Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Suomalaiset, nuo skandinavian neekerit...Tuota suomalaisten valkoisuutta voidaan kysyä vaikka ruotsalaisilta, hehän tutkivat asiaa viime vuosisadalla.
Näin ne ruotsalaiset taisi savupirtissä asuvia suomalaisia kutsuaSuomalaiset, nuo skandinavian neekerit...
Joo, hurrien mielestä me ollaan mongoleita, todennäköisesti ajattelevat näin vieläkinTuota suomalaisten valkoisuutta voidaan kysyä vaikka ruotsalaisilta, hehän tutkivat asiaa viime vuosisadalla.
Näin se Cancel-kulttuuri toimii. Valtaoja päättänyt olla osallistumatta Ylen toimiin.
"Kyllä tästä vähän sellainen tunne jää, että taidanpa jatkossa pysytellä Ylen toimittajien kynsistä poissa."
"– En halua eritellä, vaikka hän kuinka minun kimppuuni hyökkäsi siellä. Aika loukkaavasti, eikä ainoastaan minua, vaan isoa kansanosaa, muun muassa kaikkia Nenäpäivään osallistuneita kohtaan. En halua pahentaa enää tilannetta ja kertoa, mitä hän sen jälkeen teki. Voit kysyä sitä vaikka Marja Sannikalta."
Ossin kaltaisella keski-ikäisellä hetero miehellä ei varsinkaan ole mitään sananvaltaa tässä asiassa. Taitaa Ossin hyve signaloinnit loppua kohta. Niin sieltä on lentänyt pellolle Palefacet yms muutkin.Kommentti Rasmus ry:n toiminnassa mukana olleelta.
Renaz Ebrahimin uhrivaltapositio (PÄIVITETTY) | Uusi Suomi Puheenvuoro
(PÄIVITETTY, ALLA) Olen ollut antirasistisessa toiminnassa mukana yli kymmenen vuoden ajan. Olen esimerkiksi istunut Rasmus ry:n hallituksessa yli puolet sen olemassaoloajasta ja nyt toimitan…puheenvuoro.uusisuomi.fi
Sekä Renaz Ebrahimin että Miisa ”päätinpä tässä alkaa saamelaiseksi” Nuorgamin tapauksessa itseidentioituminen etniseen vähemmistöön on yksinkertaisesti uhrivaltaposition hakemista. Tällä he hakevat enemmän painoarvoa omille sanomisilleen; koska he ovat ”syrjityn vähemmistön” edustajia, muiden pitää olla hiljaa ja antaa VAIN heidän puhua. Muilla ei kerta kaikkiaan ole oikeutta sanoa asiasta yhtään mitään.
Sorry nyt vaan Renaz ja Miisa. Te ensinnäkin olette ihan tavallisia suomalaisia siinä missä minä ja Esko Valtaojakin. Ja vaikka ette olisikaan, teillä ei todellakaan ole yksinoikeutta kommentoida rasismin ja muukalaispelon vastaista työtä. Ei, vaikka intersektionaaliset #woke-feministit muuta väittäisivät. Teidän mielipiteillenne tulee antaa tilaa ja niitä pitää kuunnella. Mutta aivan taatusti sama kuulemis- ja kommentointioikeus koskee myös minun ja Esko Valtaojan sanomisia.
Lopuksi haluaisin vielä sanoa, että Ylen Nenäpäivän väittäminen rasistiseksi on ehkä päättömin asia vuosikausiin. Hyväntekeväisyystyön, Punaisen ristin ja Unicefin väittäminen ”kolonialistisia rakenteita ylläpitäväksi rasimiksi” on niin sakeaa puutaheinää, että viikatteelle olisi töitä.
Ossin kaltaisella keski-ikäisellä hetero miehellä ei varsinkaan ole mitään sananvaltaa tässä asiassa. Taitaa Ossin hyve signaloinnit loppua kohta. Niin sieltä on lentänyt pellolle Palefacet yms muutkin.
Nasse setä on hyvin hyvin vihainen, sanoi tunnettu esiintyjä taannoinTämän eukon kaksinaismoralismi on jo surkuhupaisaa.
Miisa ”päätinpä tässä alkaa saamelaiseksi” Nuorgamin
Mut hei nyt puhutan ihan eri asiasta, sanojalla on merkitys veli hyvä...n--keri vs. N-ggaEn hirveästi intoile tynkkysen twiittien päälle, tämä löytyi pb:n sivulla
Vai onko niin, että "nigga" onkin korrekti ilmaisu? Eikä ole naisvihaa käyttää naisoletetuista ilmaisua "hoe"Mut hei nyt puhutan ihan eri asiasta, sanojalla on merkitys veli hyvä...n--keri vs. N-gga