt hullumpaa kuin taistolaisaikoihin, silloin oli vaan luokka ja luokasta seuraava hyveellisyys, nyt on rotu ja luokka ja luokan voi vahintaankin epasuoraan jothaa suoraan rodusta....
 
Viimeksi muokattu:
On tästä kanssa tullut aikakausi, kun YKSI (1) ihminen voi määritellä kaikille muille, mikä on rasistista, mukaan lukien oman viiteryhmänsä puolesta ja näiden mielipiteistä riippumatta. Täysin riippumatta siitä, onko käytännössä mitään rasistista tapahtunut. Joskus hyvinä aikoina tällaiset yksittäiset marmattajat jätettiin omaan arvoonsa, siinä missä ne esson baarilaisten jupinatkin. Kuten epädemokraattisissa yhteiskunnissa on tapana, elämme vähemmistödiktatuurin kaltaisissa olosuhteissa.
Vielä kun ottaa huomioon, että kitisijä ei ollut itse paikalla ja hänen väittämänsä eivät edes pidä paikkaansa.

Li Andersson käytti tuollaisesta ilmaisusta toisenlaisia sanoja, mutta jätän ne hänelle.
 
Pitäisikö minun pyytää anteeksi, että käyn saunassa ja omin suomalaisten kulttuuria
Ehdottomasti pitäisi. Varsinkin kun tuo on sitä todellista suomalaisugrilaisten ja pohjoisamerikkalaisten metsästäjäkeräilijäkansojen alkuperäiskulttuuria, toisin kun se huumekasvien pureskelu Afrikansarvessa.

Somalit ja arabithan ne Afrikan mustat heimot orjuuttivat ja harjoittivat heillä petomaista kaupankäyntiä, jonka seurauksena 'kauppatavaran' kuljetusreittien varret ovat tänäkin päivänä pääkalloilla vuoratut kuin 'kuoleman valtatie' Kolymaan suomalaisten kalloilla ikään.

Joten vaatii melkoista pokkaa tulla yhdenkään somalin tai arabin sanomaan yhtään mitään eurooppalaisten suurvaltojen menneestä siirtomaapolitiikasta ja vielä suurempaa aivoakrobatiaa vaatii se, että akateemisen koulutuksen saaneet suomalaiset edes vitsillä voivat verrata suomalaisten 'harjoittamaa kolonialismia' ihan todellisten orjuuttajien vuosisatoja jatkuneisiin - ja osittain edelleen jatkuviin - rikoksiin ihmisyyttä vastaan.
 
Voisiko tässä Afrikan Tähti sekoilussa olla kyse käsistä karanneesta teekkarijäynästä? Saksalainen musta vaihto-oppilas? African anti-racism society, puheenjohtaja nimeltään Ufoka Eugene? Eli ufotouhut ja eugeniikka nokkelasti yhdistettynä
 
Mistä niin arvailet..... :D

Katso liite: 53645

Ei vittu.. tarkistaako siellä kukaan onko siellä tummia saksalaisia vaihtareita...

Jos tämä kohu olisi Keijotus, niin kuka tahansa nimimerkin takana olisikin, hän ansaitsisi jokaisen mediapalkinnon mitä suomessa on jakaa.

Mutta ei kai nyt sentään...

Niin tai näin, Yliopiston reaktio ei enää naurata minua. Minua alkaa oikeasti pelottamaan minkälaiseksi tämä maailma on menossa.
 
Back
Top